lynx rave n-duro -06

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä jomatala, 14/12/06.

  1. xMAYHEMx

    xMAYHEMx 600 Rave -06

    Vs: lynx rave n-duro -06

    Kyl se taitaa jonku verran muuttaa keulan ilmettä on toi pappa lasi vähä ruma
     
  2. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    Vs: lynx rave n-duro -06

    nii tuulilasia meinasit .. no mulle on tulossa tohon rc lyneen re :n pleksi .. paljon siistimpi tulee 

    ps. hintaa en viel tiijä .. mut sama tuo mitä maksaa kunhan ulkoasu paranee ... tuskin kovin kallis on etteikö perse moista kestäs ;D
     
  3. SvaR

    SvaR Well-Known Member

    Vs: lynx rave n-duro -06

    Olikohan lähtö 137€
     
  4. xMAYHEMx

    xMAYHEMx 600 Rave -06

    Vs: lynx rave n-duro -06

    Ajattelin laittaa xenon valot ja tarvii akun joten tarviiko muutaku ite akun
     
  5. MikaNO5

    MikaNO5 lynx rs600xc

    Vs: lynx rave n-duro -06

    mulla olis ylimääränen re tuulilasi...
    50e
     
  6. Pantteri`

    Pantteri` Ockelbo 300

    Vs: lynx rave n-duro -06

    Viime viikonloppuna tuli tämmönen hankittua. Miten ootte leikkoneet tuota etusisäkuomua ??? ja joskus oon täältä lukenu että ootte poistaneet variaattorin puolelta joitain ilmanohjaimia ja suojia, niin mitä sieltä kannattaa poistaa?
     
  7. Täällä taas...

    Täällä taas... kelkaton, eikä tuu enään.

    Vs: lynx rave n-duro -06

    Kannattaa laittaa laturikin, niin ei tarvitse koko aikaa olla latailemassa.
     
  8. xMAYHEMx

    xMAYHEMx 600 Rave -06

    Vs: lynx rave n-duro -06

    Onko kukaan muu kyseisen kelkan omistaja huomannut röpötystä siinä 5 tonnin paikkeilla?
     
  9. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Vs: lynx rave n-duro -06

    Taitaa olla ominaisuus... :-X
     
  10. mijduwoerh

    mijduwoerh 2 x Lynx RE e-tec 600r 20 & 22

    Vs: lynx rave n-duro -06

    Mulla "röpötti" SKI-DOO 500 ss ja N-DURO ihan saman lailla yhteensä n.13000 km ajan joten ominaisuus on  ;D !!
     
  11. xMAYHEMx

    xMAYHEMx 600 Rave -06

    Vs: lynx rave n-duro -06

    Eli ei näköjään tarvitse huolehtia moisesta ja kiitokset vastauksista :)
     
  12. Dude

    Dude Well-Known Member

    Vs: lynx rave n-duro -06

    Ei varmaan tarvi olla huolissaan. Ite huomasin kerran kun vaihdoin tulpat että röpötti hiljaa ajettaessa. Vaihdoin sitten takasin vanhat niin kävi siistimmin. Olisko uudet ollu väärällä kärkivälillä tms..
     
  13. tarhill

    tarhill Well-Known Member

    Vs: lynx rave n-duro -06

    Tuo röpötys tuossa vajaassa viidessä tonnissä on kyllä mielenkiintonen ku mulla (temessin ex-nduro) röpöttää mutta kaverin samanlainen ei? Kyllä silti tuo on enempi ominaisuus kun vika kun mulla tehtiin takuuseen mäntien vaihto + säätötoimet viime talvena ja röpöttää joten ainoa lääke on että nostaa kierrokset suoraan sinne > 6000 rpm niin lakkaa röpöttämästä
     
  14. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Vs: lynx rave n-duro -06

    Ite huomasin kans tuota röpötystä kiihari hommissa sillon kun oli tiukka kytkimen jousi joka nappas siis n.5400rpm. kiinni ja pietin kiekkoja siinä 5000 kohilla ennen valojen vaihtumista..jännästi päkytti möly vaimentimessa kuin ois ollu rajotin siinä!  :p

    kiihari hommissa oli kuites mulla hiukka tiukemmat pääsuuttimetikin ja erillaiset tulpat että mistä lie voi johtua..kävi kyllä mielessä että lähtiskö ravet aukemmaan siinä kohin tms. juttu?  ???
     
  15. xMAYHEMx

    xMAYHEMx 600 Rave -06

    Vs: lynx rave n-duro -06

    [​IMG]

    Onko kellään ilmenny moista repeilyä/ratkeilua ite tos hoksasin ku käytin pumppuja irti eli vähä oli maali lohkeillu ja ite metallissakin näytti olevan pientä jälkeä.

    Lauantaina ois tarkotus lähtä rukalle mut tiiä sit uskaltaako tuolla ajaa et ei lennä tolpat kesken matkan metsähallituksen puolelle.
     
  16. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Vs: lynx rave n-duro -06

    Mitenkäs tämmöisen R-evo mallin ajaminen muuttuu kun poistaa kallistuksenvakaajan? ???

    Rupeeko mahoton nostelleen reitillä sisäkaarteen suksee että ei voi ennää ajaa safaria..

    Sillä vaan ku tännää pääs vähä lunta pöllyyttään tuntu että eihän tämmöstä saa kylelleen mitenkää ku kampee aina pystyyn! :mad:
     
  17. tarhill

    tarhill Well-Known Member

    Vs: lynx rave n-duro -06

    Mulla nasahti viime keväänä kallistuksen vakaaja poikki yhellä reissulla ja kyllä se on parempi ajaa toimivalla vakaajalla kun ilman, ainakin reitillä. Alkuun tuntu että 'kaatuu' joka mutkassa mutta pysty sillä silti ajamaan kohtuudella kun tottui. Ja voi kai sanoa että meni vakaammin jos ajoi toispuoleista pattia / kuoppaa (= toinen suksi menee kuopissa / pateissa). Jotenkin tuntuu että jos ajelis tarkoituksella ilman vakaajaa pitäs etupää simmittää hiukan tiukemmaksi?
     
  18. Kimurantti

    Kimurantti 2021 3700 RE-Ferrari green

    Vs: lynx rave n-duro -06

    Itellä katkesi viime keväänä ja kyl reittiajossa vakio shimmeillä kaipas vakaajaa heti. Tänään katkes kaverin X-rimmeristä vakaaja oli seuraavat 150km armoton kallistelija kurveissa. Jos heittää vakaajan pois niin jäykemmät shimmit vaan ni pitäs mennä mitä vähäisiä kokemuksia on...
     
  19. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Vs: lynx rave n-duro -06

    Eli vakaajan otan pois ainaki kokeilu mielessä ja iskari säätöjä ropata vähä..

    Sillä uskon että kivempi pommittaa patikkoo ja sitte kikkailu lumessa tiedossa,mutkat on mulle ollu aina sama ja se..sen minkä mutkassa häviä otan suoralla kiinni! ;D
     
  20. tarhill

    tarhill Well-Known Member

    Vs: lynx rave n-duro -06

    Penalla kai on kokemuksia tuosta änärin vaihdosta? Onko äänet ihan mahottomat tai oliko sillä jotain vaikutusta koneen toimintaan? Lähinnä tarkoitan sitä että vaikuttaako äänenvaimentaja jotenkin 2-tahtisen kaipaamaan vastapaineeseen vai muodostuuko se kokonaan paisarissa ennen änäriä? Ja onkos nämä palstoilla kaupan olevat änärit suoraan läpivirtaavia vai meneekö kaasut kammioiden läpi?
    Tuohon originaalipöntön kohalle sais vaan aika sopivasti vaikkapa tilaa 1 ltr lisäöljypänikälle tai akulle jos vaikka joskus nykertää zenon-valot nokalle ja kaippa siitä muuan kilo lähtis painoa muutenkin poijes?

    Toki koittanu haeskella ja jopa löytänytkin muutaman ääninäytteen (mm. pena78 youtube:ssa) mutta ei nämä läppärin jbl:n äänentoistojärjestelmä välttämättä anna oikeaa käsitystä ja muutenkin tuo äänimaailma on siinä mielessä erikoinen että vaikka desipelit on korkealla niin välttämättä se ei kuulosta korvaan liian kovalta. Esim. monissa ralliautoissa ääni on kohtuu matalaa mörinää mutta silti desipelit paukkuu 100 dB:n hujakoilla ja toiste päin kans.
     

Suosittele tätä sivua