-Kerhotoiminta-

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä stm, 27/10/06.

  1. stm

    stm Well-Known Member

    Eilen kun olin laittamassa nukkumaan niin aloin mietiskelemään, että johan meitä kelkkailijoita on, mutta kuinka moni kuuluu johonkin kerhoon?
    Jos kuuluu niin...

    - Mihin?
    - Mitä toimintaa kerho järjestää?
    - Mikä mättää, jos mättää?
    - Parannus ehdotuksia yms. asiaan liittyvää.

    Ite kuulun lapin moottorikelkkailijat ry:n porukkaan. Kylläkin puhtaasti sen takia, että kilpailutoiminta sen vaatii. "Oma" kerho ei järjestä mitään mielenkiintoista toimintaa niin siksi en sen toimintaan sen kummemmin osallistu.
     
  2. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Team-Sonkajärvi
    Enimmäkseen autourheilua, nuorisolle mikroautoilua yms.
    Ei mätä mikään. (Tai no vähän meidän välimallinnuoret unohdetaan)
    -
    www.team-sonkajarvi.net

    Itse oon kuulunut teamiin monta vuotta jo ennenkuin rupesin kilpailemaan, mutta kisahommien myötä ois myös pakko olla kys. teamissa, koska paikallinen kelkkakerho ei kuulu SML:n alaisuuteen.

    By the way, 2005 Rallisprintissä Sonkajärvellä arvottiin kaikkien osallistuneiden kesken Arctic Cat ZL 500 vm.? (joku 90luvun loppupuolelta) ;)
     
  3. zmpy

    zmpy Well-Known Member

    En kuulu kerhoon, tuohon yritin kerran liittymistä, mutta homma kaatui siihen, etten tunne ketään nykyistä jäsentä. Vaikutti säännöt niin vaikeilta liittymisen kannalta, että jäi sitten siihen koko homma. Järjestävät minusta ainakin kimppa-retkiä Rovaniemen ympäristössä. Jossain lehessä oli juttua joskus.

    Tuossa saman tyyppinen ketju.
     
  4. Pemppa

    Pemppa Lynx RS #103

    Tuleehaan tota kuuluttua useaankin  :-\
    Imatran Moottorikerho alueen ainoa SML:n jäsen ja kuulun kilpailutoiminnantakia.
    muutamia asioita mitä tulee mieleen kerhoista:
    + SML:n jäsen
    + Hoidettu harjoittelurata kesällä
    + Mahdollisuus harjoitella radalla talvella
    - Kerholla ei mitään toimintaa MK-lajien suhteen
    - Ei hoidettua harjoittelurataa talvella

    Vuoksen Moottorikelkka klupi...Hmm..kuulun koska johonkinhan ne reittimaksut on maksettava. ;)
    + Hyvä kerhomaja alueineen
    + Aktiivinen reittihuolto
    + Talkoita useasti, tapahtumia muutamia
    - Ei SML:n jäsen
    - Ei mitään toimintaa MK-kilpailutoiminnan suhteen

    Lisäksi alueella toimii myös Ruokolahden Moottorikelkkakerho jonka toiminnassa tulee pyörittyä siinä sivussa..


    Sekä Sopemäki Racing  :)
    + Aktiivista toimintaa ympärivuoden, päivisin ja öisin  ;)
     
  5. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    SodsMK
    Onhan tuota jonkinlaista toimintaa. Viime vuonna Luosto X3 kisat, nopeusajo harjoitukset kelkoille lentokentällä, jäärata-ajoja autoille, vappuna oli taas jäsenten väliset rinnekiihdytykset Kommattivaaran laskettelukeskuksessa ym.
    Edith: vuosittaiset Water cross kisat unohtuivat ???
     
  6. cooper

    cooper zr 580 efi

    en kuulu mihinkään, mutta mielessä ollu että liittyis. sitte alkanu miettimään että mitäs hyötyä siitä on että mie oon jossakin kerhossa? kisa hommat kiinnostas niinku varmaan aika monia nuoria, mutta itellä ei vehkeet riitä vielä semmoseen. mutta muuta toimintaa en oikeen tiiäkkään lamk kilta, siis mikä ois tarkotettu keikelle kansalle.
    voishan sitä tietty lähtiä seniorijaoston sunnuntai ajelulle ::)
     
  7. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Jannne saattaa olla toista mielipuolta nuista vehkeien riittävyyestä, luulisin.. ::)

    Öhm, KeMot seurana, toimintaa...? Giant!
     
  8. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Entinen...
     
  9. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    OSMK:eek:on kuulutaan ja meinaan tuon rumahirviön radalle työntään talvella. Se on tietenniin Cooperilla niin vanha ettei kehtaa, mulla on sentäs ´95 ;D
     
  10. Pollari

    Pollari Guest

    Mitäs hyödykkeitä tuosta YLM:n jäsenyydestä saa?
     
  11. cooper

    cooper zr 580 efi

    no jannen pelihän on melkeen tuliterä, on sitä tuossa kaverin kanssa niin villejä suunnitelmia esitetty että voishan tuota antiikki-lynksiä käyä ulkoiluttamassa jossain pikku kisoissa ;D

    viistetäänpä taas aihettakin:
    milläkäs seuralla olis eniten toimintaa täällä lapissa? sodsmk:lla ois mukavia tapahtumia tuommoset kiihytykset jne.
     
  12. stm

    stm Well-Known Member

    Wuhuu! LaMK järjestää ratatalkoot mäntyvaarassa nyt tulevana sunnuntaina. Oikein hyvä lähteä talkoileen, ku tätä menoa sunnuntaihin mennessä on lunta rapiat 20-30cm ;D
     
  13. Quattro

    Quattro kelkaton

    Tää oli hyvä topikki. ;)
    Mulla on ainaki kaikki parhaat kaverit KELKKAILIJOITA, siis liittykää kerhoon ja menkää mukaan toimintaan,siitä se lähtee ;D ;D ;D
     

Suosittele tätä sivua