Sno pro kurkut

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä Åkerman, 21/1/08.

  1. Okeman

    Okeman 850 re bd

    On ne vaan laadukkaita! Toinen satsi kesti rapiat 100mailia :mad:
     
  2. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    No onhan se kestävyys sitte jo tuplaantunu ;D
    Ei sitte vissiin ollu alkuperäset ne uudetkaan...
    Mullahan löytys käytetyt orggikset mutten tiiä raskinko niistä luopua :)
     
  3. Okeman

    Okeman 850 re bd

    Orginaalit tilattu!! makso mitä makso.....
     
  4. Okeman

    Okeman 850 re bd

    Aikoivat vetää markkinoilta Kaikki ruiskun(rxl) kurkut tältä kaudelta ;D
     
  5. Okeman

    Okeman 850 re bd

    Ja maksaa 85e kpl...! onneksi ei mene ku kolme kappaletta ;D
     
  6. teikka

    teikka Takametsissä mennään

    Itse kans viime talvena laitoin rotax 593:een noi kurkut ja kuukauden käytön jälkeen hajosivat.Ostin sitten suosiolla alkuperäiset(alkuperäiset kesti 6v),vaikka olivatkin muistaakseni reilun satkun kpl.......
    Ne kyllä kestivät.

    Kaverilla sama homma pollen xc500:n kanssa.Ensin tarvikkeet paikoilleen ja jonkun ajan päästä nöyränä ostamaan orkkikset.
     
  7. VilleMatti

    VilleMatti Well-Known Member

    Hmm.. Itellä ollu kohta 400km omassa kelkassa Sno Pron kurkut paikoillaan, enkä ole kyllä huomannu minkäänlaista haprastumista yms. vikaa..
    Tuntuu että vähän jokaisella porsinu heti alussa, mutta mulla onneksi ei vielä..?? Toivottavasti ei hajoakkaan ???
     
  8. skspolaris

    skspolaris Well-Known Member

    ei huomattu kaverin mzx mitään niissä ennenkuin heitti kone pelaamasta oli alapuolelta rikki kateltiin kyllä välissä mutta toinen kurkku oli tuossakin aivan ehyt mutta toinen oli ostettu viime talvena mutta kumpi :)
     
  9. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Hirveetä kuraa noi kurkut. Mulla kolmet kurkut(SnoPro) jo menny tänä talvena ja joka kerta samasta paikasta halki/poikki. Yhesti jo jättänyt kelkka mettään niitten takia. Prkl miks tommisia voi olla edes myynnissä. :mad:
     
  10. tinppa

    tinppa revox

    Ei oo kyllä mistään kotosin. 160 mailia takana ja toinen kurkku alapuolelta halki :mad:.Onneksi olin varautunu tähän ja nappasin orkkikset tilalle.Jääpä ostamatta seuraavan kerran kyseiset tarvikekurkut .Halpaa ja hyvää ei ole olemassa
     
  11. Tuomas

    Tuomas Active Member

    Sno pro laatuun oli tyytyminen itselläkin. Matkaa niille tullut jo n. 1000-1500km. Koko ajan kylläkin kalvaa mieltä että koska rupeaa pettämään. Mitenhän näiden takuu mahtaa toimia kun porukoilla murtuu kurkut käsiin? Pakkohan niistä korvaus on saada jos eka reissulla uudet kamppeet (vaikkakin tarvikkeet) hajoaa, saati rikkoo koko koneen. Muistaakseni 120€/pari maksoin tarvike kurkuista niin luulisi niissä edes jonkinlainen takuukin löytyvän ???
     
  12. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    Mulle ainaki tuli rahat takasin, jostain syystä ei tullu edes mieleen kysyä uusia vastaavia tilalle ;D
     
  13. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Joo rahat takaisin, eipä tullut myöskään mieleen pyytää samanlaisia tilalle.
    Kahvatupet ostin vielä sno proot, saa nähdä kestääkö niiden kumi märkiä hanskoja :-X
     
  14. Tuomas

    Tuomas Active Member

    Ainaki Sno proon korokepala on kestäny käännellä ihan hyvin.. :)
     
  15. harza

    harza Well-Known Member

    Mulla on aina kelkoissa ollu noita snopron kahva kumeja, minusta ne on hyvän malliset, ja on pysyny läjässäkin.

    Onko kellään hajonnu konetta noiden paskojen kurkujen tarkia? Jos on niin oletteko koittanut saada remonttia varaosakauppiaan/maahantuojan piikkiin?
     
  16. samppa88

    samppa88 Member

    Tässä tarinaa perjantai-illasta 7.3.2008. Itellä ko. kurkut kestivät 600 cc summitissa n. 500 km ja molemmat alhaalta poikki. Ainakin toinen mäntä menee uusiksi ja sylinteri poraukseen. Ilmeisesti kannattaa vaihtaa molemmat männät samankokoisiksi, kun kerran joutuu toisenkin porauttaan? n. 500 km sitten tehty täydellinen koneremontti, jolloin laitoin myös nämä ko. TODELLA SURKEAT KURKUT. Mitä mieltä porukka on tästä onko Emc mielestänne korvausvelvollinen. Itse en kyllä tule todellakaan hyväksymään tätä pelkällä kurkkujen korvaamisella. Tulee kuitenkin kohtuullisen kallis remontti laittaa taas se yläkerta uusiksi. Mielestäni se ei ole todellakaan riittävä korvaus, jos korvataan pelkästään syy, muttei seurausta. Pitää hypätä autoon ja lähtä käymään Emc:llä juttelemassa ja kattoa mikä on, niiden suhtautuminen asiaan.
     
  17. Hovelinksi

    Hovelinksi Lynx Re

    Onko emc maahantuoja ? Nimittän jos ei ole niin ei kantti välttämättä mennä haukkumaan emc:tä pystyyn .
     
  18. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    saattaahan siitä teillä vääntö syntyä mut kyllähän sitä kannattaa käydä neuvottelemassa, samoja uusia paskakurkkuja ei kannata ees harkita ottavansa, periaatteessahan liike on kyl korvausvelvollinen jos sen tuotteista jotka on oikein asenettu ja käytetty aiheutuu ongelmia, se onkin sitten omajuttunsa miten liike tulkitsee ton , mut peris ei kannata antaa ja käyttää vaikka kuluttaja-asiamiestä avus jos ei meinaa muuten ruveta selviimään asia .. ja samankoon männät koneeseen .. voi muutes tulla aikas ravistava kone jos eirkoon männät ja painoeroo niillä ;)
     
  19. samppa88

    samppa88 Member

    Hieman tarkennusta asiaan. Olen ostanut ko. Tuotteet Emc:ltä, joten tietysti valitus on hyvä tehdä sinne. Vaikkei Emc toiskaan ko. tavaraa maahan, niin sehän vastaa asiasta asiakkaalle ja maahantuoja Emc:lle. Koitin pikaisesti googlettaa maahantuojaa, mut en löytänyt sitä äkkiä.
     
  20. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    eiköhän se niin mee et mistä on tavara ostettu niin sinne ensin reklamaatio ja se liike sit ottaa yhteyttä tuotteen maahantuojaan joka taasen valmistajaan ::)
     

Suosittele tätä sivua