Tuorevoiteluöljy

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Redown, 3/1/06.

  1. Grazy

    Grazy Guest

    Vs: Re: Tuorevoiteluöljy

    Ei kait sole ko kippaat sinne vaan, ite olen välillä joutunu laittaa teboilia ko ei ollut muuta saatavilla
     
  2. Juhniz

    Juhniz Catti CrossÄmmä8

    Vs: Re: Tuorevoiteluöljy

    No sitä se minäkin. Polleen ny oli aivan sama et vaik jäte öljyt kippas ni voiteli ;D Mut näistä skoodista tiedä kuinka ranttuja sit ovat :)
     
  3. Okcelbo

    Okcelbo Well-Known Member

    Vs: Re: Tuorevoiteluöljy

    Eikös tuo Teboilin täyssynteettinen ole kumminkin ihan laadukasta öljyä, haitanneeko mitään jos "joutuu" välillä lorauttamaan vaikka säiliön täyteen.
     
  4. Grazy

    Grazy Guest

    Vs: Re: Tuorevoiteluöljy

    Ei mulla ainakaan haitannu, muuten kuin pääkipeä seuraavana päivänä.
     
  5. Okcelbo

    Okcelbo Well-Known Member

    Vs: Re: Tuorevoiteluöljy

    No se... Mutta jos sitä ei lasketa. ;)
     
  6. pöykö

    pöykö rotaxin kuljetustelineitä,sekä muita paskoja

    Vs: Tuorevoiteluöljy

    Nesteen superia tulee nyt käytettyä kun sitä halvalla saa ilman veroja.joskus tulee käytettyä muutakin soijaa,eikä ole kyllä ikinä mitään eroja huomannu,karstottuminenkaan ei ole ikinä ollut ongelma.Tuli tässä pohdittua,ETTÄ jos tuntuu että se öljy on liian jäykkää pakkasella niin miksei sinne öljysäiliöön voi lorauttaa pikkusen pensaa sekaan ja syöttöruuvia isommalle.Ainakin itellä ei tule paljon yli 20 pakkasten jälkeen ajeltua.
     
  7. Täällä taas...

    Täällä taas... kelkaton, eikä tuu enään.

    Vs: Tuorevoiteluöljy

    No kokeileppa ja kerro meille sitten miten kävi ;). Tulee halvemmaksi ostaa oikea öljy mikä ei jäykisty -20 lämpötilassa.
     
  8. pöykö

    pöykö rotaxin kuljetustelineitä,sekä muita paskoja

    Vs: Tuorevoiteluöljy

    en mie kokkeile ko ei mulla jäykisty nuo öliyt
     
  9. kazzuu

    kazzuu Ski-Doo MXZ 600 SDI

    Vs: Tuorevoiteluöljy

    Hei onko kellään tieto että miten on mahollista että osasynteettinen on kalliinpaa ku täyssynteettinen XP-S öljy ? Olenko aivan väärässä että täyssynteettinen ois parempaa ???
     
  10. MXZx 440

    MXZx 440 Ski-Doo Iron Dog -19

    Vs: Tuorevoiteluöljy

    Ei oo mahollista! :eek:
    Kyl täysynteettinen on parempaa esim. kilpurissa. Tosin kuulemma osasynteettinen käy paremmin etec myllyyn. Ku mä viimeks ostin täyssynteettistä, ni se oli s..tanan kallista! ::)
     
  11. SNOW-CRUISER

    SNOW-CRUISER Snow Cruiser -66

    Vs: Tuorevoiteluöljy

    Voikos öljynkulutus nousta jos vaihtaa mineraalisen öljyn täyssynteettiseen?
     
  12. Lynx700500

    Lynx700500 Well-Known Member

    Vs: Tuorevoiteluöljy

    Tuli laitettua tuollainen SDI koneella oleva kelkka, ja en tiedä yhtään mitä öljyä entinen omistaja on käyttänyt. Entisestä kelkasta on jäänyt pari pönikkää Motul Snow Poweria nurkkiin. Uskaltaakohan tuota kaataa tuonne jatkoksi?
    Ohjekirjassa sanottiin että kahta erityyppistä öljyä ei saa sekoittaa. Muutenkin olisi kiva tietää mikä öljy olisi järkevintä tuohon koneeseen, hintakin kuitenkin jotain merkitsee?
     
  13. KasKas

    KasKas Summit Adrenaline144 sdi

    Vs: Tuorevoiteluöljy

    Nyt käytän ite osasynteettistä brp:tä, myös shellin täyssynteettistä olen käyttäny ja brp:n täyssynteettistä.
    Eikä mikään ole aiheuttanu ongelmia tosin ajettu vasta 4500km.
     
  14. [-mara-]

    [-mara-] Nytro 280hp -14

    Vs: Tuorevoiteluöljy

    Ite olen ajanu tuolla brp:n täysynteettisellä ölpällä. Vatun kallistahan son mutta eipähän ole ollu mithään ongelmaa kelkan kans, männätki oli vielä ihan ok kunnossa vaikka oli ajettu 15000km ennenkö vaihettiin. ;D
     

Suosittele tätä sivua