Revon ajoasennon parantelua

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Pomppa, 21/1/07.

  1. Pomppa

    Pomppa Well-Known Member

    Kun 05 mallin revoissahan se tanko on matalalla ja muutenkin aika huono niin ostin kaverilta korokepalan 40e ja laitoin sen kiinni vakiotangon kanssa. Nyt se on liian korkea,
    koska tanko ei ole suora vaan sekin nostaa. Asiasta toiseen mulla on yks tanko joka ei nostas niin paljoa mutta siinä ei ole backsweeppiä eli se on ylhäältä katsottuna tän muotone ----------------- se on pikkusen vino mutta eiköhän se oikene. Kysymys on siis onko tuo ihan suora tanko minkälainen ajaa vai otanko suosiolla koko palan pois ja ajelen sillä normi systeemillä?
     
  2. Ville.

    Ville. Member

    Terve!

    Mulla myös mielessä vakiotangon nostaminen/eteenpäin kallistaminen Frozenin koroke palalla ajattelin 50/75mm olen itse 187cm pitkä joten tanko jää auttamatta liian alas noustessa seisomaan.
    Oliko sinulla tämä saman kaverin tekemä palikka ja kuinkas pitkä olet?
     
  3. Pomppa

    Pomppa Well-Known Member

    pala ei ollut frozenin tekemä vaan lynksin oma jolla korkeutta oli n. 10cm ja vakiotangon kanssa siitä tuli liian korkea koska olen vain 160cm pitkä :D otin sen sitten pois kun ei jaksa ootella että pituutta tulee lisää :D
     
  4. stm

    stm Well-Known Member

    Katoppa tuosta minun rojekti-ravesta mallia. Ite ainakin tykkään, että on paaljon parempi ajoasento tälläselle 180 senttiselle.
     
  5. ertsi

    ertsi -11 GTX SE 1200 4-TEC & -84 5900 GLX

    Tarviikos piuhoja ja vaijereita jatkaa jos korottaa tankoa jotain 10cm? pituutta ois kuskilla yli 190cm
    Ja saakos noilla korotuspaloilla muuteltua tangon asentoa hivenen keulaan päin?
     
  6. stm

    stm Well-Known Member

    Kyllähän nuilla palikoilla pitäs saada edemmäs ajoasentoa, mutta ota huomioon, että ohjaustanko alkaa tuon operaation jälkeen kääntymään melko erikoisesti.
     

Suosittele tätä sivua