Mitkä olis hyvät paineet keulan pumpuille millä ois inhimillistä ajaa kovaa ja vähemmän kovaa tuolla reiteillä?
Käsittääkseni noita -17 malleja ei vieläkään ole saatu metsässä toimimaan. Paltek Kemijärvellä on nyt saanut -19 malliin ohjelman toimiin. Mutta tuo -17 ja käsittääkseni -18 mallit kannattaa jättää välistä. Tai mitä kukin elämältään haluaa
Minulta sais nyt rivakan kisapelin alle. Sären vielä itteni tuon kanssa, ni vähempikin ruuti riittäis. Ja tuoreöljyvoitelu Pienenisköhän polttoaineenkulutus, jos suuttimia pienentäis. Ilman että muut toiminnan sujuvuus kärsii.
Muistaakseni tuolla edessä pitäisi olla telapyörät... Muistaako joku tuleeko sisä vai ulkopuolelle liukukiskoa..tuossa jousen etupuolella ehkä näkyy paikka missä olleet. Molemmat jääneet viime tai sitä edeltävälle reissulle
Moc410 kun teet niin alkaa kestämään, mulla olisi valmiina jos on saman paksuinen kuin muissakin malleissa, jos eri kokoinen niin tehdään sopiva. Laita yv jos kiinnostaa.
Oiskos kellään nakata kuvaa tuosta telastosta niin tiedän että puuttuuko tuolta telapyörät ulkolaidalta vai sisästä.. ja saa kertoa jos jollakin kaupata moisia akseleineen/kiinnikkeineen.. Vuosi sitten käytin tuon pois ja liimalla kasasin kaikki mutta ei enää ole muistin päällä että mitä tuolta puuttuu...
Ei oo mulla ainakaan koskaan ollut rullia tuossa kohtaa vaikka siinä selvästi paikka onkin. Mulla on itellä raapija tuossa kiinnikkeiden reijässä ja hyvin on liuvut kestänyt.
Jeps..on mulla ollut muistaakseni rullat tuolla edessäkin..oiskohan ne sitten olleet sisäpuolella...jälkien perusteella kyllä olleet paikoillaan...
Aivan..niinhän tuo näyttäs kun katsoo tuota profiilia mikä jäänyt tuohon liukukiskoon..nyt kun joku tarjoaisi kohtuurahalla noita ostettavaksi..
Meinaatteko että pärjäilee jos takaiskarin kohdilla on rullat sisällä ja kääntöpyörät..eli alhaalla vain takana 4 kpl?
No Heikki meinaa että saa myytyä liukumuoveja. Nuittenki jälkeen kuluu selvät kolot Ennen seuraavia rattaita. Jos vähäki reitillä ajelee.
Onko ketjukotelon öljyjen vaihossa mitään erikoista? Kansi irti, öljyt pois, kansi kiinni ja uudet tilalle.