Motorman Oulu, ammattitaitoako ?

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä TeijoK, 19/2/13.

  1. jiipee-

    jiipee- Well-Known Member

    Vs: Motorman Oulu, ammattitaitoako ?

    Asia tekstiä! Itsekkin tätä sivusta seuranneena ja ihmetellyt ettei negatiivista palautetta saa antaa. Kytköksiä?
     
  2. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Motorman Oulu, ammattitaitoako ?

    Mr Cool taisi myydä jonkun tutun kautta omiin nimiin sitä turboragea Motormannilla, laittoiko ne turbosetin samassa pajassa?
     
  3. Lynx700500

    Lynx700500 Well-Known Member

    Vs: Motorman Oulu, ammattitaitoako ?

    Kyllä nyky netinkäyttäjä osaa suodattaa aika paljon asioita, eli yksi yksittäinen moiteviesti ei mitään yritystä konkurssiin saa. Se kirjoittajahan saattaa olla vaikka naapuri korjaamon omistaja. Mutta jos moitteita alkaa googlettamalla löytyy kymmeniä, kannattaa ehkä alkaa miettimään onko yrityksessä joku vikana? Mun mielestä aloittaja on tehnyt ihan oikein. Yrittänyt asiallisesti keskustella viasta joka on korjauksen jälkeen ilmentynyt ja asiaa ei ole otettu vakavasti. En minä ainkaan jaksa montaa kertaa lähteä töistä kesken päivän raahaamaan kelkkaa pajalle, jos ne tänään jaksas sitä katsoa.
     
  4. vectoori

    vectoori Well-Known Member

    Vs: Motorman Oulu, ammattitaitoako ?

    Gizmo= Horatio Csi:stä ;D
     
  5. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Motorman Oulu, ammattitaitoako ?

    Eikö minä muistan vaan kaikki epätärkeät hommat niin ja kait se turborage syöpyi mieleen ko on jäänyt sinunkin rage ja osumat peura-aidan kanssa jonka takia laitoit ne koukut sarvien päihin (muistinko oikein?), katoppa mitä muistelin joskus vuosi sitten pakettiautokeskustelussa ;D ;D
     
  6. vectoori

    vectoori Well-Known Member

    Vs: Motorman Oulu, ammattitaitoako ?

    Osumia on tullut vuosien varrella ja varsinkin nyt kirurgia ootellessa sen tajuaa ihan kantapään kautta. Peura-aidan hipsu oli hallittu väistöliike ja ragen sarvesta kului tupin pää puhki sekä kylkimuovista lähti se kolmion muotoinen kumisuojus :D. Läheltä viisti :). Tuosta Motormanista sen verran että itseäni kohtaan palvelu on ollut kyllä sellaista kuin palvelun kuuluu ollakin, ei valittamista.. Sukset menee joskus ristiin asiakkaan ja kauppiaan välillä ja nettikirjoittelu on helppoa, kuka nyt enää kehtaa myyjän postilaatikkoon viedä perinteistä kynällä raapustettua kirjettä jossa haukkuu palvelua. Ei se vika aina ole asiakkaassakaan, voi myyjäkin toiminnallaan suututtaa ihmisen. Toisaalta ei myyjänkään tarvitse sulattaa kaikkea paskaa asiakkaan suunnalta vaikkakin hyvin pitkälle asiakas on aina oikeassa-toimintatapa kuuluu ikävä kyllä myyjän strategiaan. Se miten ongelmatilanteet eripuratilanteissa hoidetaan on sitten jo eri juttu, pystytäänkö asioita sopimaan ja nielemään ylpeytensä vai menetetäänkö asiakas lopullisesti.. Itse kun olin myyjän hommissa niin paras ns. väärä kommentti tuli kollegani suusta kun savolainen asiakas eksyi Kainuuseen hieman nuivalla asenteella haukkuen ammattitaitoamme. Työkaveri tuumasi hänelle että: Ohitustie on sinua varten ja ohjasi hänet kainaloitten alta kevyesti nostaen kohti ulko-ovea. Väärä tyyli mutta tilanne huvittaa vieläkin ja kun kyseisen ex-työpaikan liikevaihtoa katsoo niin kovin suurta notkahdusta sinä vuonna ei ole tapahtunut myynnin suhteen :)
     
  7. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Motorman Oulu, ammattitaitoako ?

    Meinasi mehut mennä näytölle ;D ;D ;D
     
  8. jagged

    jagged Well-Known Member

    Vs: Motorman Oulu, ammattitaitoako ?

    Nämä mister muka coolin kirjotukset on outoja mutta hyvvää viihettä. Saapihan sitä mielipitteen- ja sananvapautta käyttää. Ja häätyyki.
     
  9. Sepeteeus

    Sepeteeus Poro okkeli

    Vs: Motorman Oulu, ammattitaitoako ?

    Mottorimiehiltä olen parin kuukauden sisällä ostanut kypärän ja telamaton.
    Kypärän ostin naismyyjältä, kaupat sujui mallikkaasti ja sain jopa alennusta potasta.
    Telamaton hain kun oli todella halpa(510€ sokosti 365x38x38).
    Eihän ne pojat mitään helppoheikkejä ole ,eivätkä tyrkytä sulle tavaraa, myyvät sulle sitä mitä olet ostamassa.
    Siellä ei turhaan lätistä ;D
     
  10. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Vs: Motorman Oulu, ammattitaitoako ?

    Itekki aina kyllä tinkaan niin viimiseen asti aina ku mahollista ja korjaamo asioinnissa enemmän kuin tarkka-> täys kyrpäpää,mutta ei kyllä pahaa sanottavaa tästä kaupasta ole!

    Ainaki palvelu on tässä liikkeessä ollu omalla kohdalla huomattavasti parasta mitä oulusta on löytynyt.

    Orjapäällikkö vois joskus tiete miettiä mitä sannoo vian tai ominaisuuden syyksi ja miten ottaa asian vastaan,mutta siitäki selviää inttämällä ja spekuloimalla. Joku herkempi vois ottaa nokkiinsa,vaikka asia hoituu aina jollai tavalla. ;D

    Entiseltä polariksen kauppiaalta on vielä suuttimet ja teamin säätöpultti saamatta...jokoha ne ois tullu?
     
  11. TeijoK

    TeijoK Member

    Vs: Motorman Oulu, ammattitaitoako ?

    Hyvä että palaute poiki näin paljon tarinaa. Itsekin olen yrittäjä ( en kuitenkaan motoalalla) ja ajettelen liikkeen toimintaa myös oman asiakaspalveluni kannalta. Mikäli itse toimisin vastaavalla tavalla olisi leipä aika tiukassa. Itsekin myönnän olevani joskus myöhässä asiakkaalleni mutta tätä pyydän anteeksi ja mikäli sovitaan aika ja paikka jolloin esim. vikatilanne päällä, niin vähintä olisi, että vaivaudutaan ilmoittamaan asiakkaalle, ettei ehditä ja sovitaan uusi aika.
    Ihmettelen myös tämän herra coolin avautumista ko. asiassa ? Eivätkö nämä foorumit ole juurikin niitä paikkoja, missä informaatiota jaetaan ? Itse ainakin olen kiitollinen jos jostain saan etukäteistietoa esim. laitteiden kestävyydestä ja käytettävyydestä sekä huollosta ( ei kait se Kuningaskuluttaja ohjelmakaan ilman ko. tilausta tv:ssa pyörisi).
    Antakaa palautetta, positiivista,rakentavaa sekä negatiivista ( joka on meillä täällä pohjolassa huomattavasti yleisempää).
    -Teijo
     
  12. Mattipolle

    Mattipolle Polaris Dragon 800 CFI

    Vs: Motorman Oulu

    Itsekkin olen Moottorimiehessä asioinut( tilanteen pakottamana)...silloin tällöin...ja saamani asiakaspalvelu yms. on ollut kouluarvosanalla luokkaa 6!...jos käytetään asteikkoa 4-10...Takuunalaista vehettä huollatettaessa saapi kysellä muutaman päivän päästä että missä mennään ja vastaus on liikkeestä:" no takuuanomusta ei ole vielä käsitelty että empä osaa sanoa kauanko vielä menee..."

    Ko. himmelistä oli virtalukko aina jäässä ja se kuulemma korjattiin ja voideltiin ja viestiällä sain ilmoituksen että kelkka noudettavissa...menin pulkkaa noutamaan ja kaskas...virtalukko tönkkijäässä...

    Olipa pulkassa moottorihäiriökin...syttyi checkengine 3 kertaa perätysten ja vika ei poistunut vasta kun sammuttamalla ja aina vain uudelleen ajon aikana ja pulkka vikamoodiin...nilkutin moottorimiehelle...ja luvattiin korjata ja tutkia...tuli viesti: "Kelkkanne on valmistunut huollosta ja noudettavissa..." Pulkka oli siis korjattu....mutta...muutama kymmenen kilsaa ja pomps...taas sama vika...meni hermot ja vein kattilan kilpailevalle pajalle...kaskas...ECU oli viallinen...oli mitattu ja pähkäilty ihan ammattimaisesti ja kunnolla...siitä asti ollaan menty ilman checkengineä...Moottorimiehellä sanottiin että ei siinä vikaa ole...sillälailla...

    Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka mutta loppuu sormista voima ja kiinnostus kun parempiakin puljuja löytyy....
     
  13. Polle-Olli

    Polle-Olli Member

    Vs: Motorman Oulu, ammattitaitoako ?

    Hyvä paikka, jos ei ole turhan tarkka rahoistansa eli hinnat on kohillaan, mutta palvelu tunnesti maksaa? Halvemmallakin varmasti saa jos viitsii soitella ja hakea laitteensa kauempaa. Palvelu pelaa hyvin myyntipuolella tai ainakin silloin kun myyjät ehtivät puhelimesta palvelemaan. Huollosta ei ole kokemusta, niin sitä ei voi moittia eikä kehua. Kelkka ja mönkijä on tullut tuolta ostettua.
     
  14. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Vs: Motorman Oulu, ammattitaitoako ?

    Mun taas piti ajaa täältä Tornion korvilta Ouluun Motormanille päästäkseni mönkkäristä kauppoihin. Tämän perän myyjille ois pitäny antaa vaihdokki puoli-ilmaiseksi. Eihän se mikään loistokauppa ollu sielläkään, mutta kuitenkin huomattavasti parempi kuin täällä olisi saanut.. ::)
     

Suosittele tätä sivua