Lynnx EnduroSport 2005 sarvien siirtäminen eteenpäin

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä ÄIJÄ, 8/11/06.

  1. ÄIJÄ

    ÄIJÄ LYNX RE600 E-TEC, Suzuki GSX-R1000

    Moro,

    onko kukaan siirtänyt sarvia eteenpäin muuttamalla ohjausnivelen kulmaa?

    Kuinka paljon sitä voi siirtää eteenpäin?

    Miten se käytännössä tehdään?

    --> tarkoitus tällä kaikella on parantaa ajoasentoa etenkin ajettaessa pystystä. Tällä hetkellä sarvet tulevat liian taakse. Olen laittanut jo Frozenin tekemän korokepalan, mutta sarvia pitäisi saada vielä lisää eteenpäin.
     
  2. ÄIJÄ

    ÄIJÄ LYNX RE600 E-TEC, Suzuki GSX-R1000

    Kuinka paljon ohjausakselia voi viedä eteenpäin, ettei ohjaus ala nykimään?

    Miten ne muovit mittariston ympäristöstä lähtee irti?
     
  3. äxsä

    äxsä Ei enää kelekaton

    Moro, laitatkos kuvia koroke palikasta, niin voisin ittekkin laittaa tuohon omaan samanlaisen.
     
  4. stm

    stm Well-Known Member

    Miepä laitan sulle kuvan!
     
  5. äxsä

    äxsä Ei enää kelekaton

    Tänks juu. Juu hienot on, täytynee tilata. Miten se siihen alapäähän tulee kiinni ,nyt ei oma kelkka ole kotosalla, mutta eikö se ollut tasainen laatta johon tuli orkkis kiinnitys. Eli täytyykö tuohon jotain välipalaa lisätä jotta käy lyneen.
     
  6. ÄIJÄ

    ÄIJÄ LYNX RE600 E-TEC, Suzuki GSX-R1000

    Niitä korokepaloja on sitten kahta eri sorttia riippuen siitä laitatko suoran tangon vai käytätkö orkkis tankoa. Itse laitoin korokkeen orkkis tankoon, joten korokepalan piti olla ns. kaventava malli.

    Kiinnitys minun kelkassa onnistui helposti. orkkis klemmareiden väliin tuli putki (jonka Frozen toimitti), johon henkselit (eli korokepala) liitettiin
     
  7. äxsä

    äxsä Ei enää kelekaton

    No just niinhän se menee ,,enpähän heti hokannut.
     
  8. ÄIJÄ

    ÄIJÄ LYNX RE600 E-TEC, Suzuki GSX-R1000

    Great,

    onko kellään ideoita tuohon sarvien siirtämiseen siirtämällä koko ohjausakselia eteenpäin???

    ??? ???
     
  9. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Jollainhan se on ensimmäisenä tehtävä. Purappas niitä muoveja ympäriltä ja kattele minkälaiset siellä ois mahikset.
     

Suosittele tätä sivua