Polaris 2022

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä FFoxi, 16/2/21.

  1. VJousa

    VJousa Active Member

    Oliko näissä 2022 kuinka pitkä takuu suomessa?
     
  2. polaris^

    polaris^ Lynx re etec

    Niin no tekeekö nuo nyt kovin hurskaaksi pelkkä puristuksen säätö. Toki XCR saatu jo hidas ja nopea erikseen
     
  3. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

  4. petes88

    petes88 Well-Known Member

    Totta se kaikissa velocityissä on tuo hitaan ja nopean säätö? Voin toki olla väärässäkin mutta itellä tämmönen mielikuva ja en tosiaan oo nuilla ite ikinä ajanu että siihen en voi kantaa ottaa että minkälaiset pumput kyseessä
     
  5. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner


    Onhan siellä Indy XC mikä tulee foxin qs3 kepeillä jos ei velocityista välitä.
     
  6. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Indy XCR, XC, VR1, Cross Country race sled ja näistä vielä monia eri variaatioita eri matoilla ja iskareilla. Minusta tuossa on aika kattavasti jo pätkiä. Siihen päälle Switsu Assault, Indy Adventure, Voyager ja Nordic Pro niin jopahan on monikäyttöpelejä enemmän ko vuoripelejä.
    Mitä sinne ois vielä pitäny lisätä? Crossipelit kunnon iskareilla? Ne julkastaan yleensä myöhemmin :D
     
  7. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Oletko ajanut Matryxellä? Jos on kokeilematta, niin uskoisin huomaavan aika nopeasti ohjaamon tilavuuden ja ajon keveyden.

    Iskareissa (tämän vuoden jenkki mikä lie säätö) on tekemistä, mutta niihin on jo useampi paja suomessa keksinyt lääkkeet. Ajoin itse Portti motorsin tekemällä alustalla ja se oli kyllä semmoinen peli mitä noi voisi olla jo lähtiessään. Vr1 velocityistä sai tekemällä hyvän ja klikkerillä säädettiin mukavuuspiste. Kun henkilökohtaisen mukavuuden löytää alustan klikkereistä, ei niitä enää tartte ruuvailla mihinkään.Henk koht tykkäsin kyllä tosi paljon Matryxestä ja ens kauden valinta itellä ois 650 XCR 137 44 telalla. Siihen iskarit minttiin ja sukset vaihtoon niin olisi älyttömän makosa reissupeli. Ajoltaan Polaris on mun mielestä kevein tämän päivän reittikelkoista.

    Täytyy kyllä sanoa että hienon malliston olivat saaneet touhuttua pystyyn Polariksella 2022 kaudelle. On vähintäänkin jokaiselle jotakin.
     
    Vesukka tykkää tästä.
  8. polaris^

    polaris^ Lynx re etec

    On ajettu tämän vuotisella mikä oli vakio säädöissään vielä, siihen pohjaan tämän mietteen ettei napostelut ne kepit
     
  9. petes88

    petes88 Well-Known Member

    Ja nyt kun näistä alkaa olla jo enemmän kokemusta niin minkälainen tuo 650 kone on käytökseltään ja tehoiltaan ja vois vastata vähän tarkemmin kuin että hyvä kone:D

    Itellä nyt vakavasti harkinnassa tuo 146" khaos joko 650 tai 850:rolleyes: ellen jammusta pääse kauppoihin
     
  10. julli

    julli rmk

    öhläristakin saa paskan kun laittaa sopimattoman säädön sinne.
     
  11. member

    member Polaris khaos slash 146 850

    Miten tuo normi QD sitten pelaa yleisesti? Ainaki tuo QD2 pelaa mahtavasti ja enstalvelle vois tuo 146 khaos olla oikea kampe.
     
  12. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    5 vuoden takuuta mainostavat ainakin maahantuojan puolesta jo facebookissa.
     
  13. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Tähän on varmasti monta mielipidettä. Oma tuntuma on että kun on herkkä ja voiman telalle välittävä voimalinja niin qd2 on liian lyhyt. Vakioissa se toimii hyvin ja tuo kaivattua herkkyyttä. Omassa taas herkkyys on haettu muualta niin vanha qd on vetävämpi malli eikä ole kyllä ollu ongelmia remmin kestonkaa kanssa.
     
    kikoske ja member tykkäävät tästä.
  14. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Ite oon aika vähän ajanu 650 koneella mutta sen mitä sitä tunnostelin viime keväänä muutamalla reissulla niin vedon puolesta sai verrata vanhaan 800 koneeseen, oli vain paljon hereämpi ja kevyempi ajaa. Kevyemmät pyörivät massat vaikuttaa tähän aika paljon.
     
    petes88 tykkää tästä.
  15. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Joo sillä tuohon lisäsinkin tekstiä ,että kannattaa ajaa rakennetulla alustalla. Simmityksen lisäksi tulee etupukkiin uusi jousi. Myös keulaan kannattaa laittaa jäykemmät jouset että kulkuasento keikahtaa oikeinpäin, esijännityksillä voi myös hieman pelata. Tuo vakio säätö on valitettavasti epäkelpo suomalaisille vetomiehille ja antaa kelkasta väärän kuvan.
     
    Pooka tykkää tästä.
  16. ToKr

    ToKr Well-Known Member

    Sehän näissä Polleissa tahtoo olla, että vakiona ei iskarisäädöt paljon hampaita naurata. Omaan Matryx Assaulttiin piti hakea apu JN Racingiltä. Omasta mielestä maahantuojan pitäis käyttää näiden paikallisten iskariseppien tietotaitoa jo ennen kelkkojen luovutusta.
     
    FFoxi tykkää tästä.
  17. Deecee

    Deecee Well-Known Member

    Tuo pitää muistoo, et puhut vetomiehistä. Minä en kuulu tähä joukkoon missään tapauksessa. Ajoin nimittäin vakio 650 ja sellaisel, jos oli CA susket ja simmitykset ja eri jouset. Miun makuun toi vakio oli kivempi. Kevyempi ja mukavampi ja herkempi ajaa. Olen melko kevyt ukko, joten vakio meni mulle aivan täydestä. Ei sil Raven vauhtii voi ajaa, mut oli se todella mukava.
     
  18. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Joo mulla se alusta korostuu kun oon tämmönen läskipallero :D Tuo mitä sanoin klikkereistä liittyy just tuohon sun kokemukseen. Jos klikkerit vr1 iskareissa on luokkaa 5 napsua tai enemmän kiinni, se teki muista mun ajamista iskareista pintakovat ja selvästi epämukavat. Loppu säätö itelä jäi 2 napsua kiinni auki asennosta.

    No mutta nuo asiat riippuu tietysti kuka pumput on tehny ja miten.
     
  19. kikoske

    kikoske Khaos Slash 155

    Jaa se olikin vissiin vain jenkkilän snowcheck missä voi valita kelkkaan puskurit, penkin, säilytysratkaisut, vetokoukun yms. Meillä loppuu rakentaminen tuohon mittarin valintaan.

    upload_2021-3-2_12-55-16.png
     
  20. jussi 77

    jussi 77 Well-Known Member

    24068 euroa meni sinne...toivottavasti se on oikeasti sellainen ylikylän malli
     
    Pertuzi, Hemikoo, Janme ja 4 muut tykkäävät tästä.

Suosittele tätä sivua