MX Z X-RS E-Tec 2011 käyttökokemukset

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Koponen, 16/11/10.

  1. Eza^

    Eza^ RE 08

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2011 käyttökokemukset

    kulukee ja on ihana!
     
  2. Viikinki

    Viikinki Kasipätkä pätkä-Xterrain!

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2011 käyttökokemukset

    Otitko virran konkalta erillisen katkaisijan kautta ja jouduitko työstämään polttimon sovitusta?
     
  3. Qasimodo

    Qasimodo Ski-Doo MXZ 600 X-RS 2011

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2011 käyttökokemukset

    Saako HUUTAAAA!!!!

    Tänään tuli kampe kotio. Lunta on tullut taivaan täydeltä, kävin vähän umpisessa pyörimässä. Alustan toiminnasta ei tietoo mutta 1000cc nelariwarreen tottuneelle VOI POJAT ETTÄ ON KEVYT VEHJE VIEDÄ!!!

    Olo onku pikkupojalla sen jälkeen kun pukki just kävi!

    ;D ;D ;D ;D

    Mun lempivärit on nykyjään musta, valkoinen ja keltainen! Mites muilla?
     
  4. Koponen

    Koponen Ski-Doo Renegade -23 & Ski-Doo MXZ IronDog -20

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2011 käyttökokemukset

    Polttimon kantaa joutu työstämään, erillistä katkaisijaa ei joutunut asentamaan, valonvaihdin ja xenon syttyminen onnistu ongelmitta, mut katsotaan nyt kun LED alustavalot saa toimimaan :)

    ps. toisesta hid polttimosta puuttui liitin. Tämä hoidettu väliaikaisesti pielavetisittäin. Tiedustelut Xenon toimittajaan kesken ???
     
  5. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2011 käyttökokemukset

    Mukava kuulla! ;D Jotain samansuuntaista on joskus kuulunut muiltakin jotka on siirtynyt jamahahasta brp:n kamppeisiin... ;)
     
  6. otto10

    otto10 Arctic Cat Snowcross -14

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2011 käyttökokemukset

    kohta 500km takana ja on huippu kelkka ja alusta on paras mitä missään millä olen ajanut. :)
     
  7. Qasimodo

    Qasimodo Ski-Doo MXZ 600 X-RS 2011

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2011 käyttökokemukset

    Mulla on eka 50 km pörrätty, makoisaa menoa on! Vakiosäädöillä pattisissa mutkissa ulkokurvin iskari tuntuu niiaavan turhan syvään eli yrittää vähän "nakata" pois kyydistä. Kiristystä siis. Suoraan ajettaessa patteihin menee kuin ajatus. Tehdassäädöillä siis. Ihan sikapatikkoa en tosin vielä löytänyt.

    Pitäiskö kiristää jousta vai pyöritellä niitä ylä- tai alapään ruuveja tiukemmalle?

    Kivasti pysyy kuitenkin molemmat sukset mutkissa maassa.

    Hyvin kukkuu kone vaikka sisäänajomoodi päällä! ;D

    Mulla tuppaa ajossa tarttumaan satulalla liikkuessa ajohousun sisäreiden rypyt kelkan sivuposkiin ja vetelee niitä irti tankin suojamuovin alta. Ajan jäykillä prätkävermeillä (gore tex). Pitäs vissiin hankki kelkkavermeet kun on kerran kunnon kelkkakin!
     
  8. Qasimodo

    Qasimodo Ski-Doo MXZ 600 X-RS 2011

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2011 käyttökokemukset

    Saako kahvan- ja peukunlämmittimen tehoa hienosäädettyä mitenkään? Viileämmällä asetuksella kahvanlämppärit on sopivat mutta peukku on liian kuuma.

    Kuumempaa asetusta en ole vielä kokeillutkaan. Luultavasti peukku palaa ;D.
     
  9. Koponen

    Koponen Ski-Doo Renegade -23 & Ski-Doo MXZ IronDog -20

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2011 käyttökokemukset

    Eipä sää erikseen säädellä, on vain lipsuteltava kytkintä päälle ja pois peukun lämpötilan mukaan.
     
  10. tuosar

    tuosar Team MiniZ

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2011 käyttökokemukset

    mielestäni Lynxin puolelta löytyy ns. luxuskatkaisija,
    joka on samantyyppinen kuin 2010-malleissa..
    tulee johtojen kaa ja siinois se säätö systeemi...8-9 portainen säätö..

    EN OLE nyt ihan saletti tästä tiedosta..mutta mutta..
    kysäseppäs paikalliselta kauppiaalta.. :)
     
  11. 101mm

    101mm XM

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2011 käyttökokemukset

    Hölmö ilmiö tuo lämppärinkatkaisijahommeli. 2009 tuo oli vakiona eteceissä (lynx) ja liekkö etecci dooissakin. Eihän vain 2012 siirrytä sytykepaloihin ja tulitikkuihin?
     
  12. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2011 käyttökokemukset

    Ojan Raudan "tarjouslaari" mainostaa 139€ tommosta GLX säädinsettiä Linksiin.
     
  13. Qasimodo

    Qasimodo Ski-Doo MXZ 600 X-RS 2011

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2011 käyttökokemukset

    Taijan vaan rämpätä sitä keinuvipua.

    Pitkät valot osotti mulla taivaaseen. Olipa helppo homma säätää, konsoli napsahti nätisti irti. Rekisteriotteelle löyty hyvä paikka satulan alta, ohjekirjapussukasta.
     
  14. Qasimodo

    Qasimodo Ski-Doo MXZ 600 X-RS 2011

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2011 käyttökokemukset

    Kyllä menee tämä kelkka nätisti patikossa! Dessi vähä vittuilee mutta ruvaa ja survoo ni taas toimii.

    Oispa vanha kunnon virta-avain. ???

    CRC:tä dessiin?
     
  15. Eza^

    Eza^ RE 08

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2011 käyttökokemukset

    Mulla tahto kenkkuilla kans mutta näköjään käytön myötä rupiaa pelaamaan paremmin. liekkö niin jäykkä runko siinä narun nokasa ettei istu uuen nahkeuttaan kunnolla..
     
  16. juhahy

    juhahy SkiDoo FreeRide 154 -14

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2011 käyttökokemukset

    Pätkiikö se dessiä kesken ajonkin?

    Ei siihen pie öljyä mennä laittamaan. Ei pelaa senkään vertaa..
    Itellä nyt neljäs DESS-peli ja jokaisessa sitä on pitänyt väännellä käynnistyksen jälkeen kohilleen,että saa kusoja.. Ominaisuus ???

    Omasta mielestä tämän tyyppisessä pailakassa on parempi tuo "riisuttu" malli.
    Kyllä tuolla lämppäreitten keinovivulla pärjää. Käyttää väliin pois päältä, jos tuntuu sormet palavan..
    -10:ssä oli se monitoimi-malli ja oli kyllä vain tiellä..Iso kokoinen paketti ja iso valokatkaisia.Pitkät menee päälle herkästi,kun vähänkään crossailee. Mitä vähempi sarvissa kilkuttimia, sen parempi ;)
     
  17. Zyco

    Zyco Well-Known Member

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2011 käyttökokemukset

    800 X-RS Etec on kyllä ihan sairaan hyvä peli! Potkua löytyy ja paljon ;D
     
  18. Qasimodo

    Qasimodo Ski-Doo MXZ 600 X-RS 2011

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2011 käyttökokemukset

    No varmasti! Mulla on 6-satasessa sisäänajomoodi päällä ja kiekuu ja kukkuu ja tehua piisaa yllin kyllin. Sanovat että siitä herkiää vielä hurjemmaksi kun lähtee öljynhölväysmoodi päältä pois.

    Muuttuukohase paljonki hurjemmaks ::) ?
     
  19. juhahy

    juhahy SkiDoo FreeRide 154 -14

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2011 käyttökokemukset

    Ei se nyt ihan mahottomia..
    Ottaa kierroksia enemmän ja on ehkä vähän herkempi
     
  20. Qasimodo

    Qasimodo Ski-Doo MXZ 600 X-RS 2011

    Vs: MX Z X-RS E-Tec 2011 käyttökokemukset

    Mites menee mittarin mukaan ainetta muilla? Mulla näyttää 16 litraa / 100 km keskikulutus. Sisuksiinajo-moodi päällä, 300km menty ja 300km matkalta mitattu kulutus. Ajo on ollu 20% järven jäällä loput puunkiertoa ja patikkoa. Järven jäällä vähän väliä tuppi nurin! ;D Aika väbä. :)

    Tietääköhän tuo monitoimimittari yhtään mitään, mulla näyttää että huiput ois ollu 190 km/h, vissiin on matto sutannu jossain vaiheessa aika hyvin! :p

    600:nen kone.
     

Suosittele tätä sivua