YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä iso-R, 25/1/08.

  1. svart

    svart kelkaton

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    No kokeillaan tuota mutta hieman kyllä epäilyttää. Mitäs ootte tuosta noin 1-2mm välyksestä kytkimen kehaltä katsottuna joka on ennen kuin tuntuis vasta muu kone tulevan mukaan kun käsin vemputtaa, vai onko sekin enempi ominaisuus.
     
  2. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Koitappa käyttää se kytkin pois paikaltaan.
     
  3. yamaka

    yamaka yamaha rs

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    älä huoli samat ongelmat/ominais äänet kuuluu mullakki.aluksi tuntu että nyt on joku pahasti rikki mutta nyt siihen on jo tottunnu :)
     
  4. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Noni,
    nyt meni RX 1 GT;stä pakoputki poikki ja pala irti. Ei se titaani ookkaan niin kovaa matskua.
     
  5. Ragetti

    Ragetti Well-Known Member

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    no niin, mullakin on kelkissä se ominaisuus EI vika räklättävän kytkimen kanssa kuten varmasti kaikilla vakiokytkimellisen rs:n omistajilla. Itekään en oo vielä tottunu räpinöihin ja tuskin totunkaan  :eek: pitäishän se nelarin murina kuulla puhtaasti ;D eikä se hihnan vaihdolla mihinkään häviä, tyhjäkäyntiä nostamalla se vaimenee jonkin verran! Heitämpä ilmaan kysärin! Olisko täällä palstoilla sellaisia innokkaita RS:n omistajia jotka haluaisivat tilata porukalla Uhlmerin kytkin paketit jenkkilästä (halavalla dollarilla)? ja laitettais sitten kunnon asennusohjeet tänne, niin että jokainen nakkisormi saa asennuksen onnistumaan.
     
  6. svart

    svart kelkaton

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    paljonko sellainen setti maksais rapakon takana?

    Sitten niihin pärinöihin:
    Ja hihna katsottu, mitat uutta vastaavat eikä mitään kulumia eikä juuri edes käytönjälkiä löytynyt oli kuin uusi ja ilmesesti myös oli sitä. (alkuperäinen Yamaha). No torstaina pajalle ja tutkikoot siellä kun antaa semmoiset fibrat jotka taitaa tuntua tangossa asti.
    Kun se ongelma on niinku enempi ajossa eikä niinkään tyhjäkäynnilla.
    Takuuta kun kerta vielä on jäljellä niin en tutki ja hutki enempää.
     
  7. Ragetti

    Ragetti Well-Known Member

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Rageen stage1 264  ja stage2 olis 385 dollaria + shipping (jos karkeesti egellä saa 1,5 dollaria niin ei pahasti kustanna) plus että saahan tuolla vähän lisää räväkkyyttä peukun ja koneen välille!! kato http://www.ulmerracing.com/ ja Clutching
     
  8. PKE

    PKE Well-Known Member

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Mulla piti bb varsinkin ihan matelunopeudessa/moottorijarrutuksessa semmosta rutinaa. Olin aivan varma, että se on joku voimansiirron laakeri. Vahvin veikkaus oli vetarin kylmän pään laakeri. Ja mun kelkalla ajoi pari muutakin tyyppiä, ja nekin olivat sitä mieltä, että joku laakeri on finaalissa. Koitin kuitenkin loppujen lopuksi eri remmillä, niin siitä löytyi se "laakerivika". :-[
    Remmi oli toleransseissaan, eikä mitään silmin nähtävää vikaa / koloja löytynyt. Enkä ainakaan muista sitä "polttaneeni" pilalle. Mutta rutinat häipyivät uudella samanlaisella 8DN remmillä.
    Jos sulla on siihen vararemmi, niin kannattaa ehkä koittaa.

    Kytkimen meteli on ihan eri juttu, se kuuluu tyhjäkäynnillä, ja loppuu ennen kytkentäkierroksia. Edellisessä, eli -05 Vectorissa mulla oli semmonen korjaus satsi, jota silloin laitettiin muutamaan kelkkaan. Sitten mulla oli Ulmerin kitti, jossa ykkösen jousi, ja Helix. Kyllä se silti niilläkin rapisteli.
     
  9. x skodoo

    x skodoo yamaha winderi

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Iha sama homma mulla isommat ropinat häipy kun vaihto remmi vaikka vanhasta ei erottanu mitää erikoista kulumaa

    ja kelkki siis 06 rs venture
     
  10. svart

    svart kelkaton

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    No katsotaan mitä ne huomenna huollossa sanoo, takuuseen uusivat telapyöriä sinne kun ovat niitä pinnat järsittyä mallia ja etupukkiin kyselin hieman lisää poveria samalla. Puhuinat jostain kytkimen päivitys setistäkin, tiedä häntä.
     
  11. RsVentureTF

    RsVentureTF New Member

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Onko mulla rs venture tf:ssä joku vikana kun bensaa palaa noin 18l/100km ihan tavallisessa ajossa ilman mitään rallin ajoa? -06 ja 5800km ajettu peli. Liikkeessäki ihmettelivät ja sanovat vaan, että pitäs olla 14-15 litran paikkeilla. ???
     
  12. PKE

    PKE Well-Known Member

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Noin paljon en ole saanut menemään koskaan, ei edes siinä rallin ajossa / ummella.
    Kyllä jotain lienee pielessä. Onko kulutus ollut uudesta asti yhtä kova? Eihän esim matto ole jotenkin erityisen kireällä? Kaasarit puhtaat ja balanssissa?
     
  13. Jukkis

    Jukkis Sidewinder L-TX 137, SRX 137

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Riippuu paljolti kelistä. ragella vaihteluväli 11-20 l/100 km.
    Pitäisi kyllä kovalla jälellä normiajossa jäädä 12-15 l haarukkaan.
    Nuo lähelle 20 lukemat vaatii jo umpista ;)
     
  14. RsVentureTF

    RsVentureTF New Member

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T


    Ostin kelkan käytettynä ja kilometrejä oli silloin noin 5000. Yhen mittauksen oon saanu 13,8 mutta muuten huidellu 18 litraa.. Maton kävin säädättämässä liikkeessä josta ostin ja huoltokin tehtiin oston yhteydessä. Minäkin epäilen hieman nuita kaasareita, mutta mistä ne tietää, että on säädöt kunnossa? esim äänistä ja käynnistä? Moottori käy tasasesti ja muutenki toimii kaikki normaalisti eikä syö öljyä... hieman pistää miettimään.. ???
     
  15. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Kytkin kait on säädetty ja puhdisteltu, samoin kun vari putsattu ja säädetty kulumisen mukaan.
     
  16. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Mulla 03-rx1 vienyt alimmillaan 15L/100km,normaalisti 18-22L/100km.Voipi johtua peukun asennostakin ::)
     
  17. svart

    svart kelkaton

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    No huollossa kävi. Pärinät kuuluu asiaan kuulemma, joten radio kovemalle jatkossa.
     
  18. iso-R

    iso-R lynx sport touring 800

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Oletteko vaihtanu rx-1 -03 variaattoriakselin vartsun puoleista laakeria ? millä sen saa näteimmin pois?

    vast: toi näteimmin sana oli väärä termi. rälläkkää , rautatankoa ja lekaa piti näyttää :)
     
  19. x skodoo

    x skodoo yamaha winderi

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    meni ne telastopyörät loppujenlopuksi takuuseen jee :)
     
  20. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Onko kukaan löytänyt netistä Nytron iskareiden kaasun paineita ja välimännän korkeuksia?
     

Suosittele tätä sivua