Suositelkaa ajoasua

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Hezzu, 13/1/08.

  1. Hezzu

    Hezzu 800 switchback assault

    Pitäis löytää suht halvalla jostain ajoasu, dimexeillä oon pärjänny, mutta kovilla pakkasilla meinaa palella :p En kuitenkaan mitään monen sadan euron asua tartte. Ja kypärä ja lasit pitäis kans löytää jonkinmoiset. tällä hetkellä käytössä säästökuopan 30€ kypärä + 10€ lasit. Hyvin pelaa mutta pikkasen on kylmänlaiset nuoki ;D Kypärä luottaa kans vähän halvempaa mallia.
     
  2. tuosar

    tuosar Team MiniZ

    selaileppas pikkasen, pitäs olla aiheita!!! esim. ajovarusteet tai kypärä alkuisia topicceja!!! ;)
     
  3. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Oon varmaan jo tuhat kertaa tän sanonu, mut sanon uudestaan. Kannattaa panostaa siihen kypärän laatuun, kun se on kuitenki aika halpa henki vakuutus. Nimimerkillä kokemusta on. Ei tulis pieneen mieleenkään laittaa tuommosta säästö mallin pataa päähän.
     
  4. Härde

    Härde Well-Known Member

    Jos kypärästä löytyy tarvittavat hyväksynnät (ece merkintä?), en olisi niin huolissani myöskään edullisemmasta mallista/ merkistä. Pitäisihän sen kuitenkin olla jonkinlainen tae määräyksien ja vaatimusten täyttymisestä.

    Mutta nuin yleensä jos etsii jotakin ajokamppeita, vieläpä mielellään edullisia, kannattaa kierrellä liikkeitä ja katsella tarjous hyllyjä. Sieltä saattaa löytyä hyvinkin edullisesti merkkituotteitten laadukkaiksi todettuja, vanhan malliston vermeitä.
    Esim. omat ajotakin ja -housut löysin tarjousräkistä, yht. alle 140€, kun kuitenkin alkuperäiset hinnat oli yht. yli 500. Ongelman näissä lähinnä muodostaa sopivan koon löytyminen, "normaalit" koot yleensä loppuneet aikaa sitten ja jäljellä jotain XXXL tai vastaavia.
     
  5. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member


    Niinhän sen pitäisi, mut jokainen saa minun puolesta taaplata tyylillään.
     
  6. stm

    stm Well-Known Member

    Ohan ladaki ja esim audi joitaki normeja täyttäviä mutta mutta ;)
     
  7. kolli

    kolli Arctic Cat SNO PRO 440-05 HONDA CRF 450R -10

    http://sparewheel.net/?p=specials
    tuolta kattele ;)
     

Suosittele tätä sivua