Kelkkakunkku 2007 - Uusi kelkkakuningas Tahkolla!

Keskustelun 'Kisat' on aloittanut käyttäjä Zeta, 17/1/07.

  1. Zeta

    Zeta Well-Known Member

    Nyt vaihtuu sitten kelkkakuningas, kun crossihuiput Tapion johdolla on ajamassa Saksassa MM-sarjaa... Veikkauksia, kenestä nyt kunkku?

    Voisin pistää vähän likoon Käkelän Jarin puolesta ;)
    sillä edellytyksellä, että se rakkine pysyy nyt kasassa maaliin asti ;D

    Tai sitten jos Jurvelin saapuu paikalle, niin saattaa sekin mennä pikkukelkalla melekosen lujaa... :eek:
    Jannea ei tosin oo viime vuosina kunkussa näkynyt...


    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Tänne muutkin jutut koskien 2007 Kelkkakunkkua! :)

    T: kop-O-nen
     
  2. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Re: Uusi kelkkakuningas Tahkolla!

    Nääh tänä vuonna kisataan sitten vaan B-kunkusta ku kärkipää on maailmalla. No onpahan vaihtelua...Montako sillä Tapiolla on peräkkäin?
     
  3. Snocross

    Snocross Well-Known Member

    Re: Uusi kelkkakuningas Tahkolla!

    No jospa nähtäisiin tällä kertaa tasaisempaa ja kovempaa (=mielenkiintoisempaa) taistelua voitosta. Kyllähän se syö monelta taistelutahtoa jos tietää, että Tapio kaatuessaankin finaalissa juoksee kelkalle ja ohittaa porukan. Ei sinällään eihän siitä voi kuin kumartaa, mutta mukavaa vaihtelua näin!
     
  4. stm

    stm Well-Known Member

    Re: Uusi kelkkakuningas Tahkolla!

    Totta se jurtsakin sinne saksan menee ajamaan.

    Ihan yhtä tyhjänkanssa koko kunkku ku porukka on maailmalla. B-kunkku niinku Jannnnne sano. Tulevan kunkun voittajalla ei ole minun mielestä hirveesti varraa leuhkia. Vähän niinku formula ford vs. f1 ;D
     
  5. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Muutin otsikkoa vähäsen, tästä voitais tehdä samantien oma topikki kaikelle kunkkujutustelulle kun ei vielä semmosta ole..
     
  6. Zeta

    Zeta Well-Known Member

    Saat anteeksi ;)

    Mun käsityksen mukaan Jurtsa ajaa vaan pikkukelkalla, eikä varmaan kierrä ainakaan noita etelän kisoja. Mutta otan varauksen olla väärässäkin...
     
  7. PRO XR 440

    PRO XR 440 Storm 819,092

    Juji tai Juuso Loukko...  ;)
     
  8. Muumi

    Muumi RE 600 -13, Racing 440 -04, Gls 3300”r” -89

    Peteri tai Juujärvi ;)
     
  9. stm

    stm Well-Known Member

    Nyt alkaa Muumilla oleen paremman kuulosta nimeä tyrkyllä. ;) Jos Miikalla kulkee niinku viime talvena niin ei ole Loukoista sun muista vastusta.
     
  10. Muumi

    Muumi RE 600 -13, Racing 440 -04, Gls 3300”r” -89

    Joo eri suuntaan saavat lähteä ;)
    ei herneitä kellekkään ;D ;D
     
  11. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Itse veikkaisin kanssa Käkelää! Siinä on kaverilla ajamisessa ASENNETTA
     
  12. Shamaani

    Shamaani Well-Known Member

    Ite kans veikkaisin Peteriä tahi Juujärveä. Jos pojilla laitteet kestää ni lujaa menevät! Näyttihän Miikka viime keväänä Luostolla et crossin ajaminen alkaa olla hallussa. :D
     
  13. Ike

    Ike RossiMaksi

    Vai vielä net järjestää näitä B-kunkku kisojakin. Eikös nuissa pileissä ole muut asiat kuin kelkkailu ykkösenä. Kuten esim. kaljanjuonti taikka väentungoksessa patsastelu.

    Ike
     
  14. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Minä se en ymmärrä tuota, miks sitä nimitettään B-kunkuksi.
    Onko se saman niminen siinä vaiheessa ku Ahmat, Tapiot ja muut lopettaa??
    Tai jos kuvitteellisesti Tapion Janne ois katkassu kätensä ennen kisoja ja AhmaTomi kuumeessa, eivätkä voi osallistua kisoihin, niin oisko se taas B-kunkku??

    Kyllä minun käsittääkseni siinä vaiheessa kun esim. Piippolan Paukka, tai Haikosen Toni tai monet monet muut aikansa kovimmat suomalaiset kelkkakuskit ovat lopettaneet uransa, on silti ajettu ihan siitä SM-tittelistä, ei mistään B-mallin SM-tittelistä.
    Kummia hommia.
     
  15. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Nähtävästi Fiiberi heittää palloa mulle ku nimesin Beeksi.

    Perustelut: Mielestäni siksi B-kunkku, koska yleensä kunkun kärki paikkoja ajaneet kuskit ovat poissa. Siis ajavat muualla ts. parhaat kuskit eivät tänä vuonna kisaile kelkkakunkun tittelistä. Kärjistäen jos nämä jotka nyt painaa Maailman Mestaruuden perässä ympäri eurooppaa jättäis menemättä niin nimeäisin MM:n kanssa Beeksi.

    Vrt. amerikkalaiset (tuo maailman viisain kansa) nimittää aina omansa maailman mestareiksi ja niille eurooppa on aina Bee
     
  16. Olli

    Olli Well-Known Member

    Niinno, yhtälaillahan jääkiekon MM-kisojakin sanotaan "MM-kisoiksi" NHL:n pyöriessä vielä täyttä häkää ja jenkkien pistäessä kisoihin "yliopistojoukkueita". Yhtälailla snowcrossin MM-sarjaa sanotaan "MM-sarjaksi", sarjaan kun osallistuu käytännössä vain Euroopan huippukuljettajat.

    Sama se, ajavat ketkä ajavat, mutta voittaja on taatusti kova jätkä! Ei kahden-kolmen huippukuljettajan poissaolo mielestäni vielä vähennä kilpailun arvoa, joskin tulokset voisivat näiden kuljettajien läsnäolon myötä olla toisenlaiset. Nippu kynnelle kykeneviä ukkoja kuitenkin ajaa kelkoilla lujaa ja paras voittaa, mitä siitä saikkaamaan.
     
  17. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    aivan ja ainahan uusia nimiä tulee ja tiedä vaikka noi Tapio ynnä muut ei sit pärjäiskään vaikka oisivatkin paikalla .. ei shumikaan aina voittannu
     
  18. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Ei sumi voittanut aina ei ei, mutta oli se siellä letkassa mukana kuitenkin yrittämässä voittoa.
     
  19. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    no totahan minä tarkoitinkii , vai kirjoitinko liian epäselvästi .. eli vaikka Tapio oiskii paikalla niin ei se sitä meinaa et se välttämättä ny voittas skaban , voihan sielt nousta uusia nimiäkin korkeimalle pallille

    ja tohon "B kunkkuun" kommentti et ei se minun silmissä vähennä yhtään sen voittajan arvoo vaikka jotkin ns. huiput on poissa , täysillä sitä joutuu kuiteskii ajamaan ja kaiken peliin laittamaan että pärjää ja korjaa isoimman pytyn
     
  20. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Ei voita Tapiokaan varmasti mutta viime vuosien valossa aikasen korkialla se oli kuitenkin. Musta olis jopa toivottavaa, että joku muu voittaa, kun Tapio on paikalla. Fakta on kuitenkin se, että pois kisoista on joukko viime vuosien kärki porukkaa, jotka on vielä ajokuntoisia ja se laskee mun silmissä tän vuotisen kisan arvoa. ...mutta tioisaalta eipä sitä viiden vuoden päästä kukaan muista, että poissa oli Tapio, Näkkäläjärvi, Toppala, Ahmasalo jne. :-\
     

Suosittele tätä sivua