Polaris xc 500 sp -00

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Zimppa_, 9/1/09.

  1. Zimppa_

    Zimppa_ Polaris xc 500 sp -00, Skidoo trapper

    Tänne kuvia,kokemuksia,keskusteluja,hyviä ja huonoja puolia kyseisetä kelkasta! ;)
     
  2. Zimppa_

    Zimppa_ Polaris xc 500 sp -00, Skidoo trapper

    Paljonko ootte saanu kulkemaan kyseisen kelkan kovalla pohjalla? Ite sain kulkemaan kovalla tiellä 180km/h ja vielä 95lla pensalla. ;Dvoi vaan kuvitella miten se kone laulaa sit 98lla,muutenki kone aika timmeissä säädöissä ja kaikki pelaa hyvin paitsi nyt pääs nuo vessin kalvot repeämään ;D
    Mitä öljyä ootte käyttäny tuossa? ite oon välillä käyttäny mobilin mineraali öljyä ja vähän savuttaa mutta tekee kyllä tehtävänsä omasta mielestä melko hyvin vaikka halppis öljyä onki ::)
     
  3. Adebisi

    Adebisi Active Member

    No minulla ei juuri kyseistä kelkkaa ole, mutta sen haluaisin tietää, että miten tuo huippunopeus on mitattu ja millä konstilla tuon kelkan saa kulkemaan noin jumalattoman kovaa. ??? En saisi omaa 600 xc sp pollea kulkemaan ikinä tuota vauhtia. :'(
     
  4. elani93

    elani93 Lynxx & doo

    pistähän zimppa kuvaa omasta pollestas ;)

    ja paljon mittari kusee ;D eiköhän se polleen oo parasta pistää ves goldia ;)
     
  5. Zimppa_

    Zimppa_ Polaris xc 500 sp -00, Skidoo trapper

    kaverin 600 edge 01 menee 195km/h että kyllä tuo sinunki menee yli 180km/h kun laitat voimansiirron,kaasarit ja vessit säätöihin niin kyllä lähtee ;)

    Itellä on tossa pollessa 105hp ja muutenki hyvissä säädöissä,kyllä kulkua ihan tarpeeksi viissatkuksi ;D
     
  6. Anioldur

    Anioldur Polaris xc 600 sp

    No ihan ekaksi älä työnnä mittään mineraalilitkuja sinne, vaa aina semi/täys-synteettistä. Öljyn merkin saat ite valita, kuhan muistat tuon. Ja tuota 180km/h en usko mitenkään, oma 600 xc sp:kään ei kule nii lujasti.

    E: Onko viriä siinä pollessas?
     
  7. Zimppa_

    Zimppa_ Polaris xc 500 sp -00, Skidoo trapper

    joo pitää laittaa kuvia jossain vaiheessa ;D niin en kyllä sit tiiä paljon mittari kusee mut vauti oli kyllä ihan mieletön ja ei enään koneen vinguntaakaan kuullu siinä vauhissa ja keli oli tosi liukas ;)
     
  8. elani93

    elani93 Lynxx & doo

    mulla otti mittariin -01 600:nen polle kovalla jälellä 195km/h
     
  9. Anioldur

    Anioldur Polaris xc 600 sp

    Katoppa niitä kilowatteja nii huomaat eron. Itellä 77kw ilmotettu teho rekisteröintiotteessa, katottiin -03 500 xc sp:tä nii siinä oli 76kw.
     
  10. elani93

    elani93 Lynxx & doo

    mutta eikö nuissa oo muka sama kone??+ siis mullahan on edge koppanen toi oma ;)
     
  11. Zimppa_

    Zimppa_ Polaris xc 500 sp -00, Skidoo trapper

    Pollen vireistä en tiiä ja ei sitä kyllä tiiä mitä entinen omistaja on tolle tehny ku oli aikoinaan pienkone liikkeen omistaja ja kelkkoja oli ollu hänellä ainakin toista kummentä  ;D

    Joo tota mireraali öljyä on tullu käytyttyä vaan sillon ku on ollu kunnon öljyt lopussa ja ei sit ole muuta löytyny tallista ja lisää ei ole vielä kerenny ostamaan :p
     
  12. Anioldur

    Anioldur Polaris xc 600 sp

    Kylläkait minä sen tiiän että se edgekoppanen on  ??? En kyllä tiiä onko sama kone, ainaki erit säädöt jos tuota vauhtia sulla huilii. Kyllähän se meikälläki ko peilijäällä kaasupohjassatelasutien meni 200km/h, muttei liikkunu metriäkään?
     
  13. Zimppa_

    Zimppa_ Polaris xc 500 sp -00, Skidoo trapper

    Ja ainaki kahessa liikkeessä ovat mulle sanoneet että toi viissatku pesee monet vähän vähän vanhemmat kuussatkut ja muutenki on luja kone ja kova kiertämään. :)
     
  14. Anioldur

    Anioldur Polaris xc 600 sp

    Peseekö samanvuotiset?
     
  15. Zimppa_

    Zimppa_ Polaris xc 500 sp -00, Skidoo trapper

    Kiihytyksessä menevät kuulemma aika samoissa pollen sama vuotiset ton mun 500 kanssa mut sit reilun 100km/h vauhissa kiihtyvyys on kuussatkussa rajumpi mut huipuista en tiiä :)jotainen kelkka on jostain kohtaa hieman erillainen. mutta kyllä muulemma vähän vanhemmalla 600 lynxille ja yamahalle pärjää :)
     
  16. elani93

    elani93 Lynxx & doo

    meillä pitää ottaa viivaa kunhan tuun käymään siellä päin ;) ;D
     
  17. Zimppa_

    Zimppa_ Polaris xc 500 sp -00, Skidoo trapper

    Ja mä uskon että sä kyllä saat sen sun polles kulkemaan kun laitat sen hyviin säätöihin ja etit kunnon alustan missä ajaa ja on varaa vinguttaa ;Dettei tartte peilijäällä kaasu pojassa vetää liikkumatta metriäkään ;D
     
  18. elani93

    elani93 Lynxx & doo

    eikö kaivostiellä vois testailla.. mut jatketaan yv:llä jottei mee iha offiksi ;)
     
  19. Zimppa_

    Zimppa_ Polaris xc 500 sp -00, Skidoo trapper

    Sitten otan viivaa kun oon saanu sen 32 ripsawin alle ku mulla on se pollen vakio 25 ja melkeen kaikki laput lähteny kävelemään ;D ;D
     
  20. Zimppa_

    Zimppa_ Polaris xc 500 sp -00, Skidoo trapper

    Nyt on sit polle kunnossa. ;D laitoin uudet kalvot jotka makso 29.5 e ja on alkuperäset ;)
     

Suosittele tätä sivua