Edellis viikon sunnuntaina käytii ajaa ja juu patikkoa on mutta mä ainaki tykkäsin vaikka hiki siinä tulee:p mutta toisaalta teille voi olla jopa...
Oli tollanen aloitus siinä.
Hae kelkka ryhmästä toi juttu esille vaikka juha järvinen nimellä ni löytyy koko keskustelu.
Juu nyt oli ainaki tosi hyvässä kunnossa, perus patikkoa mutta loistava kuntosta pätkää. Ennen kukkoa ja hakuu aukeeta metsässä piruati tuntu...
Tai messilästä vääksyyn päin?!?
Tänään ajettu kärkölä kukonkoivu väliä ja voe mahoton ku hienossa kunnossa reitit:cool: lauantaina alko olee mettän sisässä jo paljasta ja nyt...
Hain itse motonetistä exiden akun olisko ollu 90€o_O ja mulla oli sama homma mutta nyt lähtee hyvin käyntiin.
No mä kyllä vähän ihmettelin tota lohko asiaa ja kuitenki ku kysyin anturi hommaa:D;)
Selvä:eek: täytyypä tarkistaa:mad:
Varmasti on täällä jo puhuttu ja kysytty mutta uusi tulokas täällä ja muutenki kelkkamaailmassa eli löytyy 800 switcback assault 2012 ja trippi...
Oliko tuolla jossain ylempänä jo kerrottu minkälaiset jäät oli tosta messilästä eteenpäin?
Juu kävin maksaa ja tänään tuli ajettu varmaan 50km reittejä....oli kyllä hienossa kunnossa ja polleki piti selässä koko matkan, kukonkoivusta...
Kiitos paljon :D Ei kun maksua maksamaan....
Hei vaan kaikille :) Olen uutukainen näissä kelkka hommissa mutta polte ajamaan on kova:p Nyt olisikin kyselyssä kun päijät-hämeen...
Erottele nimet pilkuilla.