Ski-Doo 2011

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä janzka, 14/1/10.

  1. kakkis

    kakkis Titanic

    Vs: Ski-Doo 2011

    vieläkö olisivat tuon freeride summitin tuoneet 146:na niin olisin tilannut jo...
     
  2. Zanne81

    Zanne81 Axys Pro rmk 155

    Vs: Ski-Doo 2011

    Ei se ole tuomisesta kiinni ku ei sitä tehä 146:na.. Saakohan tästä omasta Summitista vaihossa edes puolta tuosta uuden 163 X Summitin hinnasta :eek:
     
  3. kakkis

    kakkis Titanic

    Vs: Ski-Doo 2011

    no vittu ku olisivat tehneet sen 146:na...
     
  4. jjmartti

    jjmartti Active Member

    Vs: Ski-Doo 2011

    Pankaapa yv:tä tulemaan jos aiotte vaihtaa ysi tai kymppi 800 p-tek summittia e-tekkeihin, voisin lunastaa yhden helmen päältä pois.
     
  5. HeCe

    HeCe Well-Known Member

    Vs: Ski-Doo 2011

    nii sama kai se mitenpäin olis tai tulis, mulle ainaki isot ulukomaankieltä puhuvat setät sano että sitä on arvottu minkä mittasena se riiraidi tuotas, 146, 154, 163...

    jos jossain joku näkkee semmosen 146 roton nii sen voip ostaa mulle ja kuupile puoliksi

    mitähän pirua sitä sitten ens kauvelle ostas ku rene on liian pätkä ja riiraidi on liian pitkä, on tämä hankalaa
     
  6. tuosar

    tuosar Team MiniZ

    Vs: Ski-Doo 2011

    146"..
    paitti että "riiride" on kyllä sun peli, tahi bc rene, kepakot on reitillekkin toimivat..


    kannattee kysellä, ku onhas nuo hinnatkin jo julkaistu!!
    ei nuita summitteja hirveenä myynnissäkään näy, toki ei niille hirveenä kysyntääkään versus renegade yms..,
    ainakaan lapin alapuoliskolla Suomee LUULISIN ;)
    mutta ne jotka sitä hamuaa, nii tietää mikä kelkka se on..
    edit. kielioppikorjaukset
     
  7. HeCe

    HeCe Well-Known Member

    Vs: Ski-Doo 2011

    tuomas hommaa mulle sitten semmosen 146" riiraidin niin tillaan heti
     
  8. rts

    rts mitähän sitä sit keksis...

    Vs: Ski-Doo 2011

    Tommonen 600ace Renegadehan se ois kätevä peli "eläkeläiselle". Koskahan noita immeiset pääsee kokeileen? Pankaahan heti motista komenttia. Jos 110km/h kulkee, ni eiku tilaukseen :)
     
  9. Wainajala

    Wainajala Hardcore

    Vs: Ski-Doo 2011

    146" Summit X näyttäs kyllä mielenkiintoselta paketilta. 800 e-tec, aikasempaa kapeampi keula ja ainaki minun silmään soppelit väritykset. Iskarit kai vois olla paremmatkin ? Liukurungot on kanssa vahvistamattomat, vrt. freeride-summit. Ehkäpä täällä kivikossa ajaville huono jutska ?

    Tätä 800 ei vissiin saa ameriikoista tuolla 146 telalla, ei ainakaan sattunut silmään. Siinä mielessä lienemme kerrankin etuoikeutettuja ?

    En oikeen käsitä, miks tuo freeride summitti on tuolla leveällä keulalla ? Meiltä ei taas saa tuota 154" muutaku tuo freeride, tosin helpostihan siittäkin keulan kaventaa jos tarpeen... Olen kuiten lukenut, että AC:n jälkeen tuommonen summitti tuntuu jo muutenkin kankialta, saati sitten tuolla leviällä keulalla.

    Tuota vastaava pailakka lienee tuo Lynxin boondocker, vaan ainaki ruottin foorumeilla tuota pps-alustaa ei ole oikeen umpisenhommissa kehuttu. Kankeana pitävät Summittiin verrattuna. Tiedä sitten.

    Tuolta skippadoon suomen sivuilta tämmöset speksit löyty. Kait tuo jos liukurungot vahvistaa menis (jos jättää Katin varakelkaks, ei oikeen ole luottoa tuohon eetekkiin):

    New 155+ hp E-TEC® 800R engine
    New Dual air intakes
    New Non-ported (146") 57,2 mm lug PowderMax tra
    New Pilot™ DS skis
    New Narrower ski stance, adjustable
    New 285 mm windshield
    REV-XP™ platform
    SC™-5M rear suspension
    HPG Plus shocks
    Lightweight chromoly front suspension lower A-arm
    Brembo racing brake with stainless steel braided brake line
    REV-XP™ X narrow seat
    RER electronic reverse
    Multi-function digital gauge with display


    [​IMG]
     
  10. ixs

    ixs Skidoo Renegade Backcountry -13

    Vs: Ski-Doo 2011

    Aika helposti kulki mittariin 110, väittivät että kulkee kovempaa kun vastaava fööni.
     
  11. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: Ski-Doo 2011

    No jaa niitä kuulopuhheita, paljolti alustasta ja muusta kelkastaki kiinni pärjääkö sillä leveällä keulalla. ainaki tuon hillclimbbisummitin leviän keulan kans oon pärjänny ja vilttorinteitä tulee ajettua melko paljon ku se tuolla kelkalla on helppoa :) yhellä suksella voi reittiäki ajaa vaikka 10kilometriä ja ääliönpyöritykseen piisaa vähänenki lumi.

    146" kasisatkun myyntiintulo on kyllä järkiveto Suomen markkinoille !
     
  12. unppi

    unppi Yamaha

    Vs: Ski-Doo 2011

    Ei jääny epäselväks mitä merkkiä edustat ;D

    Innolla ootan mitä uus RS tuo tullessaan..?
     
  13. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: Ski-Doo 2011

    No tiiän minä senki että esimerkiksi Assaultti ja Crossfire on notkeita vietäviä ummella vaikka neki on leviällä keulalla.. en edusta enää ;D

    ja sen että kapia keulaset on vielä norjempia !
     
  14. rts

    rts mitähän sitä sit keksis...

    Vs: Ski-Doo 2011

    Avot, thank you... Alakaa kuulostaan mielenkiintoselta
     
  15. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: Ski-Doo 2011

    Kevyesti kulkee tuon. Kannattaa lueskelle seuraavaa Kelkkalehteä jos ko. kelkka kiinnostaa...
     
  16. Wainajala

    Wainajala Hardcore

    Vs: Ski-Doo 2011

    Jovain, kato mie olen nimenommaan karkeatelasesta Crossfirestä niinku siirtymässä tuohon Skippadoon leiriin. Tai harkinnassa oikeammin. Sen vuoksi vähän mietityttää kuinka kankea se on vaikko ei. Olen mie semmosella 800 XP renellä ajanut tuossa mennätalvena umpisella, taipuu tosi hyvin, joskin meinaa vähän minusta kaatua ylitte, kun pehmeää lunta on paljon. Sitten vähällä lumella ei voi verratakkaan Crossariin ajettavuudessa, kanttailusta ei meinaa tulla mittään.
     
  17. tuosar

    tuosar Team MiniZ

    Vs: Ski-Doo 2011

    kuka tuomas :-\
    mutta...
    laitamma siihen nuo x-rs kepakot, vähän tarraa
    ja
    niin siinon sulle riiraidia... :D

    kyllä se on vähän lepposampi kelkka versus e-tec 600 tms...
    ja vaikka sitten eläkeläiselle jos nii tahtoopi...
    muistaakseni hintakin oli 10k euron tietämissä...
     
  18. tuosar

    tuosar Team MiniZ

    Vs: Ski-Doo 2011

    mä luulen että tuo "woodpecceri" on ns Backcountryn kilpailija tai siihen luokkaan suunnattu...
    Summitti on kuiten umpisen kelkka ja BC ja Lynxin vastaava crossovereita..luulen ma
     
  19. summit

    summit ski-doo expedition LE 900 ace turbo

    Vs: Ski-Doo 2011




    nyt oli kyllä rakkautta ensi silmäyksellä tietää minkä laittaa ensi talveksi ;D
    saas nähdä mikä tulee hinnaksi pailakalle..
    onko kellään tietoa,kuulin semmoisen asian että ne olis kyseistä konetta penkittäneet jossain ja huipputeho olis ollut 160hp paremmalla puolen...
     
  20. jyrka

    jyrka Well-Known Member

    Vs: Ski-Doo 2011

    Ruattiin Freeride tullee 154", siksi siellä Aatolffinvirrassa ei semmosta ens vuona ole ko sielä ei kuulema vajaamittaisia tueta. Ei muuta kuin lisää pituutta heti, johan se nähtiin mihin nuilla vajaamittaisilla pääsi ja mihin ei ;)

    Elä ujostele, paina sitä tillaa nappia tuon 154" riiraitin kohala, niin saan mieki jättää ens kauden lumireissuilla lapion kotia. Sölkä on vieläkin ihan shittinä ko niitä Assultteja ja renejä sai koko reissun kääneellä ja pyöritellä.

    -J-
     

Suosittele tätä sivua