MXZ 600 SDI käyttö kokemuksia? kuinka hyvin pelaa? miten on kulutukset olleet?

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä MarkoZR600, 6/4/07.

  1. Naarma

    Naarma Well-Known Member

    Veikkaisin että se (kontakti)vika on siinä ohjaustangon kytkin/piirilevy hässäkässä
     
  2. xt

    xt Member

    600 sdi-06 vaihdoin eteen pidemmät iskarit niin keula parani huomattavasti,mutta tuntui että etupukki kaipais kans uusia säätöjä,lisäänkö vain jousen esijännitystä ja paljonko?vai onko hyviä ehdotuksia?
     
  3. simppa80

    simppa80 Lynx GLX 5900 LTS. Ex. 600 SDI Rev -04 X (MYYTY)

    Säädättele sinne pumpun sisälle uudet simmit niin alkaapi toimimaan ;)

    Mulle teki foorumin "Zeta" iskarit ja nyt kestää laskea pattiin kun pattiin ainakin mun vauhdilla ja eipä oo ollut ongelmaa enää pohjaamisen kanssa. Simmit mulla oli siellä kuulema alunperinkin mutta ei tarpeeks jämäkät. Ero oli huomattava säätöjen jälkeen.
     
  4. rrock

    rrock Rev 600sdi -05

    Mites on muilla vetarit kestäny?
    Mulla napsahti ketjukotelon puolelta sorvatun osan ja kuuskanttisen rajalta poikki. Saattoi olla rikon alku aika rajussa pohjaamisessa (kaikki kepit yhtäaikaa pohjaan).
     
  5. Quattro

    Quattro kelkaton

    Heittäkääs lukuja ajokilometreistä...että paljonko kone mahtaa kestää avaamatta?
    Mulla mittarissa 10500 tossa -05 vehkeessä ja meinaan tän talven reissut vielä tehdä :-\
     
  6. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Miksi?
     
  7. simppa80

    simppa80 Lynx GLX 5900 LTS. Ex. 600 SDI Rev -04 X (MYYTY)

    Mikä kysymys tää on! ;D


    Tee reissut mutta ÄLÄ ihmettele jos hajoaa! Eihän se kun kokeilla.
    Riippuu varmaan käytöstä mutta kyllähän ne männät kuluu ainakin. Määnät mulle vaihdettu 6500km kohdalla. Laakerit sitten joskus 10thkm jälkeen  ja männät uudelleen.
     
  8. rts

    rts mitähän sitä sit keksis...

    Urbaani legendoja kuullu 16500km kilsoista, mut en tohtis kyllä iete noin paljo. Mut hei, kokeile sie , ni meki sit tiedetään 8) ite oon miettiny tuota samaa hommaa, toki ei ihan viel ole kilsoja noin paljoa.
     
  9. jmexel

    jmexel Raivo Summanen

    pelaa ja pelaa...
    Tuosta kulutuksesta... imasi umpiskahlailussa tankillisen ja kilometrejä 105km...
     
  10. polle.

    polle. Ski-doo mxz 600ho sdi -05.

    ei lötdä. ei osaa hake, pakko kysyä... Mikä on revin vakio ratasvälitykset? varsinkin tuon mxz 05 sdi mallin.
     
  11. rrock

    rrock Rev 600sdi -05

    En ihan takuuseen mene, vaikka oli eilen ketjukotelo auki, mutta oliskohan ollu 22 ja 43 hampaiset.
     
  12. Quattro

    Quattro kelkaton

    Kyllä se niin on.
     
  13. xt

    xt Member

    telasto simmitetty ja pelaa paremmin,vielä tuntuu että kun tuo keula on korkeempi niin nostaa suksea paljo enemmän kuin ennen,olisko siihen parannus ehdotuksia
     
  14. Naarma

    Naarma Well-Known Member

    oiskohan etupukin jousi liian kireällä ? kulkee siis liikaa telan varassa ?
     
  15. xt

    xt Member

    ei varmaan voi paljo löysätä etupukkia kun on muutenki aika kova suksipaine ja raskas kääntää suksina slt
     
  16. Quattro

    Quattro kelkaton

    No nyt on ajettu 12900 km, ja aina vain laulaa niinkuin uutena  ;D
    Kulutus: perjantaina Tulppio-Savukoski reitti AIVAN UMMESSA, soppaa meni 16,6 litraa, onko paha  :-\
     
  17. Umpisenkulkija

    Umpisenkulkija Boondocker RE 850E-tec shorty -22

    Ei ole, itellä meni plussa kelissä (lue: kovassa ajossa) n.23litraa sataselle ja minusta se on vähän...

    Tuosta km määrästä, onko ollu mitään ongelmia ja minkä vuoen mxz on?
     
  18. Quattro

    Quattro kelkaton

    Eihän tuota saa rikki kun kolaroimalla ;)
     
  19. joni85

    joni85 Well-Known Member

    ei yhtään huonokampe,kun etuiskarit on vaihdettu pitempiin. (foxin)kulutus mulla on ollu siin reittiajossa 14.5-20 litraa mut ummella kurvaillessa 24 litraa olen saanut menemään.. minkälainen nuitten raveventtiilien puhdistus väli on??? mulla ajettu 2100KM
     
  20. MarkoZR600

    MarkoZR600 Well-Known Member

    Hienosti pelaa nyt olen ajanut omalla 4700km kaiken kaikkiaan ajettu 6230km, kulutus pienin mihin oon pääsy on 12.2l suurin 21l muuten ollut tasasesti 14-16l. alusta vakio simmeillä ainoastaa huollettu 3700km kohdalla. olen ajatellut laitaa 440x kaikki vakio iskarit. remonttia ei ole ollut norm. huoltoa, yhden kerran vaihdettu remmin kulumisen takia.
     

Suosittele tätä sivua