ProCross F / ZR / El Tigre 2012 --> (kaikki mallisarjat)

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä Hjaurus, 13/4/12.

  1. ärär

    ärär Ärär

    Vs: ProCross F / ZR / El Tigre 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Kyllä, mulla meni 1500 km kohilla poikki hakaneula RR:stä.
    Tosin meinasivat että valmistusvika.
     
  2. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: ProCross F / ZR / El Tigre 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Missä kohdassa hakaneulajousta pitäisi löytyä mallinumero vai mahtaako sitä olla ollenkaan? Pikaisella vilkaisulla en kyllä numeroa löytänyt...
     
  3. Seiti

    Seiti AC ZR6000R SX -16 & SnoPro 440@700 146" -04

    En o koskaa huomannu niistä numeroa.
     
  4. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    Vs: ProCross F / ZR / El Tigre 2012 --> (kaikki mallisarjat)


    Ei löydy merkintöjä !
     
  5. Jiiriviksi

    Jiiriviksi Well-Known Member

    Vs: ProCross F / ZR / El Tigre 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Itsellä loppu jumppa telaston kanssa kun laitoin totaltekit sinne. Maksaa joo, mutta kallista on olla pää kainalossa epäonnistuneen veto-ojan ylityksen jälkeenki..
     
  6. Harri.T

    Harri.T lynx

    Vs: ProCross F / ZR / El Tigre 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Onko monta sekunttia kaveria myöhemmin kahvilla jos pikkusen löysäis niihin ojiin?
     
  7. ruupanen

    ruupanen Lynx RE

    Vs: ProCross F / ZR / El Tigre 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Hyvin usein ne vaan tulee ns silmille eikä kerkee höllätä.
    Ja jos höllää, niin sillon se vasta koskeekin niin kuskiin kuin kelkkaan.
     
  8. Jiiriviksi

    Jiiriviksi Well-Known Member

    Vs: ProCross F / ZR / El Tigre 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Aika monta.. Osaa vaan arvostaa turvallisen tuntusta ja toimivaa alustaa kun on muutaman kerran keräilly kamppeita kypärä täynnä lunta.. Enkä sano et tuo keppien vaihto autuaaksi tekee, mutta oman kelkan se muutti todella paljon toimivammaksi. Hyvä vaihtoehto kun ei ole aikaa alkaa harrastaa iskarijumppaa, vaan ne kerrat kun pääsee ajamaan, ni siitä ihan vähän jopa nauttii.
     
  9. tommi

    tommi Lynx x-trim re 800 -17

    Vs: ProCross F / ZR / El Tigre 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Viime viikonloppunen veto-ojan ylitys on nivel ja lihas muistissa vieläkin ;D Vähän pelottaa huomenna lähtä reissuun, ku ei tiiä kestääkö peukalot 10km enempää ??? Täräytti niin pahasti vasta penkkaan, kun keula ei kevene, että peukalot taittu yli ku ote ei pitäny tangossa ja samalla uudestaan meni kaasu pohjaan ku ote lipes, ja siitä vielä seuraavan monttuun kädet irti tangosta :-X
     
  10. tommi

    tommi Lynx x-trim re 800 -17

    Vs: ProCross F / ZR / El Tigre 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Melko räpätys alko kuulumaan alustasta, ku tuli ryskättyä toimimattomalla alustalla kovalla reitillä...kärryssä sen verran tutkin, että pultteja sieltä ainakin on löysännyt ihan urakalla ja liukurungoista maalit varisseet reitille, eli todennäkösesti ratkeimia liukurungoissa.
     
  11. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: ProCross F / ZR / El Tigre 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Millaisella kulutuksella nuo 8000 catit on menneet reippaassa reittiajossa? Öljyä vissiin vie 3% luokkaa?
     
  12. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: ProCross F / ZR / El Tigre 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Mulla veti keskimäärin joku vaju 30l... Pienimmillään levin baanoilla joku 20l ja isoimmillaan pehmeellä reitillä 40l... Jos vertaa etecciin niin sillon kun catti söi 30l niin 600etecci 23...
     
  13. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    Vs: ProCross F / ZR / El Tigre 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    2-tahdilla riippuu kaasun asennosta aika lailla tuo kulutus. Jos mutkista lähtee kaasu pohjassa ja ajotyyli on race niin saa sen kuluttamaan, mutta siistillä ajolla menee suht. vähällä. Tosin tuo F mallin 44mm kisamatto lisää kulutusta pari litraa. 140 heppainen -09 mallinen cfr800 pienimmillään reitillä meni jonnekin 14-15l/100km välillä ja ns. ihan normaali reittivauhdissa. Oma XF800 on tänä talvena mennyt 17-23l/100km välille varmaan joka tankilla. Mattona 38 cobra ja ajotyyli ihan ripeä, mutta tasakaasutyyppinen eli harvoin kaasu pohjassa. Umpista on tälle talvea tullut vain vähän. F800 menee sitten pari litraa enemmän tuon telan vuoksi. Toki siinä crossimatossa on hyvin pitoja reitillä.
    Öljynsyöntiähän saa säädettyä, mutta kyllä näiden minusta pitää syödä luokkaa 2,5%-3% seosta.
     
  14. tommi

    tommi Lynx x-trim re 800 -17

    Vs: ProCross F / ZR / El Tigre 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Kerran meni -15 8000rr jostain syystä 20l pintaan, mutta keskikulutus pyörii siellä 30l huiteilla, ajo miten ajo. 200km ei kyllä tankillisella pääse, vaikka miten lirruutais.
     
  15. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: ProCross F / ZR / El Tigre 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Paljon tuntuu olevan eroja, yrittänyt tässä miettiä että riittääkö pussin paksuus 8000:lla ajamiseen kun ei tuo ajojen vähentäminen näytä onnistuvan vaikka kuinka yrittää alkuun rajoja laitella, harvoin kyllä tulee viperilläkään lähdettyä kaasu pohjassa mutta 6000:sia mitä olen tälle kaudelle ajanut niillä taas on niin ohut tehoalue että pakko mennä lusikka tangossa jos meinaa vähänkään edetä, pari kertaa olen 8-katilla ajellut mutta ei ole jäänyt muuta kuvaa laitteesta että vetoja on kaasu pohjassa ;D en vaan muista millainen oli vääntämään...
    Toinen asia noiden huoltojen hinta ja määrä (5-6tkm vuoteen ajoa), pitäisi varmaan ostaa leimasin ja huoltaa itse ;D
     
  16. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    Vs: ProCross F / ZR / El Tigre 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    kyllä minä ajaisin sillä nelitahdilla jos vuoteen tulee tuo 5tkm. Olen ajanut näillä 800 koneilla ja pari kertaa nytrolla niin alhaalla siinä nelitahdissa on ihan yhtä lailla paukkua jos ei paremminkin kuin 800 koneessa. Ylhäältä tuo haisuli toki potkii paremmin. Käytännön kulutuksessa varmasti vähän menee nelitahti vähemmällä ja ei haise ukkokaan 2t:lle.
     
  17. -P-

    -P- Nytro XTX TTX

    Vs: ProCross F / ZR / El Tigre 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Reittiajoon on 600 ihan riittävä kone, ei tulis mieleenkään, etteikö ainakin itelle riittäisi n120hp. Mitään lisäarvoa isompi kone ei minun mielestä tuo, mutta raskaampi ajaa vaan.

    Oisko 6000RR sitten tarpeen hivenen säätää voimalinjaa, ettei se koko ajan kiekuisi ylhäällä, kun kaiten siinä keskialueellakin jotain jerkkua löytyy?

    Oon ajanu kutakuinkin kaikilla koneilla, mitä löytyy ja viime viikonloppuna ajoin Pollen puhkulla, joka oli aika mielenkiintoinen kokemus. Kaaheen aakeilla laakeilla loppu ruuti, mutta olihan sitä pirun hauska ja kevyt viedä mutkissa. 4000RR tekis mieli kokeilla kans ja pieni kutina selkärangassa olisi vaihtaa tuo Lynkerö 4000RR:ään, mutta sen kulutus on aika käsittämätön :)
    Jos siihen APV:t laittaisi, niin mimmonenkohan siitä tulisi.
     
  18. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: ProCross F / ZR / El Tigre 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Mitä siitä raskaudesta mulla on rivikolmonen tuolla keulilla ja on ollut nelostakin, 800 ei tunnu missään pelkässä painon tunteessa 8), ei se 6000 ole mikään vääntöihme teki sille mitä vaan (toki vertauskohta on aivan toista maata) tai toisella lailla kuvailtuna ei ole semmoinen tasapaksu puksuttelija kuin eetekki ;D joka on kyllä jossain mielessä hyväkin ominaisuus kun puuta kierretään reippailussa. Voima tai vauhti riittää kyllä itelle puhkussakin se on 100 varma
    Laitetaan mietintämyssyyn ja katellaan syksyllä uusia tuulia ;D
     
  19. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    Vs: ProCross F / ZR / El Tigre 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    kokeileppa ZR 6000 R , tuo on crossi ja enska säädöillä ;D
     
  20. -P-

    -P- Nytro XTX TTX

    Vs: ProCross F / ZR / El Tigre 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Mulla ei enää oo ihan tuo tasapaksu puksuttelija ;)
    On siinä jo vähän räväkkyyttäkin, jos oikein punaisten lasien läpi katsoo :D

    -P-

     

Suosittele tätä sivua