Camso Ripsaw II mattoja on vaihtaneet cobrien tilalle kisaukkelit. On kyllä pito ja kestävyys eriluokkaa. Eihän tuo 41mm Cobra kestä kuin 3-4000 km, vaikka sitä yrittäs varoakin ja alkaa olla vaihtokunnossa.
Tutkikaahan ketjunvaihdon yhteydessä ala hammasrattaan takana olevan laakerin lukiterengas. Ei ollu ku puolikas rengas jäljellä enää eikä sekään paikoillaan, loppu oli jäljistä päätellen pyörinyt ketjun mukana ja jauhautunut atomeiksi. Tiedä sitten lieneekö huonosti kasattu tuo, eihän sen lukiterenkaan pitäisi päästä sieltä urastaan millään pois jos se oikein sinne on laitettu.
Saisko kuvaa minkälainen on tämä pakoputken kiinitys tämän kampanja homman jälkeen? On aikas mielenkiintoisen oloinen pahvilaatikossa.
Minkä näköisiä hiluja siihen on? Onko laatikossa muuten brp osanumero jos rahalla hakis terrainiin tuon?
Kampanjat/päivitykset mitä minulle on laitettu, niin käsikäynnistin, vesiletkun klemmari, äänenvaimentaja ja paisarin kannake. Takuisiin menny etupukki, paisari. Omasta pussista 4 telapyörien laakeria.
Ei ilmeisesti jos ei kukaan ole tietoinen asiasta. On luultavasti ollut huhu puhetta kun kaverin kaverilta tuli tieto.
Mitäs noissa käsinyppyreissä on ollut? jumissako?. Tuo paisarin kannake on ainakin niin vetelä että hyvä kun säiliö pysyy paikalla kun kerran otti irti ketjukoteloa aukaistaessa. Äänenvaimentaja on ainut mistä on tullut kirje ja kutsu takaisinkorjaukseen.
Paisarilla tarkoitin paisuntakammiota, eli pakoputken isointa osaa. Tämän kannake kuuluu takuukorjuun piikkiin. Se kannake hajotessaan putoaa ohjuunivelen väliin ja kuskista tulee matkustaja.
Tuon pakoputken kiinnityksen "korjaus" sarja on täys vitsi. Ehkä se itse tuki vielä saattaa kestääkin, mutta ei voi kun ihmetellä että jollain on tullut mieleenkin laittaa putken pannaksi 1*10mm peltisoiro. Ja varmuudeksi vielä alapäähän kulma josta sitten katkeaa aivan varmasti. Kannattaa seurata, itsellä se kesti kauden ekan oikean ajopäivän. Tai no, onhan se saattanut katketa jo ekassa patissakin. Niille joille tota kittiä ei ole vielä laitettu, niin kannattaa heti alkuun laittaa jo kunnollinen panta ja poppareiden tilalle ruuvit.
Mulla on 850 Ravessa progressiiviset jouset keulassa ja etupukissa. KPM-Tech/Pekka on alustan säätänyt. Iso parannus orkkisjousiin ja säätöihin.
Pitääpä varmaan Pekalta kysäistä näkemystä tuohon etupukin vieteriin. Vakiot alustan jouset tuntuu turhan pehmeiltä, keulassa jo onkin tolkummat. E:Sieltähän löyty taas lääkitystä
Onko muilla ollut ongelmia maton yli hyppimisen kanssa? Matto jo aika piukalla mutta aina vain tahtoo terävässä patissa sutia hampaat yli kun kaasua enemmän antaa...
Cobran kanssa hyvin yleistä. Tuntuu että toisia saa kiriä koko ajan ja toisia tarvii kiriä juuri koskaan. Viimeks koko ajan kirittävä matto oli mulla 16 RE:ssä. Lopulta sais 200 km välein kiriä ja sittempä se jo katkeskin.