kypärä?

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä noppeepentti, 17/11/06.

  1. J.Morgan

    J.Morgan Summit 800 163 aerocharger ,mach 1 -95

    Vs: kypärä?

    Mä oon aina halunnut tommosen ;D
     
  2. willson

    willson Well-Known Member

    Vs: kypärä?

    Hienonnäköinen kypärä, mutta aika kallis. :-\
     
  3. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: kypärä?

    Makunsa kullakin...
    ;D
    On kyllä hirveän näkönen keksintö, varmaan stanan lystiä repiä tota päästä pakkasreissun jälkeeen.
     
  4. polaris edge 500

    polaris edge 500 polaris RMK 550-09 polaris iq 600cfi-07

    Vs: kypärä?

    itellä on krossi kypärä sit mp-asun wind stop huppu ja lasit ei tarvii muuta ajaa vaikka -30 eikä naama jäädy
     
  5. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: kypärä?

    Ei kai sillä ulkonäöllä nyt niin väliä oo, kuhan toimis. Mulla on ollu jos jonkinlaista crossikypärä/ajolasit yhdistelmää mutta aina pääsee jostain välistä tuuli silimille ja itku pääsee. Siksi oon harkinnu umpikypärää, mutta peruskypärä ei oo kylläkään toiminu.
     
  6. jakkis

    jakkis Lynx Safari 400 & Cobra enduro

    Vs: kypärä?

    Mulla on vielä se ongelma että on silmälasit. Käytän crossi kypärää, ajolaseja ja piilareita. Viime talvena tuli sellanen ongelma eteen jota en toivo kellekään.

    Tarina alkaa sillä että käväsen pikasesti pikku lenkin. Vetasin piilarit ja kypärän sun muut hilpeet päälle ja eikun reitille. Puoli välissä määrän päätä painoin pitkin jäätä niin lujaa kun vaan voi mennä. Vinkka kävi ja ajolasien välistä pääs ajoviimaa silmiin, silmät alkoi vuotamaan kohtuu vuolaasti ja piilari silmästä. Piilari ei onneksi tipahtanut laseille vaan jäi silmäkulmaan. Ajattelin että laitan takasin ja matka jatkuu. Sainhan mie sen sinne siellä pimiässä ilman valoja mutta, enne ajamaan lähtöähän tankkasin jne.. Pensaa meni silmään :-[ No mikäs siinä ei peiliä ja säkki pimeää helvetin moinen polte silmässä. Oikeesti sellanen kipu että ei voi ajaa. Aikani ronkin sitä silmää ja sain kuin sainkin sen muovin pois silmästä ja kämpille. Silmähän tulehtu (yllättäin) ja näkö heikkeni, onneksi se palas normaaliksi.

    Nyt on kunnon kypärä ja lasit. Ei ongelmaa. Väärässä paikassa säästäminen tai pelkän ulkonäön miettiminen kostautuu ennen pitkää.
     
  7. willson

    willson Well-Known Member

    Vs: kypärä?

    Tossa oot oikeessa. On se vähän kiusallista.
     
  8. Kiljunen

    Kiljunen Guest

    Vs: kypärä?

    crossi kypärä ja kunnon lasit myös kypärähuppu sit ei palellu
     
  9. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    Vs: kypärä?

    Jeesus teipillä reiät umpeen jos jää
     
  10. polaris edge 500

    polaris edge 500 polaris RMK 550-09 polaris iq 600cfi-07

    Vs: kypärä?

    kiljunen on ihan oikeassa :)
     
  11. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: kypärä?

    Onko porukasta kellään ollu GPA Francen pottia? näyttäs ja tuntus laadukkailta hintaan nähden.. kokemuksia tulemaan jos jollai niitä on ku pitäs kakkoskypärä hommata.. :)
    linkki http://www.eurobiker.fi/tuotteet?group=130&product=878
    kuva [​IMG]
     
  12. Stick

    Stick Guest

    Vs: kypärä?

    Oisko kellään tietoa , mikä kypärä kannattais ostaa jos 130e maksimi hinta raja? Crossikypärä mieluusti ;)
     
  13. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Vs: kypärä?

    Jotaki HJC:ta kuonokopalla kattelisin tuohon hintaan. Siihen sitten vielä jonku kympin alle satkun sijoittaa Smithin laseihin, niin saa kohtuu paketin.
     
  14. Stick

    Stick Guest

    Vs: kypärä?

    No tässä ois mulle ihan hyviä vaihtoehtoja, sanokaaha muutki mielipiteenne ;)
    Eli:
    http://store.allright.eu/fi/mp_fi/kyparat/offroad/hcsx3c554-1.html
    tai
    http://store.allright.eu/fi/mp_fi/kyparat/offroad/hcsx3mmc554-1.html
     
  15. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Vs: kypärä?

    Ehkä suosittelen tilamaan tommosen fc motosta hintaa 99,95 + postit 9,90. http://store.allright.eu/fi/mk_fi/kyparat/hx2flmc154-1.html

    Huom. löytyy eriväreissä. Itellä tommonen kromiversiona, pirun hyvä potta kelkkailuun maskin kanssa.
     
  16. Stick

    Stick Guest

    Vs: kypärä?

    Pittääpä sieltä kattua. :) Kiitos
     
  17. Linnan Herra

    Linnan Herra RalliKatti 440/600. Suzuki LT-R 450/480

    Vs: kypärä?

    Valaiskaapa vähän kattelin tossä sml sivuilta sääntöjä ja pisti silmään että kypärästä vaaditaan jokin 5tason vaativuus... tarkoittaako se tätä e: merkintää? vai miten se oli omassa suojakuvussa on e:5 meneekö kypärä vaihtoon vai ei?
     
  18. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Vs: kypärä?

    Mun ymmärryksen mukaan kelepaa tuolleen. Toisaalta enpä oo koskaan katsastuksessa joutunu näyttään kypäärää ::)
     
  19. speedy

    speedy RS 600

    Vs: kypärä?

    Onko kellään kokemuksia foxin v3 kypärästä? Mitä muita hyviä kypäriä löytyis alle 300€ hintaluokkaan?
     
  20. Stick

    Stick Guest

    Vs: kypärä?

    Tulipa tämmöne kypärä loppujen lopuksi sitte tilattua:
    http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/FOX-V2-Victory/SubProducts/FOX-V2-Victory-0002
    Noniin, varmaan melko hyvä kypärä näin alottelijalle ja muutenki?
     

Suosittele tätä sivua