Millaisia korotuspaloja halutaan ?

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä paappa69, 10/11/08.

  1. paappa69

    paappa69 New Member

    Terve

    Minulta on kyselty, että tekisinkö ohjaustangon korotuspaloja.
    Ei siinä mitää...tehdään pois... suurinpiirtein mallia http://www.mc-scatter.com/catalog/images/88-084-3.jpg

    Mulla olisi varattuna raaka-aineeksi Alumiinia 20x50mm. ...mutta mille korotuksille olisi eniten kysyntää?
    Ei viitsis ihan joka kokoa tehdä, kun tota raakaainetta ei oo niin hirveen paljon.

    Itse juurikaan tiedä kelkoista juuri mitään...kun en omista moista värkkiä....siksi kysyn täältä ???


    kysyy: Paappa

    [email protected]
     
  2. Jontu !

    Jontu ! 600 mxz, 250cc lyne!!

    6tuumaa eli 15cm on varmasti yleisimpiä\halutuimpia ja siitä vähän alas ja ylöspäin... ja varmasti saat ainaki kaupaksi noita jos et hirveitä hintoja pidä.. nuo monesti aivan ylihinnoteltuja ::)
     
  3. sokerikukko

    sokerikukko Greenpeace E-Tec

    Tee vaikka topicciin äänestys tuosta esim. asteikolla 1-2", 3-4" jne jne. Ainakin pitäisi näkyä enemmistö siitä :)
     
  4. moukka

    moukka Kelkaton on munaton..

    asiaa!
     
  5. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    tai sitte teet säädettäviä niinku eräät... ::)
     
  6. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Jos pivot risereita meinaat tehhä niin 3",4",5" ja 6" palasia ku tehet 21mm tangolle ja fatbarille niin kaupanteko on varmaa!
     
  7. TeroK

    TeroK Snouros

    eikö sole 22mm tangolle? ja paljon pyytäisit paloista?? jos sopivan hintasia niin 3" kelpais tänne ;)
     
  8. EePee

    EePee Kelkka myyty!

    Joo kyllä se on 22mm. se tanko.Minulla kyllä olis käyttöä 5" :n koropaloille.Koskahan niitä alkais valmistuun ja mihin hintaan?
     
  9. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Jep. Kirotus erheys! ( 21,7mm taitais olla aika lähellä... ;) )
     
  10. SixSixOne

    SixSixOne Well-Known Member

    Ihan virallinen standardi 0,875"=22,225mm...

    Ylikoko 1,125"=28,575mm
     
  11. urho

    urho Lynx rs

    Mikähän se hinta voisi sitten suunnilleen tulla olemaan noissa? Se on varmaankin se kaikkia kiinnostava seikka. Itsekkin olen noita hieman väsännyt ja nytkin uudet tuossa odottamassa  :p Mutta jos vielä joskus tarvetta tulee niin eihän sitä tiedä jos laiskuus joskus iskee ja ostamaan menisin  :p
     

Suosittele tätä sivua