rmk 550

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä japex, 2/1/06.

  1. polle550

    polle550 Guest

    joo minullaki tuommonen rmk vm. 06 ajettu joku 1500km.. kiinni sillä on oltu joku 50 kertaa ;D ei sillaoikeen pääse. 65km kohalla hajosi nopeus mittarin vaijeri tai se pyörittäjä.. pitäis viiä takuuhuoltoon.. ostakaa poisa!! pitäis vaihtaa 900 rmk:hon niin alkais pääsemään!!!
     
  2. -valopää-

    -valopää- 800x summit `14

    Etkai nä nyt tosissaan? ??? Kuskista se on kiinni! Pitäis tuon päästä jos minun pitennetty XCF:ki pääsee, kaasua vain jatkuvasti ja pitää miettiä ajolinjat ajoissa jos menee umpisessa.
    Ja sitäpaitti nyt on huonot kelit..
     
  3. polle550

    polle550 Guest

    minä saatan ajella vähä erillaisissa paikoissa. metissä ja soilla jossa on kaikkia puita ja ku sillä pysähtyy niin siihen se jää suttaan!!
     
  4. -valopää-

    -valopää- 800x summit `14

    Kyllä minäkin ajan suurimman osan ajoistani umpisella ja tuo on tuttu ongelma, sen kanssa on vain opittava ajamaan. :-\
    En kyllä usko että 900RMK menee kovin hyvin metikossa, laita vaikka widetrack nii alkaa pääsemään!
     
  5. polle550

    polle550 Guest

    kyllä kait sitä tasasella umpisella pääsee mutta jos on kovasti puita niin pitää väistellä ja soilla on syviä kanavia!!!!!
     
  6. lynx 250

    lynx 250 Lynx boondocker 800 -14/15

    joo no eihän tuo 550 rmk hyvin mee ummella mutta jos oikeesti haluut ajaa ummella lumen päällä etkä pohja mutia pitkin ni hommaa lynx 250 ja jätä toi 550 reittikelkaks... ::)
     
  7. polle550

    polle550 Guest

    oli minulla lynx ranger mutta vaihon sen tohon polleen...
     
  8. polaris edge 500

    polaris edge 500 polaris RMK 550-09 polaris iq 600cfi-07

    tuli hankittuu tos viikko sitten tommonen uus fööni rmk todella kevyt ajaa entiseen edge 500 verrattuna sopii paremmin mun käteen ;D
     
  9. _antti_

    _antti_ Guest

    saittuisko kukaan tietämään onko trail rmk -04:ssa tai vertical edgessä minkä laisia vikoja? ja paljon mahtais olla kulutus?
     
  10. AlEkS1

    AlEkS1 Summit x 165"

    eikös juurikin tuon vuoden malleissa ole ollut vikaa eturungon vääntyilyn ja ratkeilun kanssa.

    ja tuosta kulutuksesta sen verran että kyllä tuolla varmaan siistillä ajolla pääsee jonnekkin 20l/100 km, mutta sitte jos ajetaan pelkkää umpista niin varmaan menee se +30 litraa.
     
  11. VIPER

    VIPER Well-Known Member

    No eikös nuo tiedot löydy kun vähän kehtaa hakua käyttää. Eli patikkojen paroneilla saattaa eturunko vääntyä johtuen lyhyemmästä  joustovarasta, jos se pääsee pohjaa. Eikä eturunko muutenkaan tässä mallissa mikään maailman vahvin ole. Kulutus on varmaan 20-30l väliin ajotavasta,kelistä ja säätilasta riippuen. Hyvä kelkka se on omassa käyttötarkoituksessaan.
     

Suosittele tätä sivua