Minkälaisia vakuutuksien hintoja 900 ace leveä telaisissa on nykyään?
Totta se tuo 600 efi jaksaa pyörittää 44 mattoa? Ace600 on 44mm matto ja 600efissä 38mm matto.
Millälailla porukka on moottoria tukenut? Onko näihin sitä variaattoritukea?
Tuli tuossa mieleen et onko toi -18 mallin heliksi kuinka eroavainen kun -17? V-loppuna kaveri laitto uuden remmin -531 paikalleen ja ajeli...
951 rampit Painoja tällä hetkellä 19g Kytkimen jousi 150-250 Qrs jousi 157-221 Malli 850x 2017 Välitys 21-53 Remmi -391 Tuo setti toimii ainakin...
Minulla on nyt tuossa omassa 850:ssä -17 Sealevelin kytkin jousi, highlevelin kakkosen jousi, 951 rampit, ja painoja 19g ni kierrokset pysyy aisoissa!
Onko nää remmit ollu niitä 531 loppusia jotka on mennyt? Ite oon ajanut 391 loppusella jo 2200km.
Onko varisuojassa net sisusmuovit paikallaan??? Kaverilla oli paikallaan ni sieltä oli yks nasta noussut ylös ja vastas remmiin!
Mikä kierre noissa painopulteissa on?
Mulle ei tullu ku 21-53 välit ja uus ketju! Sit petikumien simmit!
Joo mä tiedän kyllä mitä täytyy tehdä! Kuhan totesin vain!
Heh!!! Jos sulla jo nuilla palikoilla kiertelee ylitte ku välitykset vaihdetaan ni mulla taitaa kurkata kampura sit!!! Tällä hetkellä pitäis olla...
Ääni tuo lissää voiMAA!!!
Ite ajelin 2000km samalla hihnalla! Et ihan hyvin kestää minun mielestä! En toki pusikkorallia kovin ajellukkaan! Ainut et alussa meinas kiertää...
Onko porukka käyttänyt jo päivityksillä vai koskas tää on ajankohtaista?
Erottele nimet pilkuilla.