Watercross Sodankylä 2007

Keskustelun 'Kisat' on aloittanut käyttäjä T-Cat, 18/7/07.

  1. Hankisääski

    Hankisääski Vintage

    No enpä Sibolaa tunnistanut, vissiin sulautuu aporikinaalien joukkoon niin nätisti ;D.

    Hemmon viestiin viitaten tosiaan hiukan hirvitti siinä viimesessä ovaalistartissa ku kisaaja pulahti, aika kehnosti näky kypärä sieltä aallokon keskeltä.
     
  2. iso-R

    iso-R lynx sport touring 800

    http://s191.photobucket.com/albums/z204/casefile/?action=view&current=HPIM0566.flv tänään ollu myös kirkkoniemessä kisat. näkyy norgaardilla kelkka lähtevän..
     
  3. cranetus

    cranetus ehkä,ehkä ei

    Oliks sie siellä :eek:
    Mie ku olin näkevinäni sinut huseeraamassa varikolla, mutta sitte hävisit johki ku olin sinnepäin tulossa
     
  4. Wilsu

    Wilsu pilkkipulkka

     
  5. Vilho

    Vilho freeride

    No eikös kuvia löydy?
    Jätin tulematta tuohon kilometrin päähän, kun piti illalla mennä laskemaan karkkeja ja nukutti vähän pitkää.
     
  6. Ike

    Ike RossiMaksi

    Hyvä että palautetta löytyy.

    Katsotaan mitä mitä kypäräasialle voi tehdä. Oishan se ihan ok saada kypärät näkymään ovaalin hässäkässä. Mutta moniko alkaa ostamaan eri kypärät wesihommin jne. Tarroissa voisi olla ideaa. Ja oransseissa kellutusliiveissä...

    Lähettäjästä en tiiä kun olin melkein koko ajan toisella rannalla.

    Ike
     
  7. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Huh,
    145/449 kuvaa siirretty... laitetaan jotaki kuhan saan koneelle. Kisat hyvät.

    Oranssit tarrat neljään suuntaan kypärään, molemmille sivuille, taakke ja lippaan.
    Ja maununen uimakouluun, isommat liivit...

    muutama kuva:
    WOOTS??
    [​IMG]
    WOOTS?
    [​IMG]
    WOOTS?
    [​IMG]
    Woots?
    [​IMG]
    SLIME!!!
    [​IMG]
     
  8. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Joo kotia selvettiin ja jakeli laittaa varmaankin kuvia ja viteota kun saa ne koneelle purettua, itse en alkanut kännykällä ees yrittämään (VGA)
     
  9. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Juu,

    Tuo hemmon ehdotus näkyvästä kypärästä kannattaa järjestäjien ottaa tosissaan mietinnän alle. Hyvä että jollaki syttyy lamppu hieman nopeammin. Kyllä olis Maunusjoken asemassa hieman hirvittäny ku olet radalla uimahommissa ja toiset vetää vielä kisaa... Noh anyway, hyvät kisat ja homma toimi aika jouhevasti. Aika ei tullu ollenkaan pitkäksi, tuntu jopa että kisat loppu kesken.

    http://www.kelkkalehti.com/kelkkagalleria/thumbnails.php?album=16 tuolta löytyy muutamia mun kuvia, loput säästetään lehteen. PS. paikalla olleet kisailijat voi kysellä halutessaan multa kuvia.
     
  10. Wilsu

    Wilsu pilkkipulkka

    laittasin kuvia, muttaku en osaa..

    hyvät oli kisat kuiten.
     
  11. Ike

    Ike RossiMaksi

    www.allyoucanupload.com

    Ike
     
  12. pistetään nyt pari räpellystä laatu on mitä on mutta näkee siitä olennaisimman.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  13. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Kiitos kilpaijoille, talkoolaisille, yhteistyökumppaneille, liikkuvalle poliisille ja kaikille jotka mahdollistivat kisan läpiviennin, säälehän mekään emme voi mitään. Kritiikkiäkin aina kaivataan jos aihetta on. Kaavioissa tapahtui inhimillinen erehdys lukuvaiheessa uutta porukkaa "sisäänajaessa", rivit "hyppäsi" ja ja virhe tuli, MUTTA, ajat olivat oikein ja virhe korjattiin, kukaan ei kokenut vääryyttä, ok? Äänentoisto ja selostus petti pahemman kerran, panostetaan ensi vuonna myös siihen. Kypärään näkyvyyttä lisää, erittäin kannatettava asia mutta pitäiskö ennemminkin patistaa kuljettajia kuin järjestäjiä tuohon oman turvallisuutensa vuoksi? Kuskit sais myös opetella uimaan edes auttavasti minun mielestä (yksi syy mikse itse en ole ajamassa ;D). Liputushommiin en ota kantaa koska en lippumiehen ajatuksia pysty lukemaan, se siitä. Ja, aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta ;)
     
  14. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Kilpailijat voivat kysellä omia kuviaan, poltettavaa dvd-levyä vastaan.
    Myös järjestävä seura saa kuvat jos haluaa.
     
  15. Wilsu

    Wilsu pilkkipulkka

    http://allyoucanupload.webshots.com/b/2022465439658353653


    empä tiiä näkyykö..
     
  16. Ike

    Ike RossiMaksi

    Off topic

    Links to original image

    for a forum or message board (primary)*
    Ja tämän alta olevan rivin kun kopiot vastausviestiin niin tulos on kuva. Kooksi kannattaa valita 800X600 vaikka lataus vaiheessa.

    thumbnailin kun valitsee niin tuloksena on :

    [​IMG]

    end of OT



    Ike
     
  17. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Tämä viihty pitkään kuivattavana, syynä katkennut käynnistysnaru.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Parhaat voitti, pahoittelen huonoa kuvakulmaa ja laatua.
    [​IMG]

    Jos tästä painaa niin mit... Eiku näin! Eikäkö.. Eihän tässä olekkaan tetristä. ;)
    [​IMG]
     
  18. Tuok

    Tuok RMK Nortikki

    Vielä pari kuvatusta.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  19. tupla-x

    tupla-x Well-Known Member

    Pieni ongelma oli räksässä mutta taisi lyödä tutkaan päivän parhaat lukemat.
     
  20. nyt muuten kiinnostais nuo tutka lukemat. onko kellään ylhäällä niitä. vaikka viis parasta tutkattua aikaa tai enemmänki. :)
     

Suosittele tätä sivua