rintapanssari

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä mopedi, 16/8/06.

  1. elani93

    elani93 Lynxx & doo

    Vs: rintapanssari

    Mistäs löytäis sinisalon hinnaston?? Vai pitääkö mennä jälleenmyyjältä kyselemään?
     
  2. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Vs: rintapanssari

    Stormin sivuilta löytyy Sinisalon hintoja. EVO-panssari ~100e
     
  3. elani93

    elani93 Lynxx & doo

    Vs: rintapanssari

    kiitos. Onkos kellään käytössä tommosta projet suojapaitaa?
     
  4. janihe

    janihe 850 SKS 146, XTerrain 850 RE

    Vs: rintapanssari

    Projet tuli ostettua, kokemusta ei ole vielä. Mutta kylmiltään tuntuu kyllä varsin hyvältä... Koot on kyllä hieman alimitoitettua, tällaisen keskenkasvuisenkin piti laittaa L :)
     
  5. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: rintapanssari

    Ylävartalo sekä polvisuojien hankinta edessä, suojapaita/panssari takin sisään mieluusti ja suurin syy hommata selän, kylkien ja rinnan suojaus ei niinkään käsien.
    EVS BJ22 Miinukset mitä olen lukenut -Haisee pahalle, kaksiosainen rintasuoja
    Tekvest freestyle - ???
    Forcefield Extreme elite plus - kukaan ei ole pahaa kirjoitellut tästä, kohtuu hintainen jopa suomessa 200€
     
  6. repeat

    repeat Kitty Cat

    Vs: rintapanssari

    itellä kokemusta forcefieldin (halvarssonin, joka on just samanlainen...) selkä panssarista pyörä hommista, tosin oon käyttäny samaa suojaa kelkkailussakin. Tukee alaselän todella hyvin ja lämmittää mukavasti kovillakin pakkasilla, ilman että tarttee laittaa kauheaa vaate kertaa alle. Nyt ois itelläkin tarkotus laittaa panssari talveksi ja valintana tulee olemaan todennäköisesti tuo forcefield tai tekvest prolite.
     
  7. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: rintapanssari

    Forcefield houkuttaa kovasti hinnan puolesta... Tuotahan on ainoastaan kolmea eri kokoa, hitto kun pääsisi jossain lähettyvillä kokeilemaan
     
  8. tarhill

    tarhill Well-Known Member

    Vs: rintapanssari

    mulla mahtaapi olla tuo forcefieldi kokoa M ja aika soppeli. Vois kai sanoa että kiristysvara on enemminkin lopussa kuin ett se loppus kesken. Mulla on pituutta jotain vajaa 180 ja sanotaan että varmaankin normaalivartaloinen?
    Yhessä lapussa on joku mitta rinnanympäryksestä jossa mittana 75-85 mutta ei pidä paikkaansa kun mulla tuo on jotain 100 cm paikkeilla.
     
  9. repeat

    repeat Kitty Cat

    Vs: rintapanssari

    Eilen kävin testaan forcefieldiä. M-kokonen oli aiknakin mulle passeli (180cm/85kg) L-koossa loppu kiristysvara kesken rintasuojan osalta. Hinnan puolesta tosiaan houkuttelis tuo suoja itseä. Näköjään ilman niitä olkasuojia panssari on vaan 20€ halvempi, joten ei mitään järkeä säästää ainakaan minun mielestä...

    Ajattelin tänään käydä vielä kokeileen Tekvestiä ja sitten kai se pitää jonkinlainen päätös tehdä ::)
     
  10. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: rintapanssari

    Suosittelen kyllä TekVestiä. Onhan se kallis, mutta minut ainakin yllätti kuinka kevyt se on päällä, ei huomaa ajossa ollenkaan. Vaikka suojapaitojen puolesta olen aina puhunut, niin kyllä tuo antaa kattavamman suojan kuin ne pl. kyynärpäät. Tekvesti ylettyy myös sivuille kylkien päälle, enemmän mahan päälle ja myös solisluun kohdalla on suoja. Suojaavuutta en ole vielä testannut, mutta jenkeissäkin melkein kaikki crossarit käyttää sitä, niin ei voi olla kovin huono.
     
  11. EduX

    EduX 146" 9R

    Vs: rintapanssari

    Ja mikähän tossa sitten haisee niin pahalle, tainnu olla käyttäjä ku haisee ;D
     
  12. p.j.o

    p.j.o Guest

    Vs: rintapanssari

    Mulla on tekvest:stä kokemusta yli 10000km(2talvea) ja enska-tyyppisessä ajossa kuoripuvun päällä toimii hyvin>> kevyt, lämmittää ja on tullut tuo suojaavuuskin testattua.
    Vakuutuksesta sain uuden Tekvestin hiukan eri mallia, mutta kylmäharjoittelussa tuntuu ainakin hyvältä.Tekvestin jos ostaa, niin rahalle saa vastinetta hyvin.
    Forcefieldin extremen(n.200euroa) ostin kelkkanäyttelystä ja sitäkin on tullut testattua vasta kylmäharjoittelussa, forsefieldissä on munuasvyö kiinteänä toisin kuin tekvestissä, jossa oltava erillinen munuaisvyö.
    Molemmat testataan ja talven mittaaan laitan käyttökokemuksia.
     
  13. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: rintapanssari

    Onhan tuosta varmaan 10 käyttäjää maininnut....


    Mainoksissa väittävät jotta voi vaikka laittaa takia alle, miten lie tuon asian laita? Ittellä sellainen perinteinen Sinisalon kelkkapuku ja mielellään en vaihtaisi ko istuu hyvin päälle, se huono puoli ehkä noiden suojaimien puolesta jotta ei voi ottaa vuorta pois.
    Vielä kun näläkämaasta löytäisi liikkeen missä noita löytyisi koesovitukseen asti...
     
  14. EduX

    EduX 146" 9R

    Vs: rintapanssari

    Itellä ei ainakaan nokkaan asti tuu se haju, mut hyvä se on päällä, ja tukivyö on myös plussa
     
  15. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: rintapanssari

    Miksei voisi laittaa jos vaan mahtuu takin alle.
     
  16. mölli75

    mölli75 AC XF8000 HC

    Vs: rintapanssari

    Yhden kauden käyttäny tota Bj22 ihan tyytyväinen oon ollu.. Satasen luokkaa makso silloin jenkeistä,joten aika edullinen! Tuohan on konepestävä, eli ei pitäs olla hajujen kanssa ongelmia?
     
  17. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: rintapanssari

    Voe ristuksen v***u tätä paikkakuntaa 4-5 paikkaa mistä ostaa panssari ja kelllään ei ole kokeiltavaksi asti, noh onneksi yksi sentään tilasi ajokenkiä hyllyyn niin pääsee koettamaan ja OSTAMAAN SOPIVAT.
    Mihinkähän kannattais Kajaanista suunnistaa koesovittamaan panssareita? Joensuu, Kuopio, Oulu, Kuusamo, Rovaniemi???
     
  18. mölli75

    mölli75 AC XF8000 HC

    Vs: rintapanssari

    Oulun paikat vois olla: Hirvonen, Emc, motorman, Ls motors, BILTEMA :D noista vois löytyä.. nii ja kärkkäisen pienkone paikka jos se o vielä toiminnassa?
     
  19. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Vs: rintapanssari

    Oja rautaa ja SpareWheeliäkään sovi unohtaa, Stormiahan tääl on kans
     
  20. EduX

    EduX 146" 9R

    Vs: rintapanssari

    Eikä täälläkää maksa ku reilu puoltoista sataa
     

Suosittele tätä sivua