seosöljyn määrä?

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä villes, 28/10/07.

  1. villes

    villes ski-doo 440mzxx vm 2002

    mul on kelkkana 2002:en 440mxzx ja siit on pytyt hollannissa pinnotuksessa (toisen männän sokka katkes) niin paljonko kannattas laittaa aluks öljyy bensan sekaan normi 3% oisko 5% hyvä ekalle 500:lle kilsalle
     
  2. villes

    villes ski-doo 440mzxx vm 2002

    niin ja voiko seosbensaan laittaa tenttua yms:a sekaan haittaako se seosöljyn toimintaa
     
  3. villes

    villes ski-doo 440mzxx vm 2002

    mä kysyin tota tenu hommaa siks ku seosbensahan karstottaa kohokammioita tenu poistaa vettä/kosteutta bensasydeemistä ei tarviis purkaa kaasareita niin usein (laiska)
     
  4. stm

    stm Well-Known Member

    4% vaikka ekaan tankilliseen tai pariin ja sit sitä normia elikkä onko se sulla se 3% Riippuu toki vähän mitä ölppää käytät. Jos Teboilin taikka vastaavan halpaa niin 4% ,mutta jos käytät esim. shellin advance 2:sta niin sit 3% riittää. Jäänestoa olen ainaki ite nakannu oman tunnon mukkaan eli semmosen miehekkään lorauksen ;D
     
  5. villes

    villes ski-doo 440mzxx vm 2002

    thanks mut eihän se liika öljy voi särkee ku tulpat siis ainaki 5% ku se pinnotus on sikakallista 500eur kaks pyttyy plus männät tosin yks uus pytty on 550eur
     
  6. stm

    stm Well-Known Member

    Mie nyt en oikein ymmärrä mitä sie haet takaa tässä?

    Kyllähän öljy voi jumittaa männänrenkaat, mutta se että kuin mahoton sitä pitää olla että se sen tekee niin sitä on paha sanoa.
     
  7. villes

    villes ski-doo 440mzxx vm 2002

    mä vaan meinasin ajaa ne uudet nikasil pinnotteet ja männät kunnon voitelulla sisään mut jos 4% riittää niin hyvä niin
     
  8. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

    ihan REILUSTI sitä öljyä koneen kasaus vaiheessa joka paikkaan eli laakereille ja renkaille ja putkiin ja mäntiin niin säästyy hyvin paljolta...
     
  9. villes

    villes ski-doo 440mzxx vm 2002

    tarviiks tos konees muuten rasvata jotain kampuran laakereita (440 rave) vai onks ne tuoreöljyn varassa :-\
     

Suosittele tätä sivua