Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Kottinen, 8/3/10.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Ihan oikeasti, käväsehän huvikses tuolta alkupään sivuilta kattomassa että kuka tämän jutustelun on hyvästä asiapitoisesta ja pohdiskelevasta keskustelusta tyhjänpäiväiseksi lätinäksi vetänyt, ja ensimmäisenä poteronsa kaivanut. (Toisin sanoen, kuka tai ketkä ne ensimmäiset suu vaahdossa vouhotetut viestit on kirjoittaneet).

    Se ei ollu kukaan meistä WT miehistä, vaan yllätys yllätys.. ::)

    Eikös tämäkin asia ole käsitelty tässä ketjussa jo melko h*lvetin monta kertaa? ???
     
  2. ketomoto

    ketomoto piiptek 800 gaypride "146 -15

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Kuhan nakkaan vettä myllyyn ku tuota hommaa on aika vaikia ruveta teillä vääntämään wt:n puolelle :)

    Ps: Ostin päksin lonkeroa illaksi nii haluan lukia tinkaa tästä aiheesta ;D
     
  3. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Voi Jale parkaa..

    Se, että joku viittaa meikäläisen olevan perseeseen vedettävissä täällä Kaivoskaupungissa (Jyssen lystikäs lausahdus), verrattuna siihen, että sinä voit omat -oikeasti aivottomat ajatuksesi- tunkea sinne minne aurinko ei paista, ovat minun nähdäkseni aikalailla eri asioita..

    Ja lystiksesi kaivoin tuon viittaamasi kommenttini tuolta Freeride-keskustelusta. Se menee näin ja löytyy halukkaisen luettavaksi Freeride valtionmailla -keskustelun sivulta 38, « Vastaus #564 : 24.11.2013 - kello 21:09 » (tämä siksi, että muutkin voivat käydä lukemassa kuinka kätevää tekstiä siekin osaat näemmä suoltaa ja kuinka siihen tuli vastattua, niin eipähän jää muillekaan epäselväksi, mihin viittasit) :

    "Mitä tulee tuohon vihjailuun minun työni hoidosta ja jostain halustani tuomita ihmisiä, niin voit tunkea tuon mielipiteesi minne kerkeät.. Suosittelen itsestäsi löytyvää onkaloa, johon aurinko harvemmin mahtaa paistella."

    Mitä tulee tuohon minun virkapukuuni, niin jälleen päästään senverran syville vesille, että kannattaa aikalailla tarkkaan miettiä, mitä kirjoittelee.. Itse en ole sanallakaan maininnut sinun ammatistasi mitään (onko sinulla sellaista??), joten tuskin sinunkaan isommin kannattaa minun virkapuvustani kommentoida.

    Nyt voi kuulostaa hieman siltä, että meni hernettä nenään.. No ei kaukaakaan vetänyt. Onko se jumalauta niin, että jos näyttää siltä, että "vastapuoli" pääsee keskusteluissa niskanpäälle, niin sitten pakasta kaivetaan joko "homokortti" tai "kyttäkortti" esille.. Ja kun sinä et näemmä muuta keinoa osaa, niin saathan sinä toki noita kortteja läiskiä sen, kun sielu sietää. Mutta siinä tohinassa kannattaa muistaa sekin, että aikalailla sillätavoin sinua arvostetaan (tai arvostellaan) kuin tänne kirjoittelet.

    Jysse mokasi minun silmissä itsensä.. Etkä sinäkään kovin hyvin näytä pärjäävän.. Eli ei hyvin näytä menevän.

    penteles.. Mutta silti met leviämattoisten kuskit jaksetaan porskuttaa.
     
  4. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Lannistumattomat. ;D

    Otahan ja alahan tavaamaan tätä ketjua tuolta alkupäästä.. se saattaa virkistää muistia ja avartaa maailmaa.
     
  5. Exoxxer

    Exoxxer Lynx rave 600sdi 155"

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Pakkohan se on olla ku jaksaa päivästä toiseen leveämattoisella körryytellä :p
    Tähän voin sen laittaa pohjaksi että kaverin 5900 riitti kyllä kilometrin mutka ja sitte halutti jo pollella ajamaan.
    Mutta onhan nuo tehty aivan eri tarkoituksiinkin. Kyllähän jos puuhommia tulis tehtyä ja näin nii oishan se 5900 paljon parempi mutta jos huviajelua tekee nii kyllähän siihen ihan suosiolla ottaa jonkun muu kelkan.

    Vaan ootte te kovia tinkaan ;D
     
  6. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Forever.. ;D
     
  7. Anonyme

    Anonyme Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Jäitä hattuun pojat... Ja herra poliisi. Ihmettelen suuresti toimintaanne setviä tällaiset selvästi henkilökohtaisuuksiin menevät jutut täällä kaikkien luettavissa, minne ne eivät todellakaan kuulu. Itse olisin hoitanut nuo asiat yksityisviesteitse. Pitkään olen meinannut tätä viestiä kirjoittaa, mutta nyt napsahti kamelin selkä. ;D Onko vastaavanlaisten välienselvittelyiden paikka foorumilla, missä OLISI tarkoitus keskustella eri menopelien liikkumiskyvystä umpisella.

    Sanottakoon nyt OT killeriksi vielä, että aakeille laakeille tai paikoille, missä risukeulaa ei voi rikkoa, se uusi summitti ja sinne risukkokannokkopaskaan se latikeula 59. =)
     
  8. jaffa

    jaffa Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Olipa mukava kelekka keli, -15 ja pikkusen jo luntaki tullu. Ei kivetkään nyt paljon kolise ku on jäätä tuossa lumen alla.
     
  9. jiiipeee10

    jiiipeee10 Guest

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Ei siellä kivet kolise .piti jo et vaihtaa nytroon kun tuli lunta.pitäskö nallen pistää omablogi pystyyn vai joko tästä tuli sellainen
     
  10. Jale

    Jale Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Varmasti noin. Itse huomasin teksteistä vain tuon orastavan kiinnostuksen tuonne B-puolelle.

    Unohetaan ne pollariasut. Jäiväthän nuo matruusin ja raksamiehen asusteet vielä mainitsematta ennen kuin on WT-orkesteri kasassa. 8)

    Hyvä ettei turhia herneitä, viihdettähän se tällainen uskovaisten ruokkiminenkin vaan on.
    Harmi homma. Yritän kuitenkin pärjäillä ja Jyssellekin voimia.
     
  11. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Noniin.. Minäpä sanon tämän vain kerran, kun on jo lähtökohtaisesti offtopikkia:

    Minä en aloittanut tätä rumbaa ja mennyt henkilökohtaisuuksiin.. Se, mitä minä työkseni teen, ei kulu näihin keskusteluihin, vaan on täysin sivuseikka, varsinkin, kun puhutaan siitä, millä kelkalla tuonne mettään pääsee.. Minulla ei ole Sipolan puhelinnumeroa, jotta voisin sille soittaa.. Jos sinulla on, niin anna mennä ja soita. Totta pirussa minä haluaisin, että modet vilkaisisivat tätä keskustelua ja puuttuisivat oikeasti epäolennaisiin asioihin, joita tuohon yläpuolen kommenttiini listasinkin.

    Eli minä nyt tyydyn odottamaan, mitä tämän palstan erotuomarit asian eteen tekevät.

    Mutta voin kertoa ihan avoimesti, että tällainen kohtelu ei ole asiallista. Se, että aika-ajoin kaivetaan minun ammattini puheenaiheeksi, on paitsi epäasiallista, että myöskin aika epämiellyttävää.

    Eli odotellaan, mitä palstan tuomarit asialle tekevät.
     
  12. takana

    takana Guest

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    näkyy sieltä välillä viittauksia es jonneen ja bensalenkkareihin ja onanointiin joka on mielestäni hyvinki kaukana asia linjasta vaikka kuinka monta virne lärviä sinne perään nakkelis ja anteeksi pyytelis mutta jos se on kuvitelma rakentavasta keskustelusta niin kannattaa ehkä palata vielä koulun penkille.
     
  13. N.Opee

    N.Opee Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Täh :eek: Täysin anteeksiantamaton homma. Siellä sitä vaan kelkkaillaan, eikä jauheta Kairassa shaissea.

    Risukeula solmussa, lämmöt tapissa, takarunko mutkalla, ja tela vailla lappuja ???
     
  14. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Vaikka tämä olikin ehkä Nallelle suunnattu, niin otan minäkin kantaa koska melkolailla olen niitä "kielikukkasia" niskaani saanut, moneltakin taholta.

    Minua eivät nuo henkilökohtaisuuksiin menevät hyökkäykset sen suuremmin hetkauta. Ne kertovat pelkästään hyökkääjän (/hyökkääjien) kyvyttömyydestä käsitellä asioita ja erimielisyyksiä, ja siitä kyvystä on rakentavuus kaukana.

    Onhan se massasta poikkeavasti ajatteleva tyyppi kertakaikkisen v*ttumainen jätkä kun ei edes ryhmäpaineen alla luovuta, johan siitä ansaitsee ryöpytystä... ::)

    Yksityisviestillä asian käsitteleminen olisi varmaan monessakin mielessä parempi tapa, mutta näkyvästi foorumilla käsitellen jokainen saa muodostaa itse oman mielipiteensä asiasta, ja vasta-argumentti on näkyvillä myös.

    Enkä minä oikeasti kaipaa yhdenkään suu vaahdossa ja naama punaisena kirjoittelevan keskenkasvuisen pösilön yksityisviestejä, en tällä foorumilla sen enempää kuin mitään muutakaan kautta.

    Parempi kun kirjoittaa vastaukset foorumille niin näkevät muutkin, minä seison sanojeni takana yhtälailla tällä foorumilla kuin IRL, enkä sano tällä foorumilla mitään mitä en julkisesti voisi sanoa, ja vice versa.

    Tämän foorumin käyttäjistä vain muutama tietää ja tuntee minut henkilökohtaisesti, eikä tässä ketjussa v*ttuilleista yksikään, joten nuo tyhjänpäiväiset henkilökohtaisuuksiin menevät lätinät voi suhteuttaa suoraan siihen.
     
  15. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Ja nyt viisammat osaa jo olla ihan hissukseen.
    Meni melkosen paljo niihin "hiekkalatikko" uhomisiin.
     
  16. mäkseta

    mäkseta Summit 800 -13

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Joo ei pysty ei ja ihan paskoja vehekitä ovat.. ja fred skuukkelin esille ottama summitti josta oli tunneli mutkilla on kaverin ja se ei tosiaan ole menny mutkille reen veossa.. ja Nallelle semmonen kyssäri että ku veät sillä WT:llä niitä ISOJA kuormia kuuralla niin panssari vaunuko sulla sielä reessä on jos saa udella?

    E: pidetää se keskustelu asiallisena niin pyritään pysymään jatkossakin tingassa ;)
     
  17. Fred Scuttle

    Fred Scuttle Lynxejä ja Ski-Doo

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    En sanonutkaan, että olisi mennyt reen vedossa.
     
  18. mäkseta

    mäkseta Summit 800 -13

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    aijaa no se sitten vain kuullosti siltä kun linkitit lainauksen keskustelun keskelle kestääkö summitin runko vetää rekeä ::)
     
  19. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Ei kait täällä ole vielä etes vittuiltu? Henk.koht. oon sitä mieltä et wt maureille vittuilu on sama ku vammasta löis ;)
     
  20. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Niin että miten oli?

    Tjooh, että yhtä hyvät kiksit saat?
    Ei kait siinä, huvinsa kullakin.
    En tosin hirveästi aiheella kehuskelis.. ::)
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Suosittele tätä sivua