Keulan Ö pumput edelleen hakusessa
En tiedä suunnittelun metsässä olemisesta, mutta onhan tuo pps brp konsernin lujin alusta. Skiduun alustat purkautuneet kaikki viimeistään 5tkm...
Kun kikkaillaan luvattomalla alueella umpisella, niin katkeaa reitit missä reittipenat voivat kaahata hurjia ylinopeuksia. Kun ei ole luvallisia...
Tätä talvista vesileikkiä löytyy somesta enemmänkin ja ihan tunnettujen freerider/ kelkkamerkki lähettiläisten toimestakin. mm ruotsin puolella...
Sen näkee sitten.... todennäköisesti niillä mitä sattuu varastossa olemaan. Myyvät sitten oikeat jouset lisävarusteena erikseen.
Itse ajoin noita P-alueita pitkin, "isoa"tietä sitten sen n. 30-40m. Jospa kaikki ajaisivat nyt nuo tiepätkät nätisti hiljaa, eikä kaasutellen...
Varpaisjärven "essolta" ei sitten saa enää bensiiniä.... Äsmarketilla joutuu tankkaamaan.
Scoteista meni linssit. Olin jo tilaamassa uusia, mutta sitten alkoi halpuus houkuttamaan ja tilasinkin ravenin magneetti lasit+ niihin toiset...
Jep, tyhmää on sulassa leikkiminen ja kikkailu, kun jollain voi lähteä henki, mutta miksi pitää hyväksyä umpisen kikkailu luvattomilla alueilla?!?
Endurossa mulla ei ole muita lisä vahvikkeita, kuin pattisuojat ja vakio vahvikkeet, mitä enduroon tulee mukana. -16 Xtrimmissä oli myös vain...
Rahoituksen avustamana pystyy minun kaltainen "pers aukinen" laittamaan kelkan:p
@vaari55 ajanut uudemman koppasella ilmeisesti yli 20tkm. Oma kokemus on että lujempi tämä uudempi on rungoltaan kun rex2, yli 10tkm ei vielä ole...
Itselläkin yksi yamaha pihassa.... mutta yleisestikin ottaen moottorin luotettavuutta ja kestävyyttä vertailtaessa kannattaa myös huomioida...
Voihan pumpuissa olla jo ihan eri simmit kuin alunperin on ollut, niin ei "tehdasasetukset" silloin saata olla parhaat mahdolliset.
Erottele nimet pilkuilla.