Polaris xc 500 sp -00

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Zimppa_, 9/1/09.

  1. sagge-

    sagge- ralliskippa

    Vs: Polaris xc 500 sp -00

    Senhän pitää olla kiinni siinä, ei se kone sais niin paljoo liikkuu, että siinä ihan rako on. Tarkemmin tietävä vois kertoo jos oon iha metässä ???

    Itellä oli kans ex kelkassa se kumi hajalla nii kone heilu ku jossain diisselissä tyhjäkäynnillä :D
     
  2. Kivilompolo

    Kivilompolo Polaris Rush 600 -10, Polaris Assault RMK 800 -12

    Vs: Polaris xc 500 sp -00

    Sillä kumilla taitaa olla vielä semmonen merkitys, että sillä voi myös hiukan linjata kytkintä.. Näin olen itte tuumaillu. :eek:
     
  3. maravee

    maravee New Member

    Vs: Polaris xc 500 sp -00

    Huomenna menossa moista laitetta katsastamaan, vm 00 siis, mitäs tarvis tutkailla että uskaltaako ostaa? Täysin vasta-alkaja kelkkahommissa olen, joten viisaita vastauksia pyydettäis ja nopeesti... Reittikelkaks etelä-Suomeen tulossa, kun kerrankin on lunta ja reitti menee kiven heiton päässä pihasta.
     
  4. Kivilompolo

    Kivilompolo Polaris Rush 600 -10, Polaris Assault RMK 800 -12

    Vs: Polaris xc 500 sp -00

    Eipä itellä tuosta mitään pahempaa tyyppvikaa voi sanoa. Jos hinta ei ole paha, niin mikä siinä. ::) Jos itte oisin nyt ostamassa niin ehkäpä kääntyisin edge mallisen puoleen.. alkaa runkoki olemaan erillainen ja omasta mielestä parempi ajettava, konehan niissä olis kuitenki sama.

    Jokos olet modannu pollea ??? :D
     
  5. sagge-

    sagge- ralliskippa

    Vs: Polaris xc 500 sp -00

    Myyntiin meni, tourinki tulee tilalle :D
     
  6. *Jarppa

    *Jarppa mxz 600 sdi, xc sp 144"

    Vs: Polaris xc 500 sp -00

    tietääks kukaan mahtusko kyseisessä vehkeessä sutimaan 38 harjan matto, KUN alustaa laskee about 5 senttiä ja jaksaako vetää???
     
  7. *Jarppa

    *Jarppa mxz 600 sdi, xc sp 144"

    Vs: Polaris xc 500 sp -00

    Kai se pitää itse koettelee ku ei kellään tunnun olevan tietoa.. Minua vähän ihmetyttää tuo öljyn saanti eihän sen pitäisi ainakaan itsestään säätyä?? kone saa öljyä AINAKIN riittävästi. hetken seisoo käynnissä lämpimällä koneella nii jo on tienoo savussa ku liikkelle lähtee..




    E: siellähän tuo 38mm matto pyörii parin millin palat piti matosta leikata pois kennojen kohdalta.
     
  8. Zimppa_

    Zimppa_ Polaris xc 500 sp -00, Skidoo trapper

    Vs: Polaris xc 500 sp -00

    Morjesta. mikäs tuli polleen kun vetäsin käyntiin ja lämmittelin. sitte kävin ajamassa pikku mutkan järvellä ja tulin tallin eteen ja aloin vaihtamaan mittariston valoja. kun sain valot paikalleen niin kelkka lähti käyntiin mutta tulee vitusti paksua valkosta savua ja käy 1 pytyllä!! otin tulpat pois ja näytti ihan niinku ois vettä ollu tulpassa.. ei tuo kannentiiviste ainakaan voi olla kun nesteet pysyy sisällä ja ei kupli nesteitä pihalle.. kelkka on seisonut kesän pihalla ja otettu aika vasta käyttöön ja tankata ei oo ehtiny ku kerran... ja huom vaikuttaako se 30c pakkanen mitenkään?:DDD
     
  9. *Jarppa

    *Jarppa mxz 600 sdi, xc sp 144"

    Vs: Polaris xc 500 sp -00

    kokeilitkos uusilla tulpilla? ootko mittaillu paljo nesteet kestää pakkasta? mullahan tuo toimi ihan normaalisti ku pikku lenkin ajelin
     
  10. Zimppa_

    Zimppa_ Polaris xc 500 sp -00, Skidoo trapper

    Vs: Polaris xc 500 sp -00

    Jeba, syy löytykin tuohon törräilyy, vasemmanpuoleisen kaasarin pääsuutin oli pyöriny irti. Mutta tuo valojen palaminen nyt ihmetyttää.. Onko nuo lyhyet valot kuinka kalliita kun ei nuita ihan joka kaupasta taida saada.. Voisko se olla kun mä tuon uuden jännitteensäätimen laitoin että se on paskana?? ihmetyttää kyllä että muita valoja ei palanu ku nuo lyhyet ja pitkät valot.. en kehtais tuota vanhaakaan laittaa kun kelkka lämpiää niin valot hyytyy niin että niillä nää mihinkään. Onko myyjällä velvollisuus korvata mulle uudet valot kelkkaan jos kerta uus snopron säädin poltti valot?? :(((
     
  11. *Jarppa

    *Jarppa mxz 600 sdi, xc sp 144"

    Vs: Polaris xc 500 sp -00

    lyhyillähän on mulla ainaki se normaali h4 poltin ja niitä saa helposti mut pitkillä jotku vähä erikoisemmat.. kannattaa käydä kysymässä et mitä tehä sen asian kans.. oliko valot kovinki kirkkaat jos se säädin ei sit toimi ja antaa täyden virran läpi?
     
  12. Zimppa_

    Zimppa_ Polaris xc 500 sp -00, Skidoo trapper

    Vs: Polaris xc 500 sp -00

    Valot oli kirkkaat niinku pitiki ja paloivat tosi tasasesti että eivät räpsineet tai mitään. takavaloja ei kelkka polttanu. Ja kyllähän se olis huomannu jos ei säädintä ois ollu ollenkaan. minä luulen että sieltä olis tullu niin kovat virrat että se ois räjäyttäny kaikki lamput hetkessä kun edes nykäset käyntiin..
     
  13. *Jarppa

    *Jarppa mxz 600 sdi, xc sp 144"

    Vs: Polaris xc 500 sp -00

    voihan se olla että siinä säätimesä jotain häikkää on mutta tarkista että johdot on ehjät ettei ota runkoon tai toisiinsa kiinni jos vetää oikoseen ja polttaa lamput sen takia
     
  14. Zimppa_

    Zimppa_ Polaris xc 500 sp -00, Skidoo trapper

    Vs: Polaris xc 500 sp -00

    uusilla lampulla kokeilin vanhalla säätimellä ja pelaa niinku pitääkin ja valot on kirkkaat ennekun kone lämpiää kunnolla ja himmeneevät.. heitin sitte tuon uuden säätimen kiinni ja nykäsin käyntiin ja liikkeellekkun yritti niin räps paskaksi.. eli eiköhän tuo säädin oo paskana. ja pätsi saa kyllä korvata mulle kaikki lamput mitä tuo uus säädin poltti.. ei ole nuo pitkien hehkut mitään halpoja!!! 28e kpl!!! ja hyvä h4 on se 10e.
     
  15. *Jarppa

    *Jarppa mxz 600 sdi, xc sp 144"

    Vs: Polaris xc 500 sp -00

    jos kellään on jääny hyllyyn pyörimään 21 yläkiekko niin tarjouksia otetaan vastaan. ei tunnu millään löytyvän käytettyjä.
     
  16. Zimppa_

    Zimppa_ Polaris xc 500 sp -00, Skidoo trapper

    Vs: Polaris xc 500 sp -00

    Morjesta! käykö 01 600 edgen jännitteensäädin 00vm 500 xcsp ???
     

Suosittele tätä sivua