SKI-DOO&LYNX 800 REV, REVO, REX JA XP REMMINSYÖNNISTÄ HORINAA

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Maunusjokke, 17/1/09.

  1. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Usko keke jäpälää, se on idoli.. ja oikeassa ;)

    Voimansiirto on hyvä ja helppo säätönen, kone vaan pitää saaha aluksi pysymään oikeassa kohtaa.
     
  2. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Dodiin summitilla on kaivatettu nyt samalla remmillä 1600kilsaa ja langat alko purkautuun heti kun linjaus pääsi muuttumaan. Eli äkkiseltään vois päätellä et kun linjauksen ja koneen ennakon laittaa kohilleen niin remmit alkaa kestään.
     
  3. Dreamer

    Dreamer A 51

    Eri juttu onkin laitetaanko linjaus kohalleen vai säädetäänkö tehtaan ohjeiden mukaan... ;D
     
  4. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Siinäpä vasta muna-kana -ongelma:
    Pistääkkö linjaus tehtaan mukaan oikeaan - joutuu hakeen remmejä 2 päivän välein ja tappeleen meneekö ne takuuseen.
    VAI pistääkö linjauksen itse KOHDALLEEN ja meneettää koko okkelin takuun samalla... Herkkua - V***U!
     
  5. 325

    325 Lynx- sano lapinmies ja pyörty

    Soittelin ekan kerran tehtaalle jo vuosi sitten samasta asiasta.
    Nyt soittelin tehtaan janttereille suoraan ja samaa shittiä sieltä vaan tuputetaan:

    Pyrimme parantamaan tämän ongelman ja jopa poistamaan...
    Otamme teihin yhteyttä...
    Laitteessa ei ole vikaa vaan käyttäjissä...
    Oikeissa säädöissä remmit kestää...

    No kestää varmaan, mutta ei tehtaan ohjeilla. Tehas ei tule remmi ongelmassa vastaa euroakaan vaan kuluttaja maksaa koko hoidin.
    Tehas ei tajua että nuo vehkeet on päin persettä vaan uskottelevat itselleen että kaikki ok. Testikuskeina ja TODELLISINA ongelman ratkaisijoina toimii me kuluttajat.
    Kohta alkaa olemaan HerMo- pulssi jo melko punasella.
     
  6. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Eihän ne voi tunnustaa tämmöstä asiaa, kun tavan rasvakoura molopää saa remmit kestämään mutta hieno ja viisas insinööri ei. Hienoa toimintaa BRP. Vieläkö kerrotta että mikä siinä käytössä on väärää esim. summitin kohdalla. Sitä ei ilmeisesti ole suunniteltu umpisen käyttöön vai TÄ?
     
  7. Saren

    Saren 700cc

    Ja mulle tuli ihan eri vastaus tehtaan suunnasta..
    ???

    "Remmejä haet takuuseen niin kauan kuin ongelmaan tulee ratkaisu."
    Ja linjaukset on huoltoliikkeen tarkistamat. Mulla ei ole ongelmia ollut. Mutta monella tuntuu olevan ihan riittämiin.
    Aika hintavia rakennuskohteita tuntuu brp:n laitteet olevan..  :-X
     
  8. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    No ottaapa nuistaki selvää, onko BRP:llä sitten kuukautiset menossa vai mitä vittuua ne värkkää? ??? Ei kellään ois nakata jollekki BeRPeri:n vastaavalle sähköpostia ko ei tuolta ole tänään kuulunu vastausta, puhelinnumeroki saattas passata..
     
  9. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Soita suoraan tehtaan johtajalle, kyl ne siltä yhistelee alas/eteenpäin :-X
     
  10. MrBig

    MrBig Polaris Pro RMK 163" ja Indy xcr 440

    on niistä soiteltu ja taistelu... kovastikkin...
    mutta minun tapauksessa olin itse vaihtanut maton kun jälleemyyjä ei sitä tehenyt kun silimäarvion mukaan se ei olis mahtunut....
    niin kaikki oli mun vikaa sitten... vaikka asioita oli tapahtunut ennen ja jälkeen!
    tehdas on tosi varpaillaan nyt kaikkien takuu hommien kanssa...
    noh minä henkilökohtasesti olen taisteluni käynyt ja haavani nuollut...
    nyt rakennetaan rasvakourien kera laitteet pelaamaan... mutta tiedän että BRP laitetta ei enään tule!

    (hyvä etten perkale jotain kunnianloukkaus syytettä saanut... ;D
    savukoskelaisella tempparamentillä ko herMopulssi läpsähti punaselle kesken puhelun...! lapsellistako hermojen menettelyä... KYLLÄ!
    vit*ttaahan se ko lelut ei pelaa hiekkalaatikolla... noh jospa net joskus vielä pelais...)

    ystävällisin terveisin Tero Halonen! ;)
     
  11. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vetää kyllä hiljaseksi.. :( Mitähän ne tuumais jos maton vaihtas takasin orikinaaliksi ja vaatis perusteellisen selityksen että miten erilaisen maton käyttäminen kelkassa on voinu vaikuttaa hihnakulutukseen.. Voi olla melko tyhjä lappu, tai paskaa täynä. ::) Ei mullakkaan enää suurta hinkua kyseisen yhtiön tuotteisiin ole, ainakaan takuunalaisiin vehkeisiin. Nuo hommat on nykysin niin BeRPeristä ettei normaaliduunarin perse kestä säätämistä jos meinaa vielä ajaakki. Onneksi tuo pikkulohko ei ole ihan kauhea hihnojen kanssa. Emmä me kuiten luovuta, pieni tappio BRP:lle on iso plussa kuluttajalle.
     
  12. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Suosittelen hankkimaan oman rakennussarjan, itellä ei ainakaan järki kestäis noita makkeita takuusolkkauksia. Pistää vehkeet iskuun, niin ei voi syyttää ku ittiä jos räjähtää.


    tottakai tietysti oman käyttötarkoituksen mukaan..jos pitkiä reittisafareita ajelee niin onhan se mukava ajaa takuukamppeella. Omassa käytössä vaan ei ole vielä sopivaa vakiopeliä vastaan kävelly, aina jotaki rassattavaa löytyy enempi vähempi.
     
  13. 325

    325 Lynx- sano lapinmies ja pyörty

    Seuraava pailakka ei tule olemaan uusi/takuunalainen BRP:n kampe tässä perheessä.
    Ostan mielummin paskaksi ajetun kisarassin ja ku uuden kiiltokamppeen.

    Vaikka mainostetaan että takuuta on ja silleen niin kyllä se vaan aina satanen sujahtaa tuohon firmaan viikossa kun pitää osaa hakia kamppeeseen. Sitten kun yrittää takuuseen niin aletaan pyörittelemään päitä ja soitellaan ympäri maailmaa ja kehutaan että tämä on ainutkertaista. Takuuvastauksia sitten odotellaan kaksi viikkoa ja kuka sitä alkaa oottelemaan kun pihalla paistaa aurinko ja pailakka on tuhannen palasina tallissa. Helpommalla pääsee kun tietää ettei ole takuuta vehkeessä niin ei tarvi alkaa inttämään.

    Myydään 7 kuukautta takuuta sitä haluavalle. Voi myös ehdottaa vaihtoa 9 kpl remmejä.
    Kiitos ja nam.
     
  14. Dreamer

    Dreamer A 51

    Kyllä jos ei tämä soppa tee lovea myntiin ja laitteiden maineeseen niin sitten se jatkuu entisellään...

    Taitaa vaan käydä liian kalliiksi tehtaalle eikä mitää muuta.

    Remminsyönnit on kyllä huomattu ja myönnetty mutta mitenkä tuo vastuu kannetaan tuolla tehtaan suunnalla on toinen juttu.

    Itselle ainakin remminsyönti syyt on tuossa vehkeessä aivan selvät. Ja kelkoissa tuntuu olevan myös nuita yksilöitä jotka syö remmiä vähän vähemmä muttä syö kuitenkin. Ja mitä tulee kelkan käyttöön niin lähinnä umpisessa ajo varmaan on se mikä ei kuulu tehtaan mukaan pätkäkelkan käyttöalueeseen. Mutta ummenajo ei ole edes syy miksi remmejä menee, että silleen...

    Edelleen odotellaan päivitystä tuohon ongelmaan, koska tehtaan kuuluu kantaa vastuu asian tiimoilta eikä sen kummempaa...
     
  15. Saren

    Saren 700cc

    Ja mitä jälleenmyyjä ja tehtaan äijä sanoivat että testataan testataan mikä siihen auttaa. Ja tuo testaus on nyt kestänyt jo niin kauan. Että täällä etelässä ei kelkkakelejä enää ole. Ja mahtaako tulla edes mitään päivitystä mikä oikeasti auttaa?! Ei varmasti näille lumille enää tule. Ja sit on jo kesä ja sit testataan ens talvikin. Ja kuluttajat ostaa/takuuseen hakevat remmejä.

    Eikös samaa härdelliä ollut rev/revo runkoisissakin remmin syönnin kanssa? Eikä ole tähän päivään mennessäkään tullut mitään toimivaa päivitystä? Vai onko?

    Ihme touhua, sanon minä! Ja kun kuvittelin että noi jenkki vehkeet on karmeita pommeja. Mutta tuntuupi olevan ihan samaa tuubaa kaikilla merkeillä eri kuorissa vaan. :eek:
     
  16. 325

    325 Lynx- sano lapinmies ja pyörty

    Monet tutut/ sukulaiset on vaihtamassa kelkkoja uusiin ja ovat kyselleet että mikä se on hyvä ja varma ???
    Voitte vain arvata olenko suositellut bomban vehkeitä ::)

    Kuitenkaan suurin osa nuista kyselijöistä ei ole mitään himokelkkailijoita jotka jaksavat/ osaavat ruuvata nuita vermeitä iltakaudet että pääsevät seuraavalle safarille.
    Joten olen 100 % varma että tämä sekoilu tulee näkymään bomban myyntitilastoissa.
     
  17. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Joo ei voi käsittää et miten voi noinkin isolla konsernilla mennä näin kauan näinkin pienen vian selvittämiseen, kun lääkkeet siihen on kuiten jo keksitty.
     
  18. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

    no kait niillä noissa remmeissäkin on katteet? kun ei kait niitä takuuseenkaan saa...
     
  19. jipozu

    jipozu nytro mcexpress

    Kyllähän se vituttaa uuteen kelkkaan itse sijoittaa rahaa että remmit kestää, tosin ite olisin vaihtanut teamin varin jokatapauksessa. Helpompi säätää ja irroittaa EIKÄ MENE HIHNOJA ;) Viimein saatu säädöt kohilleen 8)
     

Suosittele tätä sivua