RX1 WARRIOR KESKUSTELU

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Tuplaäksä, 13/11/07.

  1. Sampza

    Sampza Summit 850 expert turbo

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Minä kerran selvitin asiaa ja minulle selvitettiin että täytyy olla märkäkytkimen öljy koska siellä on joku starttimoottoriin liittyvä kitkakytkinhässäkkä siellä koneessa. Tästä en osaa selvittää sen paremmin joten joku varmaan tietää asiasta paremmin. Lubea olen itse käyttänyt kun eisiinä juuri säästä vaikka käyttää mitä tahansa paremman luokan öljyä..
     
  2. jämy78

    jämy78 Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Onko kokemuksia kakkosvariaattorin liukunastoista. Tarvikkeena noin 2 ekeä kipale. Tiskiltä 22 ekeä kappale... Eli kestääkö tuo tarvike nasta. Jammun oma hinta aivan tolkuton
     
  3. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Tarvikenasta saattaa olla mitoitukseltaan hieman eri, itse kokeilin snopro nastoja ja olivat niin väljät että piti laittaa liimalla kiinni reikiinsä.
     
  4. Justi

    Justi Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Minulla oli alkupräiset nastat paikollaan 14 000 km ja olivat kuluneet noin millin. Vaihdoin tilalle tarvikenastat. Ensimmäinen satsi oli murentunut 350 km reissun aikana ja toinen satsi mureni 400 km reissun aikana. Lopulta piti uskoa ja ostaa alkuperäiset ja ne ovat kestäneet jo 4000 km.
     
  5. Tuplaäksä

    Tuplaäksä Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Wartsuun telaston jatkot ja sokosti-matto tilattu eli 365 jatkuu 384 / 38 harjalla. Vieläköhän lyöp tyhjää ?

    2X
     
  6. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Vielä:)
     
  7. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Mitenkäs aattelit liukurungot vahvistella. Voip olla reittiajossa aikas lujilla.
     
  8. Tuplaäksä

    Tuplaäksä Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Jaahas ei ku suunnittelu hommiin, mistä kohin purkautuu ?

    2X
     
  9. Zombie

    Zombie Raskassointinen flyygeli

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Kato Monoalusta- topicista tai tuu tallille :-[
     
  10. Tuplaäksä

    Tuplaäksä Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Tulhaan tulhaan ihan monona ;D

    2X (XX)
     
  11. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Kyllä se sokosti ainaki lyö tyhjää, ei oo ihan pitävimpiä mattoja, tourinkiin ok. 44 niin on pehmeälläki pitoja tai joku muu 38 (powdermax?).
     
  12. Tuplaäksä

    Tuplaäksä Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Hyvä se on !!!!!!!! ;D On tuo toinen vekotin isommalla räpylällä.

    2X = XX
     
  13. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Kuparisia pakosarjan tiivisterinkuloita 8kpl jäljellä. Kannattaa toimia ken haluaa...
     
  14. x skodoo

    x skodoo yamaha winderi

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Eipä oo tiivisteitä menny mutta onko muilla ollu ropleemia warren akkukaapelin irtoamisen kanssa mulla lähti viimetalvena 2 kertaa irti ja rupes mukavasti rökeltää ei pysyny vaikka muka oikein pistin kireelle :-\ on vaan nii v mäine irrottaa kaasarin kurkut ja saada vielä takas paikallee.
     
  15. jämy78

    jämy78 Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Ei ole ollut kaapelin kanssa ongelmia, mutta oletko kokeillut jotain lukitetta siihen? On vaan kyllä pahassa paikassa tuo warren akku ja öljysuodatin. Saapi päivän varata aikaa kun alkaa huoltamaan ja samalla kannattaa vaihtaa kaikki tarpeellinen... No onneksi vielä ehtii ennen lumia
     
  16. misse91

    misse91 Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    ketjukoppaa irrottamassa niin mikäköhän kanittaa ku ei irtoo ???? tulee ulos n.25mm ja jämähtää.. Onko se niin tiukka sovite akselilla vai pitskö tulla iha käsipelillä??? ::)
     
  17. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Tulee ihan käsipelillä.... Olettaisin että vaihteensiirtäjän haarukka panttaa.
    Hiukkasen kun heilutelet ja siiirtäjää myös, niin sylissä on :)
     
  18. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Mulla kanittaa kans siitä akselista, tulee aina nitkuttamalla ja samalla vetämällä. Muista myös ottaa pakin vivusto irti.
     
  19. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Kertokaa nyt kokeneemmat miten sähkösäätösen iskarin päästä saa solenoidin irti. Painamalla se mun mielestä siihen vaan on laitettu. Loppuuko multa voima vai tekniikka?

    Pakoputken kilinät ja pörinät selvis. Änärin lämpösuojasta oli puolet pistehitseistä auennut, no sehän helisi kivasti. Pakosarjassa mulla oli koesarjan kuparitiivisteet jotka oli vähän turhan kapeat. Laitoin uudet leveämmät ja vielä otin niistä klemmarin holkeista pari milliä pois että varmaan kirraa. Nyt käy taas nätisti :)
     
  20. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Lähti se solenoidi lopulta. En tiedä miten virallisesti irrotetaan mutta mä vedin väkisin sen "hatun" irti niin pääs ottaan lukituksen auki. Nyt pelaa taas säätö.

    Mites ootte sen johdon laittaneet? Kannattaako sitä liitinmoskulaa laittaa ollenkaan? Liikkeessä olivat ainakin juottaneet johdot yhteen ja vetäneet kutistesukan päälle. Ei varmaan olis niin herkkä hajoamaan?
     

Suosittele tätä sivua