RX1 WARRIOR KESKUSTELU

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Tuplaäksä, 13/11/07.

  1. Matze

    Matze Ockelbo 440R-77

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Ei kyllä oo warriori mutta osaisko joku sanoa suuntaa antavaa jelppiä että pitäskö tommosesta mountaini räxästä sääjellä jotaki (mitä?) ko vaihtaa 8" leveät powderhoundit alle? Melko korkea tuo köli nuissa että pureeko ne liiaksikki jos vakio setupeilla vetää? ???
     
  2. x skodoo

    x skodoo yamaha winderi

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Saakos warriorii peilejä?
     
  3. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Kyllä, tai on ainaki saanut.
     
  4. Sampza

    Sampza Summit 850 expert turbo

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Tässä yks näkemys peileistä warressa

    [​IMG]

    Mulla ainaki pää vielä kääntyy oikein hyvin ennenku tuommosia kuitenkaan :)
     
  5. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Ja vanhempaa warreen menee ne venturen peilit muistaakseni, tiedä meniskö uudempaankin?
     
  6. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Laita pleksin reunaan pienet nätit pyöreät peilit. Mammalla on sellaset ja ajaa luultavasti sen asian mihin oot niitä aatellut. Tuskin tolla kuitenkaan matkailuvaunua kiskot ;D
     
  7. warrejori

    warrejori Apex. -13

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Tuossa kuvassa oleva peili ei pysy kauan ehjänä. Laitoin Venturen peilit sarviin moottoripyörä tyyliin, on paljon turvallisempi ajaa porukalla kun naama osottaa eteen päin. Onko ne sitten HYVÄN näköiset, sillä ei ole minulle väliä.
     
  8. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Tai ostat edullisen, pienen peruutuskamerasetin näytön kera ;D

    No, nyt on omaan pitkään Warreen laitettu tiheämmät välitykset. Josko illalla ehtisin kokeilla miten vaikutti. Voimansiirron kun olin jo alunalkaen suunnitellut tälle pitkälle matolle, tiheämmille välityksille ja naurukaasulle, niin vähän meinasivat olla raskaat vakioilla, pitkillä välityksillä. Umpisessa kiersi 9500 - 9700rpm ja kovalla 10 000 - 10200rpm, kun tavoittelen 10 200 - 10 300rpm haarukkaa ilman hassukaasuja.

    Pakin toiminnassa olleet ongelmat ja niiden syy selvisi. Syyllinen on se roisto joka tuijottelee minua peilistä. Olin unohtanut vivustosta yhden, pienen holkin...
     
  9. x skodoo

    x skodoo yamaha winderi

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Juu kiitoksia vastauksista täytyy jotain kehittää ::)
     
  10. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Onko nuo bavon vaimon peilit mallia brp?
     
  11. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Emmääsitätiärä. Voi ne ollakin. Ostettu VK-Motorsilta joka myy myös skiidua. On tosi kätevät ja näkee sen mitä tarvii eli jos nopeempi on takana pyrkimässä ohi.
    Ei niillä perruutteleen kuitenkaan pysty ;D
     
  12. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Mulle riittäs vaikka krominappi mistä näkee takana tulevan kaverin valot
     
  13. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Ei kai sen Apexin ohi kukaan hullu yritä. :eek:
     
  14. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Ei ne ohi tulekaan ;) pitää tietää pysyykö kaveri perässä ettei tartte tupakiksi laittaa odotellessa kun polvihollilta ajellaan reittiä ;)
     
  15. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Olipahan reissu. Yksi iso oja petti Jammun alta ja sinnehän se sukelsi... Ennen kuin joku veistelee kelkan painosta, niin hivutimme XP-runkoista fööniskoodaa läheltä saman ojan yli ilman kuskia, ei jää kestänyt...

    Sitten edellisen omistajan rakentama pakoputkisto katkesi kahdesta kohtaa, siinä oli mukava ajella kotia kohti kun kelkka ja sukat haisi suolle, pakoputken osia astinlaudat täynnä :mad:

    En jaksanut alkaa korjaamaan putkistoa, jos joskus ensin pesisi kelkan ja sitten alkaisi arpoa kuinka tuostakin tekisi paremman.
     
  16. Rambe

    Rambe rave 800 sp -01, summit 470/583 -94

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Päästä kaveri jo lähtiessä eteen. ;D
     
  17. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Onhan sillä sit peilit ;D ;D
     
  18. Tuplaäksä

    Tuplaäksä Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Nyt alkaa olla kelekka kaikin puolin kohallaan, huomenna asennetaa lehtimäen kytkin vanhan tilalle katotaan miten pelittää, satulaan panimme 5 senttiä lisää teimme tasaisemman ja laitoimme nahkeeman loimen pintaan että ukko pysyy penkillä. 365 alusta toimii reitillä kohtuullisen hyvin tankoa joutuu tietyssä tilanteessa kääntämään aikamiehen otteella, mutta np. Hieno paketti, en vaihtais.

    XX
    Tuplaäksä
     
  19. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Jos joku haluaa vaihtaa korokepalaa, niin minä voisin vaihtaa 8" korokepalan 6-7" palaan.
     
  20. Tuplaäksä

    Tuplaäksä Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Tuli taas pientä takapakkia wartsu hommassa, siihen liittyy seuraavanlaiset kysymykset:


    1. Onko kellään ruvennut vuotamaan astinlautojen alla olevat jäähdytinlistat ?

    2. Voisiko tähän vaikuttaa teidän mielestä se että kelkka nostetaan huollossa trukilla kärryyn eestakas ?

    Itellä jo toisen kerran vuotaa takapäästä telaston kiinnitysrautojen kohdalta.


    XX
     

Suosittele tätä sivua