UUSI CATTI

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä frosty, 22/1/06.

  1. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    tsigasko kukaan V:tä telkasta sillon tuhat vuotta sitten? Tais tulla uusintanakin tossa äskettäin.. anyway, tosta mateenpäästä tulee ihan sellanen liskojäbä mieleen ;D

    Ei miellytä silmää, mutta empä ole ostamassakaan :)

    Veikkaisin koneeksi litrasta 4t myllyä.
     
  2. frosty

    frosty Well-Known Member

    About tonnista 2T:tä veikkaan itse, mutta varmistusta siitä ei minulla vielä ole.

    Näköjään Catti palaa osittain vanhaan, eli ZR -tyyppinen linkkuperä ja ZR etutukivarret. Tämä on nyt yksi malli ilmeisesti, mutta niitä tulee ainakin kolme uutta kelkkaa. Tämä ymmärtääkseni on se MachZ:n haastaja.
     
  3. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Olisko Catti tehny Yammut, prätkästä mylly kelkkaan.
    Olishan siinä sitte taas puheenaihetta, kun olisivat vielä samoissa painoissa... ;)
    Paha tuosta ulkonäöstä on juur mittään sanoa. Firecattia komiampaa tuskin ihan äkkiä catilta tulee.
     
  4. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    [​IMG]

    Jotain yhtäläisyyttä?

    Ei ainakaa nuista kuvista katseltuna näytä kovin mahtavalta mun silmään... mutta tuohan onkin vain yks malli niistä mitä tulee.
     
  5. aczr600

    aczr600 crossfire

    Jos se on tommonen niin hyi h****tti
     
  6. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Selkeesti on Catin suunnittelija tutkinu Discovery Channelia, tossahan on Cheetahin eli Gepardin ulkomuotoa.
     
  7. janppa

    janppa Guest

    Öö, en mää ainakaan nää mitään yhteistä noilla :) Tuosta Catin perästä tulee lähinnä mieleen Edge-touringin peräpoksi. Rumahan tuo on, mutta vaikeaahan se on Firecatista paremmaksi pistää.
    Tuota mites tuo tela näyttää niin lyhkäseltä?
     
  8. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Nii määki katoin et edgetouringin perä, revin ja vusionin risteytetty keula ja kitty catin telasto.

    Niih, cheetah+ gepardi= jaguaari ;D
     
  9. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    ::)Meillä on -91 Cheetah, tuttujen kesken "Apina Kissa" :-X
     
  10. HemmoX

    HemmoX Oli ja meni

    Eeeeh, näyttääpä aika persoonalliselta... ;D
     
  11. Keeloppi

    Keeloppi Well-Known Member

    Sanotaan jotta silmä tottuu mutta liekkö sentään tuohon ;D
     
  12. ryder

    ryder Poo

    Joo, ovat catilla tainneet miettiä yötäpäivää, että miten tehdä vielä fusionia rumempi laitos. No ei ole mennyt tunnit hukkaan.
     
  13. frosty

    frosty Well-Known Member

    Toivottavasti lumenpoisto toimi astinlaudoissa, muuten voi olla aika lipsuttelua seisaalteen ajo.
    Tokkopa tuo ihan tollasenaan myyntiin tulee...
     
  14. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Kyllä minä kovasti toivon, että koneena ei olisi 1000 ccm pyörän nelari, vaan 1000 ccm suorasuihku 2-syl, 2-T moottori kevyempänä kuin Pollella ja S-D:llä. Iso nelarin on kuitenkin niin painava, että sillä jää ainakin minulta se suurin nautinto kelkkailusta pois.
     
  15. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    On kyllä tosiaan melko pystyssä astinlaudat :eek:
     
  16. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Tuo kyllä voisi olla putkirunkoinen, niinkuin huhut väittävät alkutalvesta. Muovipaneeleilla vain verhoiltu. Putkirunko olisi kyllä järkevämpi kelkassa, niinkuin muuallakin. Lisäksi maailmasta löytyy valtavasti tietotaitoa putki/ristikkorakenteen tuunnitteluun, levyrunkoihin vähemmän.
     
  17. frosty

    frosty Well-Known Member

    Minä luulen vahvasti että tuo on 1000cc 2T-moottorilla. Nelipyttyselle näyttäs aika kapeelta ja mittari näyttää aikalailla tutulta F-Catin mittarilta.
     
  18. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Noiden kuvien perusteella oma mielipiteeni on että onnistunut muotoilu. Perinteikästä ja kuitenkin jotain uutta. Kunhan saisivat tuon "sopan" kulutuksen kilpailukykyiseksi niin ei ollenkaan paha vaihtoehto tulevina vuosina.
     
  19. Redown

    Redown Ski-doo Renegade 600SDI -05

    Hyi hitto vieköön! Ensin tuli Fusion ja nyt tämä...

    No ei siinä, emmää ole cattia ikinä kelkkana pitänytkään :)
     
  20. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    käyppäs kahtoon yamaha ja mielipide siitä ;D
     

Suosittele tätä sivua