alustan korotus

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä puuhapate, 16/2/06.

  1. puuhapate

    puuhapate Active Member

    Miten saan lynxin easyride alustaa korotettua? Tiedän että joitain korotuspaloja on olemassa ja voisin itsekin tehdä sellaset kun vaan sais jostain mitat. Että mittoja/kuvia/piirustuksia voitte lähettää sähköpostiin [email protected] jos jollakulla on. ja kelkkahan on lynx cobra ultra
     
  2. Korben

    Korben talvi on ihmisen parasta aikaa. Ja kesä.

    ite ajattelin muuttaa takapukin kiinnitystä hiemana alemmas esim. korvallisilla. ajattelin myös uusia iskarin takapukkiin. alusta on jo valmiiksi vahvistettu, että kestää röykyt. olen kyllä miettiny, että laittas suosiolla uudemman kelkan... :D
     
  3. mikaa

    mikaa Well-Known Member

    Itse korotin tuota minun kelkkaa näin:
    [​IMG]
    Elikkä tuossa oli alunperin edessä hieman taaempana ja alempana toiset kiinnitysreiät. Niissä oli kuitenkin 1 pelti välissä ja porasin sen auki. Mittasi alkuperäisten reikien välin, ja tein sen mittaisen narun ja sitten mittasin uuden reiän ja tulevan takareiän välin, joka tuli suhteessa alemmas kuin etureikä. Sehän tietenkin sen takia että kelkkahan kulkee hieman etukenossa. Sitten vain porasin reiät yläkääntöpyörille hieman alkuperäisiä reikiä alemmas. Ja maavaraa tuli lisää tällä toimenpiteellä 4-5cm.
     
  4. Korben

    Korben talvi on ihmisen parasta aikaa. Ja kesä.

    Oletko ajanu tuolla paljon? miten toimii? kestääkö paukuttaa? vaikka miksipä ei kestäis... muuttuko ajo- ominaiset huonompaan vai parempaan suuntaan?
     
  5. mikaa

    mikaa Well-Known Member

    En ole ehtinyt ajaa kun ei ole tuota lunta. Ei tuon pitäisi ainakaan heikommaksi muuttua, on sielä rungon sisäpuolilla vahvikkeet.
     

Suosittele tätä sivua