Mäntyvaara snowcross

Keskustelun 'Kisat' on aloittanut käyttäjä Hespe, 17/12/07.

  1. ViRi

    ViRi Well-Known Member

    Saahaanko ensi lauantaiksi porukkaa päristelemään mäntyvaaraan?
     
  2. Muumi

    Muumi RE 600 -13, Racing 440 -04, Gls 3300”r” -89

    meikäläinen ainakin.
     
  3. ViRi

    ViRi Well-Known Member

    No niin, taho muumiveljiä matkaan. Kaippa PeeÄmmä saa vehkeet kasaan nyt viikolla?
     
  4. Muumi

    Muumi RE 600 -13, Racing 440 -04, Gls 3300”r” -89

    Ei niillä oo kelkkoja/intoa. Mie kuites tuun niin vertaillaan vähän nuita rakkineita.
     
  5. stm

    stm Well-Known Member

    No ketti!

    Totta nyt tällä viikolla pitäis ne romppeet saaha ja keleppa iskuun.

    Nyt se on muuten hyvällä mallilla ku on melkosen pehmeä tuo rata. Oi että olis ollu lystiä ajaa kuhan olis ollu kaasarit ajan tasalla ja alla muuta ku alepan vanha kassahihna. Niin ja pattiaki alkaa olemaan ja penkat on jo mallia korkeat.
     
  6. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Perskele! Pitäiskö itekki yrittää parantua tässä ja tulla koettaan vielä lauantaina radalle, että miten se luonnistuu ::)
     
  7. ViRi

    ViRi Well-Known Member

    Ilman muuta, ainahan se mukavampi on pärryytellä kun porukkaa on. Siksi toisekseen eikö nuo vaivat lähe millä on tullukkin ;) Elä kuiten sitä mänskin pöytää pohjalle hyppää, siitä ei varmaan pelkällä kolotuksella selviä :-\
     
  8. stm

    stm Well-Known Member

    Mikä niistä pöydistä? ;)

    Ne lähöt on mallia mielenkiintoiset nyt kuule tuolla ::) :D (pyykkilautaa)
     
  9. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Juu, pitää varmaan aika varoen ottaa... Mut ei mulle kammoa jäänyt, pitää lähtee kuiten vähän verryttelemään, kun kisoissa jää nuo ajut nuin vähiin aina  :-\
     
  10. ViRi

    ViRi Well-Known Member

    No se pisin tietysti mitä tuolla minun nykyisellä puksuttimella ei tahdo raavas mies mäkiä päälle päässä ja myötänen on pitkä kuin työviikko.

    Mitä noihin lähtöihin tulee niin kyllä me Muumin kanssa nekin diagnosoidaan; viime vuonna ainkin vika oli tyystin kelkoissa ;D Tutkimma nyt launataina missä tänä vuonna ;)
     
  11. AK837

    AK837 Well-Known Member

    niin saako siellä radalla käyä reenaamassa vaikka ei ole seuran jäsen?

    ja jos saa niin paljon ratamaksu?
     
  12. ViRi

    ViRi Well-Known Member

    Viime vuonna kunnostustöiden jälkeen 20,- kerta. Tosin seuran jäseneksi ainakn viime vuonna pääsi kympillä, joten... Ei kai mikään kiellä kuulumasta useampaan seuraan, yhtä vaan voi edustaa ;) Tuu sieki ajaan jos et sinne itä-suomeen lähe.
     
  13. AK837

    AK837 Well-Known Member

    Joo en sinne lähe enkä taida ens lauantainakaan tulla ko pitää lähteä leville harrastaan reittikelkkailua viikoksi ;D Mutta voishan tuolla käydä ois vähän lähempänä ko pello ja ihan mukava rata oli ainakin sillon kisoissa.
     
  14. Zeta

    Zeta Well-Known Member

    Mitä työ höpötättä, sehän on kisaviikonloppu Savonlinnassa. Eiku reipasta mieltä ja baljon diisseliä autoon ja reissuun vaan pojat sieltä ylhäältä... 8)
     
  15. Teräsmies76

    Teräsmies76 Well-Known Member

    Vitalis mä oon rois v-loppuna,kuihan mä kelkin mukaan..ku kärryn ostan vasta sieltä.. Autin katolle köytän.. ::) ::)
     
  16. Muumi

    Muumi RE 600 -13, Racing 440 -04, Gls 3300”r” -89

    Rahamies, pistät transpointilla tulemaan ;)
     
  17. Muumi

    Muumi RE 600 -13, Racing 440 -04, Gls 3300”r” -89

    Miten on, tuleeko huomena ketään mänskiin paleleen? :D
     
  18. ViRi

    ViRi Well-Known Member

    Mie tuun ainakin ajamaan, ollaan jo cityssä :)
     
  19. Muumi

    Muumi RE 600 -13, Racing 440 -04, Gls 3300”r” -89

    Monelta treffit? Peeämmä tuu sinäki.
     
  20. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Mulla jää tulematta, selkä vieläki kipee... Täytyy käydä vähän rauhallisempaa kelkkailua välillä ::)
     

Suosittele tätä sivua