Polaris AXYS RMK 850 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2019 ->

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Hemmo, 6/3/18.

  1. pexi

    pexi Matryx rmk 850 155 -22, SKS 800 155 -16

    Ja vielä bensakarttaakin isompi merkitys on sillä, millaista ajoa ajetaan...;

    Viable:lla 120km ja 4h, ei ongelmia.
    Mulla 30km ja 8h, puskarallia ja vilttoa, tulppajumppaa...

    Sisäänajo on siis paras suorittaa reitillä
     
  2. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Joo pexi tuota veikkaankin osasyyksi. Reittiajossa moottori putsaa itseään ja kuormitus on tasaista.
     
  3. JMO

    JMO Expedition xtreme turboR -24

    Ite tilasin blingiltä sen näihin soveltuvan telineen.. Linq mulikoille..
     
  4. kuutsam

    kuutsam Member

    Mulla tekee ihan samaa kierrosten leijumista. Ajattelin että se loppuisi ekan 2h jälkeen mutta ei. Jänkillä ku ajelee hiljaa ja pumppaa kaasua niin vauhti kiihtyy koko ajan. Erittäin ärsyttävä piirre. Jospa se lähtee pois 10h jälkeen. Nyt 4.7 tuntia ja booaaminen sentään loppui
     
  5. Viable

    Viable 850 khaos -155 2022.

    Mien
    Itelä tosiaan autto ko anto vaijerista vähän löysää enempi siittä säätömulikasta.

    Joo tuone yli 4h ko pääsee niin alhaallekki tuli kyllä herkkyyttä lissää ja paljon.

    Pikkusen oon nyt konehuonetta siistiny ko y-haaran ja putken välistä tahtoo roiskua tuosa sisäänajon alkutunneilla.

    Ketjua sai kans kiriä tämän 120km jälkeen hiukan.

    Tuosta keulasta kyllä tykkään. Kepitki keulassa sopii hyvin reippaaseen reittiajoon. Klikkerit 6 liksua kiinipäin niin rauhotti vähän kallisteluaki.

    Sen kaaren siitä tangosta rälläköin heti helevetinteile tästä, edellisestä, sekä niin kauan ko tuommosia turhuuksia laitetaan!! En oo ymmärtäny koskaan miten siittä voi kelkkaa ajaa... Sen oon nähny hyvin läheltä ko se tullee ajolasien läpi ja tekkee silmäkulmaan viillon.
     
    A-J tykkää tästä.
  6. Jarkki907

    Jarkki907 Active Member

    Kauppiaalle soittelin, sanoi että hänellä ei rohkeus riitä luvata ajella 800km asti, vaikka itse olisin vihkosen mukaan huoltanutkin. Nyt 230km/10.3h ja huolto perjantaina.
    Karttoja vaihtelin pariin kertaan ja 91 non-ethanol pelaa paremmin.
     
  7. A-J

    A-J -22 155" Matryx Slash world on fire

    Sen roikuntaremmin voi myös kääntää sinne alaspäin, niin ei tarvi rälläköidä.
    Ite kans käänsin sen pois tieltä ko se osu sen verran kovaa rintaan, että rintarusto repes. :D Ja oli panssari.
     
    Viable tykkää tästä.
  8. Viable

    Viable 850 khaos -155 2022.

    Nojuu voi, mutta mie tuommosen pehmusteen laitoin. :)
     

    Lisätyt liitteet:

    Jarkki907 tykkää tästä.
  9. Kommein

    Kommein Pro-RMK 850 -19 155" 2.6", Lynx Racing -96

    Pitääpä sitten itekki kääntää. Olin jotenki ajatellu että sehän toimii siinä yhenlaisena iskunvaimentimena mutta ei taiakkaan toimia :D
     
  10. Korbimotors

    Korbimotors -95 360S Lynx -90 5900 GLX,-17 SKS 800 axys 155"

    IMG_20190104_183245.jpg jospa ne nyt alkais raapijatki pysymään mukana menossa o_O
     
    Rautane ja Northtopi tykkäävät tästä.
  11. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Eikö tuo ole väärällä puolen? Tai saattaa vaan näyttää kun yläasennossa.
     
  12. Viable

    Viable 850 khaos -155 2022.

    Noniin tänään lisää ajoa ja jovvain kiertää liikaa. 8500.

    Nyt teki pätkimistä ko löi kaasun pohjaan paikaltaan tai hittaasta vauhista "umpisessa". Onkohan näisä rajotin ja sillä pätkäsee. 7.4h mittarissa nyt.

    Jokatapauksessa saa laittaa lissää punttia kytkimeen. 11-74 painoja koitin ettiä vaan ei löytyny mistään. :/

    Ja kyllä. Tuo raapia on "väärälä" puolen ja "väärisä" kiinnikkeisä. Seuraavat reijät keulaa kohti ja toiselle puolen. Toki emmie sano etteikö tuo nuinki toimis. Miksipä ei. :)
     
  13. Korbimotors

    Korbimotors -95 360S Lynx -90 5900 GLX,-17 SKS 800 axys 155"

    Joo oli ne mennyt väärinpäin :D mutta kiinnityskohdat on kyllä mun mielestä ihan hyvässä kohdassa. Samassa reiässä missä oli orkkis raapijatkin. Ja tuo taaempi pultti meni just tuosta liukurungon reiästä ja laittoi Prikan taakse niin sai hyvin ne kiinni.
    Jos olis laittanut nuihin edessä oleviin reikiin ei olis saanut tuolle raudalle tuota pulttia minkä päällä se pötköttelee
     
  14. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    @Korbimotors

    Onko nuo sellaset 17-mallin BRP raapijat? Jos on niin ei tule edes tuo pultti kestää nuita. Voi ristus ku ne oli jäykät. Ihan järettömät.
     
  15. Korbimotors

    Korbimotors -95 360S Lynx -90 5900 GLX,-17 SKS 800 axys 155"

    IMG_20190104_215726.jpg no niin, nyt se on sillai niinku kuluukin ;) ja siirsin minä nuita reiän verran eteenpäin
    Ja on nämä -17 mallisesta. Hyvin kesti nuo pultit summitissaki pari talvea :)
     
    Viimeksi muokattu: 4/1/19
    Jii.Pee ja FFoxi tykkäävät tästä.
  16. Korbimotors

    Korbimotors -95 360S Lynx -90 5900 GLX,-17 SKS 800 axys 155"

    Minä tilasin 11-74 painot ja 18h ylärattaan. Meinasin jo että vaihdan ne vielä 11-72 painoihin, mutta ne oli jo tilattu. Eli niillä se täytyy sit kokeilla mille se alkaa.
     
  17. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    Onko nuo pultit 6mm vai 8mm?
    Itellä kesti tasan yhen reissun vastaava pulttihomma 6mm pulteilla. Päivän jälken molemmat oli kavonnu.
     
  18. Korbimotors

    Korbimotors -95 360S Lynx -90 5900 GLX,-17 SKS 800 axys 155"

    8mm pultit ja nuo on kannatelleet noita samoja raapijoita jo 2 edellistä talvea summitissa ja hyvin on kestäneet. Ostin Sillon varuilta 2 paria noita mutta ei tarvinnut koskaan vaihtaa uusiin. Mut aika näyttää miten ne nyt jatkossa sit hoitaa tuota "lepotuen" virkaa
     
  19. Jarkki907

    Jarkki907 Active Member

  20. Rautane

    Rautane Catti ja 600 xp-summit

    Mie olen ajanut 2000km ilman telineitä eli raapijat kokoajan alhaalla mentiin sitten eteen tai taakse tai reittiä tai umpista tai asfalttia tai tunturia tai vitulikkoa eikä mitään ongelmia. Malli juurikin tuo kuvannäköinen ja merkki oli Sno-X.
     
    Korbimotors tykkää tästä.

Suosittele tätä sivua