Vakuutusasiaa

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä vaarikka, 1/12/15.

1. arska1

arska1 Nytro RTX SE

Vai tarkkottasko että ei oo lunastus turvaa, näyttäs autopuolen listalta kun niihin sen saa..

Hemikoo, jeppis ja Fudge tykkäävät tästä.
  2. T-Cat

T-Cat Well-Known Member

Vähän saman suuntaista olen kuullut mutta ei koske minua. Wanhat kelkat joissa liikenne ja palo- ja varkausvakuutus. Hymiö

Fudge tykkää tästä.
  3. Hentte

Hentte 800 162" RMK -17, AC 600 Snowcross

Hyvin onnistu tuo pätkiminen joulun välipäivinä fennialla. Ei tullut minimaksuja vaan pelkästään maksu ajopäiviltä.

Iletsu78 tykkää tästä.
  4. Jakke_

Jakke_ Lynx Boondocker RE 3700 -20, Lynx X-Trim RE -18

Sama Pohjantähdeltä

Iletsu78 tykkää tästä.
  5. Lupe-81

Lupe-81 SRX 700 -00, RE 800 -12

Kerrottakoon tässä infoksi että Popvakuutuksella liikennevakuutuksen minimimaksu on 25 euroa. Omaan kamppeeseen (Lynx RE 800 -12) liikennevakuutuksen vuosihinta oli ylivoimaisesti halvin (302 e) popvakuutuksella kun kaikilla muilla yhtiöillä liikennevakuutuksen vuosihinta oli 440 - 500 e luokkaa.

6. Busse-

Busse- Yamaha sidewinder xtx 141 -19 ja Yamaha et 400 -89

Tuo pätkittäminen kiinnostaa itseäkin, lähitapiolassa on se 30 pv:n käytäntö.Ei oikeen reissu työläistä palvele tuommonen vakuutus.Fenniassa markkinointi ämmä kehui pätkittämistä heillä,meinas vaan että kannatee pitää itse kirjaa seisonta päivistä niin helpompi sumplia laskuja

7. polaris^

polaris^ Lynx re etec

Itsellä ei ainakaan tarvinnut kertaakaan sumplia laskuja, aina osui just eikä melkein nuo päivät oikein laskuissa. Mahtoi olla sitten hyvää tuuria, kun sujui noin hyvin tuo touhu viime talvena.. Toki oli itselläni aina tyyliin pitkä vklp ajossa kerran/kaksi kuussa niin ei ollut vaikea tarkastaa tuota.

8. petes88

petes88 Well-Known Member

No ilmeisesti mullaki ollu sitte samaa tuuria ku hyvin onnistu pätkiminen fenniassa ainoa mistä vähän moitetta nii omalla kohalla nuo korvauslaskut tulee aika myöhässä että ehtiny alkuperäisen laskun maksaa eräpäivänä ennenkö uus on tullu mutta palautuksinahan ne sitte tullee ylimääräset... Voin kyllä suositella fenniaa.. Korvaus puolesta ei mitään tietoa kun ei onneksi ole tarvinu kokeilla

9. Hemikoo

Hemikoo Sidewinder xtx se 137", Nytro 141"

Eipä ole tullut helmikuun jälkeen laskuja, odotellaanpa ja tasoittuupa kulut pitkin vuotta :D

10. polaris^

polaris^ Lynx re etec

Kyllä se korvaupuoli ihan hyvin toimi mitä joutui itse viime talvena kerran käyttämään. Ei tarvinnut liiemmin veivata asioita vaan oli yhdellä puhelinsoitolla ja sähköpostilla homma kunnossa.

Busse- ja petes88 tykkäävät tästä.

Suosittele tätä sivua