Xenonvalot kelkkaan

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Putte, 18/10/06.

  1. pagi

    pagi Arctic cat hardcore alpha

    Vs: Xenonvalot kelkkaan

    vissiin etecistä on kyse?? itsekkin olisin samaa tietoa vailla onko xenonit mahdollista saada toimimaan ilman akkua?
     
  2. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Vs: Xenonvalot kelkkaan

    Minä en tiedä....en koske kepilläkään ;)
    Onhan ne laittanut niitä akuttomiinkin, mutta miten ?
     
  3. Tertzi

    Tertzi Well-Known Member

    Vs: Xenonvalot kelkkaan

    Minulla olisi myytävänä xenon sarjoja joka toimii E-Tecissä ja uskon että muissakin kelkoissa. Näissä tulee vaan liitin suoraan lampulle menevään johtoon, liitin paikalleen ballastit johonki, lamput paikoilleen ja toimii. :D
     
  4. PakkanE_

    PakkanE_ lynx BD 3900 -13

    Vs: Xenonvalot kelkkaan

    E-tecciin tulee polttimoille tasavirtaa.
     
  5. Savolaenen polarismies

    Savolaenen polarismies Polaris Indy XLT 580-93

    Vs: Xenonvalot kelkkaan

    Saisko Indy 580 XLT:hen helposti xenonit? Vai pitääkö kikkailla?
     
  6. canu78

    canu78 Arctic Cat F6 Snopro -07

    Vs: Xenonvalot kelkkaan

    Omaan AC F6 Snopro -07 härpäkkeeseen meni xenonit pitkille ja lyhyille plug&play hommana. Tossa muutama kuva.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  7. Paatelainen

    Paatelainen Well-Known Member

    Vs: Xenonvalot kelkkaan

    onko kenelläkään kokemuksia 06 fusionista ja vinkkejä kuinka kannattaisi asentaa?
    en äkkiseltään palstoilta löytänyt....
     
  8. matsoni_

    matsoni_ Rave RE 800 e-tec -14

    Vs: Xenonvalot kelkkaan

    Aikeissa ois laittaa lynxin rc600sdi -06seen xenonit. Minkälainen homma laittaa/toimiiko? Pitääkö ottaa huomioon jotain? Mikä olisi hyvä xenonsarja ko. Kelkkaan?
     
  9. T.Heikkinen

    T.Heikkinen Shredder RE

    Vs: Xenonvalot kelkkaan

    Itelläki ois kiinnostusta laittaa xenonit kelekkaan, mutta kaveri sanoi että sen tutulla oli kelkka ruvennu syömään tuluppia ku oli laittanu xenonit? Liekkö asennusvirhe vai mikälie? Tarvitseeko myös kelkka akkua jos laittaa xenonit?
     
  10. macetin

    macetin arctic cat f800 -12

    Vs: Xenonvalot kelkkaan

    Ite oon kans harkinnu laittaa cattiin xenonit ja meillä onki myynnis tuos jotain sarjaa mutta se vaatii erikseen virran ja maan. se ottaa vaan ohjauksen alkuperäiseltä H4 pistokkeelta ja virran ja maan akulta. No akkuahan mulla ei oo eikä huvittaisi rueta alkuperäisiä piuhoja katkomaan. Eli mistä saan -12 f8 catista jatkuvaa virtaa/maata?
     
  11. znood

    znood Guest

    Vs: Xenonvalot kelkkaan

    Taitaa olla lukutaidon puutetta kun joka toinen viesti on että "jos laitan kelkkaan xenonit niin pitääkö jotain ottaa huomioon ja miten ne asennetaan" :p
     
  12. tovayryn

    tovayryn BDPA General Manager

    Vs: Xenonvalot kelkkaan

    Onko kukaan laittanu 2011 renegadeen xenoneita? Tuossa on akku juu :)

    Meni edellisen skidoon kans leikkimiseksi, ku muilla pelas ja mulla ei. Tuossa 07 Sdi:ssä on kans kyl akku
    mut ei vaan, halvautu aina ku laitto ekan kerran xenonit päälle, isonnin vielä akkua mut ei vaikutusta..
    Sillä mietin että jaksaako tän uuden kans tapella vai nöyrtyykö ajamaan halogeeneillä?
     
  13. catti1000cc

    catti1000cc Active Member

    Vs: Xenonvalot kelkkaan

    Itse hommasin panteraan tämmöisen Cobra 894 xenon-muutossarjan, pitkät(2kpl) tulevat xenonilla ja lyhkäset toimii polttimolla. Katsotaan miten asentuu paikalleen. Akku on, mutta valot toimivat vaihtovirralla. Ilmeisesti tuolla ohjausvirralla ei ole väliä onko vaihto vai tasavirtaa. Päävirrat ballastille siitten akulta.
     
  14. macetin

    macetin arctic cat f800 -12

    Vs: Xenonvalot kelkkaan

    Asentelimpä f800 cattiin xenonit alkuviikolla ja kauhean äheltämisen jälkeen sain ne räpsähtämään 2 kertaa. oletan että virran puutetta mutta mistä sieltä ottaa oikeaa virta ja riittävästi? en oo oikein sähkömiehiä eli pitääkö niille olla tasa vai vaihtovirtaa ja mistä sitä saa riittävästi? kiitos jo vastauksista.
     
  15. lynx enduro

    lynx enduro Polaris Switcbac assault 800

    Vs: Xenonvalot kelkkaan

    Mitenkäs näiden akuttomien kelkkojen suhteen (Lynx re e-tec 09) kuinka nuo xenonit saa pelaamaan kellään kokemusta ??? ja löytyisikö sarjaa suoraan kaupanhyllyltä ?
     
  16. Panni

    Panni Well-Known Member

    Vs: Xenonvalot kelkkaan

    Kun saat ongelmat ratkottua niin kerro toki muillekkin niin voi apinoida perässä. Itsellä kiinnostaisi myös valot vaihtaa mutta Ohmit ja Watit on sen verran sekaisin etten itse tohdi alkaa kyllä kokeilemaan ilman jotain faktaa aiheesta.
     
  17. JiiKoo

    JiiKoo Kelkkojen SAAB med PPS

    Vs: Xenonvalot kelkkaan

    Tiedä onko apua, mutta semmonen fakta on kertoa että prätkämallin 35 watin setit ainakin Cobralta tulee toimeen vähemmällä virralla kuin automallin vastaavat. Toki ballastien kokokin pienempi joten helpompi sijoittaa.
     
  18. rambev_

    rambev_ New Member

    Vs: Xenonvalot kelkkaan


    Mielessä olis laittaa xenonit kelkkaan. Mutta sitten kun olen lueskellu sieltä täältä ni vähän epäselvä et onnistuuko laitto akuttomaan kelkkaan vai ei. Kelkka on vm. -11 ski-doo mx z x-rs, onkohan kukaan kyseiseen malliin laittanut/saanut toimimaan???
     
  19. biimer05

    biimer05 yamaha "bad boy"

    Vs: Xenonvalot kelkkaan

    kysytäämpä uudestaan ku näytti edellinen käsynys lähtevän täältä.

    eli mistä suomesta sais LAADUKKAAT 55W H4 XENONIT?
     
  20. MrJuppe

    MrJuppe Guest

    Vs: Xenonvalot kelkkaan

    Nii,mikä nyt sitten kenenkin mielestä on laadukas...
    Itellä oli joskus jampissa aikoinaan noi Cobran 35w bi-xenonit pari talvea kiinni.
    Ainakin mulla ne pelitti aina hyvin ja löytyyhän noita monesta paikkaa,kuten esim.xenonkauppa.fi
     

Suosittele tätä sivua