Kemijärven kelkkamiitti!

Keskustelun 'Kokoontumiset' on aloittanut käyttäjä Jakelfin, 20/2/08.

  1. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Suunnitellaanpa täälä jonkunlaista miittijutskaa. Porukkaa kasaan ja johonki rossaileen. Ohjelmassa vois olla yleistä hälinää, rasvakaapelin polttoa ja joku safarintynkä johonki yleisiä reittejä pitkin. Aletaanko katteleen sopivaa ajankohtaa? :) Saa kertoa muillekki ko foorumilaisille..
     
  2. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    nonii. mukana ollaa. kertokaahan te vanhemmat vai että millon työltänne kerkiättä. kouluistahan on vapaata viikonloput eli ne sopii mulle!
     
  3. polle.

    polle. Ski-doo mxz 600ho sdi -05.

    Joo ei muuta ku porukka kasaa. Jospa sitä hiihtoloman jäläkeisellä viikonloppuna kerkiäis. Hyvällä lykyllä uuempi pailakka jo alla sillo.
     
  4. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Alustavasti kyselläänpä oisko sunnuntaina ketään pienimuotoselle miitille tulossa? Paikaksi voitas keksiä vaikka joku lähimaaston kota/maja/laavu? Tuskin karhukuusikkoa kauemmaksi tai alamikonjärveä, eli parinkymmenen kilsan säteellä keskustasta. Ehotuksia kehiin! Mulla oli mielessä joku näistä uusista paikoista mitä tässä kylän pinnassa on. Esim. kostamon, tohmon tai perävaaran kotalaavut.
     
  5. polle.

    polle. Ski-doo mxz 600ho sdi -05.

    Alamikonjärvelle tuskin kovin usiasti kannata suunnata. Onpaha monta kertaa petytty ku menty käyrää paistamaan: no eipä oo puita mitä poltella. Sinne kostamon rantaanhan oli näppärä koju rakennettu.
     
  6. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Alamikonjärvelä on puita, ei kunnon klapeja mutta hyvin net palo viimeksi ko kävimä. Voin käyä tarkistaanki. Kostamo vois olla soppeli paikka, ei ole asutusta ihan vieressä ja aukeaa missä voi Jasoniki pyöriä pöljää... ;) Pari heittoaki sielä on niin voi hätäsimmät ottaa ilmaa alle niin saa vaikka kuvia.
     
  7. polle.

    polle. Ski-doo mxz 600ho sdi -05.

    Meinasin tuossa huomena käyä palstasta (melekein alamikon kodan vieressä) sahaamassa toissavuotisia tykky lumen rankoja niin äkkiä kipasen kattoimassa onko siellä puita ja ilimottelen ku ressusta tullu. Että ei tartte Jakelfin turhaa lähtiä ku itse sinnepäin suunnistan. :D
     
  8. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    No ei tästä pitkä matka ole. Jos kuuluu epämäärästä kakstahin rääkynää niin se oon varmaan mie sielä pyörähtämässä. ;)
     
  9. polle.

    polle. Ski-doo mxz 600ho sdi -05.

    juupasen. No pitänee vielä purkaa lynkeröstä kaasari ja puhistaa ku tuntu ökisevän vastaan, tietty jos näyttää siltä että jouvutta hesarilla käyrät paistamaan niin nakkaan siihen muutaman klapin kirveellä vaan pienemmäksi, jos tulee teillä sinnepäin lähtöä ja itellä sahaamaan.
     
  10. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    jovai. Katelkaa nyt niitä työvuoro listoja!
     
  11. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    mulle passais kyllä vaikka huominenkin jos ei tule luusuan perille lähtöä...
     
  12. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Kyllä huominen passaa. Jos joskus kolmen aikoihin sielä kostamon laavulla? Vai meniskö johonki tuohon kylänpintaan?
     
  13. ketara

    ketara Member

    ;D TB.lle
     
  14. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Ehkä jos essole kuiten.. Sielähän ne kylän kunkutki viihtyy! ;D Mitehän se tuo rossirata sitten, oisko vähän järkevämpi paikka, tulipaikkaki sielä on. Kahen kolmen aikaan radalla?
     
  15. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Ei tullu luusuaan lähtöä, joten näillä näppylöillä olen valmis tulemaan vaikka sinne ESSOlle. Jos koko porukka kokoontuis sinne?
     
  16. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    vähä jälkeen 3 menin radalle mutta siellä ei ollu ketää? mihi kaikki kadonnu? eikä essollakaa ollu väkiä.?
     
  17. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Noku ei tullu tänne mitään tietoa muilta, niin en sitten vaivautunut lähtemään. Mutta jos nyt sovitaan uus PITÄVÄ AIKA

    Miten ois 02.03.08 klo 15.00 Essolla

    YV:llä voi vaikka heitellä tarkempaa tietoa teidän menoista mulle niin osaapi sitten kattoa tarkemmin
     
  18. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Jälleen netissä.. Joo ei tullu lähettyä kun ei täälä kukaan vastaillu. Miten se tuo toinen päivä passaako kelleen?
     
  19. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    paremmin passais 3päivästä etiäppäi. mite jos porukalla gianttia kattoo?
     
  20. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Joo mullakin ois sunnuntaina menoa. Joten jos sinne 3.3.08 siirretään????
     

Suosittele tätä sivua