Competion packagessa mielenkiintoiset klikkerit keulassa. Punainen TEN säädin on lisäsäiliön paluuvirtauksen säädin esittelijän mukaan. Itse jäin mietiskelemään, että mikä hyöty tuota paluuvirtausta on tuosta välistä kuristaa.
Liekköhän tullee kelkan matkassa tuo? Minä aattelin ku näin että sitä on halunnu joku hieroa koeajoihin vähän tarkemminnuitahan on ollu myynnissä.
Näin se taitaa olla. Hieman ristiriitaisesti kirjoitettu kun hailaiteissa puhutaan 109 keulasta, mutta sitten teknisessä erittelyssä vain metrisestä. ...hyvä näin!
-24 Competition package, iskari huollon yhteydessä vaihdatin alustan keppeihin nuo 3 säätöset klikkerit.
Säätyykö paluu tuosta? Alkuperäisenähän ei alustassa ole paluuvaimennusta, saisiko sinne rakenneltua tuommoiset?
Joo vaa eipä se auta jos tuo vetonappula on yhäkin kapeampi ku tuo sisävetonappula. Ne kuuluis vetää yhtäaikaa. Edit. Sen verran lähelle tulee jo solkea, että voipi toimiakki. Mutta aikonaan lähti molemmat nappulat samasta tasosta.
Sanoppa muuta. Toivottavasti tuo päivitys auttaa. On se niissä kohtaa missä on solki eli kyllä varmasti tuo päivitys auttaa. Kysyin asiasta Tomi Ahmasalolta messuilta miksi noin on tehty niin syynä että se on hiljaisempi reitillä ja umpiselle ei oo erikseen tehty pyöriä.
Bullshit. Umpisella pidemmissä käytetään 3" tai 3,5" jakoa vetopyörässä ja reittimalleissa ei tuollaista jakoa ole nykypäivänä. Brp:llä lähdetty keksimään taas pyörää uudestaan. Toisekseen valittaako ihmiset mukamas vetopyörän äänestä niin paljon että pitää lähteä sitä huonontamaan. Muutenkin BRP:llä mennyt laatu heikommaksi parin vuoden aikana, kiitos kiinalaadun joka näyttää nostavan kättään joka asiassa.
Juuri näin. Blingin oikeasti kunnolliset vetopyörätkään mitään ääntä tai tärinää pitäneet muutenkin hiljaisessa pollen alustassa, että siihen huomiota olisi kiinnittänyt. Jostain ääntä lähtee, niin se on kyllä tuo PPS.
Skiidon kohdalla voi edes teoriassa jotain marginaalista eroa olla melussa mutta PPS:n kohdalla tuolla selityksellä voi pyyhkiä takapuolta
Ok, en itse ole kyllä huomannut lynxin vehkeissä yhtään ylihyppimistä vaikka mattokin ollut aika löysällä.