Kypäräkamera

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä miikka80, 5/1/06.

  1. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Löytyisikö Kajaanista ketään joka tuon taikoisi toimimaan, ja ei varmasti tarte talkoilla tehdä joten euroja saa näppiin varmasti tyydyttävän summan. Mulla loppui mielenkiinto just nyt, joko joku fixaa tuon toimimaan tai nakkaan tuonne uuniin sen lämpiämään koko paskan.

    Yhteydet mieluiten YV:nä.

    Tässä siis ongelma:

    ""Nyt joku Gopro:hon vihkiytynyt apua.

    Minulla on tuolla laatikossa lojunut GoPro 3 black ja kokeilin ottaa sitä taas käyttöön mutta puhelimen factory resetin ohessa meni wifin salasana ja enhän minä sitä muista enää. Kuka kertoisi yksinkertaiselle kaverille yksinkertaisesti kuinka tuohon saa vaihettua uuden salasanan?

    Googlettelin ja katselin youtubesta ohjeita eikä ainakaan tällä omenan macbookilla onnistunut sinnepäinkään.

    Nim. Heitänkö koko laitoksen helevettiin?""
     
  2. Laplander

    Laplander Just A Member

    Kypäräkamera

    Hmm.. Lähti kuitekki heti päälle vaikka ollu käyttämättömänä jonku tovin?

    Itellä sellanen ongelma tuon kans että tarvii virtaa seinästä että saa tulille josson ollu käyttämäti pitemmän aikaa..

    Voisit vasiten kokeilla että otat akun pois yöksi ja sitte kokeilet tuota päivitystä..

    Tai sitte vaan myyt mulle sen postikulun hinnalla ;D
     
  3. Bestservice

    Bestservice X-trim

    Vs: Kypäräkamera

    Sun pitää ottaa siihen firmispäivitys gopron sivuilta ja laittaa siinäyhteydessä uusi fifin salasana.
    Eli salasana upotetaan firmikseen ja sit se kopsataan kortille ja kortti kameraan kamera tulille ja firmiksen flaasays sitten se toimii.
    Se on helppoa GOprosssa ;D

    Tuosta ku alotat ni helpottaa. http://gopro.com/support/product-update/register-camera
     
  4. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Tämän olenkin jo sisäistänyt eilen mutta kun tekee tuon ohjeen mukaan niin Jobsin ihmeellä ei löydy sellaista "Update.zip" kansiota ollenkaan ja pc:llä ei tule sitä kansion latausmahdollisuutta ollenkaan. Olen kokeillut nut valehtelematta lähemmäs 50kerta kahdella eri koneella mutta ei saatana onnistu.

    Muutenhan kamera toimii (tai toimi ainakin eilen...) mutta ei pysty puhelimella ohjaamaan sitä
     
  5. Bestservice

    Bestservice X-trim

    Vs: Kypäräkamera

    Jos laitat mulle yvnä tiedot jota tossa kysytään voin yrittää väsätä sulle firmiksen sähköpostiin.
     
  6. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Epäilen että saisin siitäkään mutta kokeillaan. En ymmärrä kuinka olen aikasemmin saanut tuon kameran päivitettyä ja nimettyä omalle nimelle yms.

    YV:tä laitettu
     
  7. Bestservice

    Bestservice X-trim

    Vs: Kypäräkamera

    Nyt ois firmis valmis puuttuu vain sposti osote johon se lähetetään laita vaikka yvnä
     
  8. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Laitettu taas yv:tä
     
  9. Zombie

    Zombie Raskassointinen flyygeli

    Vs: Kypäräkamera

    Se kode on ohjeläpyskässä sellainen irrotettava tarra,jos oikein muistan.
     
  10. Maahinen

    Maahinen Member

    Vs: Kypäräkamera

    Koodin löydät kun tökkäät kameran kiinni PC:hen ja sitä kautta avaat kameran muistissa olevan tekstitiedoston: pmhome/info/wifi_inf
     
  11. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    On kyllä kätevä kaveri, korjasi etänä hetkessä sen mikä ei minulla onnistunut kahdella läppärillä kahdessa illassa :O. Tuhannet kiitokset ja loput asiat sähköpostilla ;)
     
  12. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Jatketaan aiheessa kun tuntuu tietäjiä täällä olevan.

    Millaisilla set uppeilla GoPro 3 black maurit on kameraa kelkkaillessa pitäneet? Takakanneksi sellainen foamilla varustettu että äämet tulee mukaan?
     
  13. Laplander

    Laplander Just A Member

    Kypäräkamera

    1080/60 ja avoimella takakannella
     
  14. Teppi

    Teppi Active Member

    Vs: Kypäräkamera

    muistaakseni täälä jollaki oli se gopro hero4 session. onko kokemuksia nyt siitä että kannattaako alkaa investoimaan?
     
  15. Kortelaine

    Kortelaine Lynx BD 3700 Shorty -22

    Vs: Kypäräkamera

    Mulla löytyy, ite tykkään sen pienestä koosta ja helppo käyttösyydestä. Metsällä käytän pääpannassa sitä ja sitä ei edes huomaa päässä verrattuna tuohon Hero3 blackiin. Itelle sattu hyvä tarjous kyseisestä kamerasta eteen niin oli pakko tilata ja ihan tyytyväinen oon ollu :) Kypärässä pidän kokoajan tuota Session kameraa ja muualla vaihtelen sitten Hero3 blackia..
     
  16. Teppi

    Teppi Active Member

    Vs: Kypäräkamera

    http://www.mobiiliblogi.com/2015/07/07/vedenkestava-gopro-hero4-session-on-pieni-ja-kevyt-videokamera/

    tosta vaa äkkiseltää löyty jotai kommenttia ja ongelmia muistikortista,mitähän lie?


    omistan jonku ihme könig mallisen vehkeen joka tuntu pysyvän käynnissä miten sattuu ja kesällä meni hermo ja tökäsin täysiä usb johtoa liittimeen ja niks naks ei toimi portti enää ja ihan hyödytön :D
    tollane:
    https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/k%C3%B6nig-1080p-full-hd-wifi-action-kamera,-vedenpit%C3%A4v%C3%A4-kotelo
     
  17. Kortelaine

    Kortelaine Lynx BD 3700 Shorty -22

    Vs: Kypäräkamera

    Itellä ei ole ollu mitään ongelmia tuon kans, -25 pakkasessa napista käymään ja kuvas ainakin mulla ??? Tuola nettisivuston kommenteissa näky että ´Sama ongelma mulla, GoPron mukaan johtuu väärän mallisesta muistikortista.´´ , Ite oon aina käyttäny kaikissa kameroissa nuita Class 10 kortteja jotka kestävät vettä ja kovia pakkasia joten sieläkään osastolla ei ole kertaakaan ollut ongelmaa :)
     
  18. Teppi

    Teppi Active Member

    Vs: Kypäräkamera

    nonii hyvä tietää tuoki asia, pistetään ostolistalle tässä jossaki vaiheessa ;D
     
  19. JEP

    JEP RE -14, XCF, Viking II, Lynx 3500, XCSP 500

    Vs: Kypäräkamera

    Onko jollakin heittää vinkkiä hyvästä kameralaukusta sonyn kameralle (as-30). Sellanen mihin mahtuis kamera + vähän tarviketta. Mukanakin ois tarkoitus kuljetella eli suhkoht pieni ja sais sietää vähän vettäkin.
     
  20. juse-

    juse- T3 154"

    Vs: Kypäräkamera

    Mullaki oli tuon GoPro sessioni kans ongelmia, eri muistikortilla näytti pelaavan..
    On vissii vähä ranttu kortin suhteen
     

Suosittele tätä sivua