Muita harrastuksia?

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä Jannne, 31/1/06.

  1. Kejam

    Kejam hulivili

    oon yrittäny löytää harrastuksia.. mut ei oikei löydy..

    bilettäminen. (töissä taas nii se vie aikaa harrastuksista)
     
  2. juse

    juse x-rs 600

    -sali
    -salibandy
    -pyöräily(freeride)
    -sulkapallo
    ja tietysti se kelkkailu
     
  3. Gladii

    Gladii Zr 600 efi

    -Sohva
    -Paintball
    -Nörtteily

    tai ehkä Paintball, sohvanörtteily :D 8)
     
  4. jussir

    jussir Guest

    -stiikailu

    -pyöräily (dh ja drit)

    -keilailu (sillontällön)

    siinä noita oliki ;)
     
  5. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Piirtäminen, lähinnä sarjakuvat, mutta myös muutkin...
    Offroad. Kyseistä autourheilun kuningasmuotoa lähinnä safarityyppisesti, mutta onpa tullut joskus kisailtuakin offisuunnistuksen merkeissä.
    Rassaaminen. Autojen, kelkkojen... Pitäähän nuo romut pitää liikkeessä.
    Jossain määrin ammunta, mutta sitä lähinnä harvakseltaan. Mutta kun ammun, ammun hartaasti ;D
    Metsästys. Hirvet, linnut..

    Ja onhan noita muitakin, mutta tuossa nuo niinku pääpiirteittäin.

    Ainiin ja tietysti myös kirjoittaminen. ;)
     
  6. 650 efi

    650 efi polaris 650 efi

    onkos avatar oma piirtämä? komia kuva. sorry jatketaan aiheessa....
     
  7. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Itse piirretty, mutta malli on revitty Lynxin 2007 esitteestä.. Ei meikäläinen tuommoista ilman mallia osaa tuhertaa..
     
  8. rpv

    rpv Well-Known Member

    moottoripyörät
    kalastus
    mettästys
    tallissa säätely erinäkösten räpättimien kanssa
     
  9. JJL

    JJL Well-Known Member

    [​IMG]
    [​IMG]
    Tuommoisella tulee kesät ajeltua ;D
     
  10. kolli

    kolli Arctic Cat SNO PRO 440-05 HONDA CRF 450R -10

    toi on halpaa ;D kesän kokeilin ,ei leipurin rahat riitä ::)
     
  11. stm

    stm Well-Known Member

    Salilla tulee käytyä se 3 kertaa viikossa. Lenkkeilyäkin tulee harrastettua muutaman kerran viikossa, varsinkin kesäisin. Siihen päälle kesäisin dirttipyöräilyä. Siinäpä nuo mitkä voi harrastuksiksi laskea.
     
  12. djcarrot

    djcarrot Kelkaton..

    - Puntti n. 3 kertaa viikossa.
    - Metsästys
    - Suunnistus. Vähenemään päin, mutta jukolaan lähetään aina.
    - Lentopallo, sähly, sulkapallo ja kyykkä yliopistopiireissä.
    - Juoksulenkkiä, hiihtoa ja lätkää aina silloin kun siltä tuntuu.

    Onha nuita. Moottoripyörähommat kiinnostaisi kesäksi. Mikspä ei enska/krossipyörätkin. Ja laskuvarjohyppäyksen aloitan kyllä joskus.
     
  13. peccis

    peccis Assault 850 144" -20

    -salibandy
    -sulkapallo
    -tennis
    -pingis
    -kuntosali
    -kelkkailu
    -motocross/enduro
    -mönkijä
    -lenkkeily

    2 tuntii päivässä jotaki nuista lajeista tulee harrastettuu
     
  14. Doonari

    Doonari Active Member

    - golf
    - kaukalopallo
    - laskettelu
    - puntti n. 7 kertaa viikossa ;D

    Ja mainittakoon vielä, että formuloita tulee seurattua melkoisen tiiviisti. :)
     
  15. Rasvanäppi

    Rasvanäppi Mach 1 -89 projekti ja pari lynen raatoa

    Autoja tulee roplattua...kimppaprojektina vanha celica ja naftaliinissa pari kuplaa... Lisäksi pitää välillä harrastaa käyttöpelinä olevan yli puoli miljoonaa ajetun mersun kunnossapitoa... 8)
    Kesällä tulee käytyä kalassa ja pihassa seisoo vanha tuulilasiveneen reuhka ja ladossa vesiskootteri, joilla pitäisi päästä ensi kesänä ajelemaan...
     
  16. Grazy

    Grazy Guest

    Metsästys, Kalastus (silloin kun kerkiää, nuo työt haittaa harrastuksia ;D), Kelekkailu, Punttien kanssa on tullut rehkittyä jo muuan vuosi, nyt pitäis aloittaa laitesukeltelu uudestaan väliä ollut n.15 vuotta (jos kerkiää) ja ym. ym...
     
  17. jussir

    jussir Guest

    mun harastuksia on dirtt/dh pyöräily ;),kalastus,stiikailu ;) ja tietysti kelkailu ;D ::)
     
  18. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

    Mikäs tossa maksaa sen enempää kuin kelkkailussakaan? Siis jos ei lasketa oikeata kisailua.
    Bensaa vähän kuljetus-ajoneuvoon sekä itse Karttiin sekä mahdollinen lupamaksu paikalliselle Karting-kerholle? Muita default kuluja? En tiedä, olen n00b noissa jutuissa, mutta noin mutuna heitinkin. Hajoaahan noistakin joskus jotain, mutta eikö esim. kelkoista muka?

    Mutta mutta, toi on kyllä kanssa lähellä mun sydäntä vaikka pieni kokemus Karteista onkin.
    Joskus 20v. sitten pari iltaa rälläystä 200m asfaltti alueella, sitten joskus reilu 5 vuotta sitten 2krt paikallisella Karting kerholla kisat aika-ajoineen sekä parisen vuotta sitten kaverin, öööö, olikohan se joku 110cc tai 125cc, en tiedä noita luokkia, autolla paikallisella radalla jtn.10min/~5-6 kierrosta, hauskaa kun tunsi itsensä jo F1 kuskiksi! :)

    Äkkiseltään kävi käsille kun on pitoa(Slicks RLZ!) ja niin sairaan nopea ohjaus.

    Tuli silloin tuotakin moottoriurheilu harrastusta harkittua, mutta tulinkin sitten kelkkailevaksi henkilöksi "3":ksi talveksi.
    Nyt on kelkka myyty ja tieliikenne mönkkäri hommattu alle.

    PS. Kaikkea pitää kokeilla paitsi Kansan tanhuja. ;D
     
  19. peccis

    peccis Assault 850 144" -20

    kyllä se mikroautoilu on kallista puuhaa. tiiän ku mun oma auto on roikkunut tallin seinällä vuosia...mäntäsulkeiset 4 ajotunnin välein(100cc syöttölevykone) + jatkuvat renkaanvaihdot syö sitä lompakkoa ihan kiitettävästi. ja siihen kun lisätään kelkan, mönkijän, pyörän sun muut kulut....ihanan kallista :)
     
  20. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    itte oon osia kyselly kisakuskeilta kun niillä on harrastekäyttöön sopivia renkkusarjoja ja sun muuta pikku sälää josta ne kyl on luopunna mielellään pikku korvausta vastaan
     

Suosittele tätä sivua