denso tulpat

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä pollemies, 30/1/07.

  1. pollemies

    pollemies Well-Known Member

    onko kellään kokemuksia denso tulpista jos vertaa esim championiiin niin kesto jnee onko mitä eroo
     
  2. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    hyvin ne mulla on ainaskiin kestänny mitä on ollu .. ja taitaapa olla nytkii densot tossa viperissä ja onkii ja ajettu varmaan jo 3500 samoilla kynttilöillä ja hyvin toimii
     
  3. Jälli-Eeti

    Jälli-Eeti Lynx Re 600 Etec -12

    Joo sama mulla. hyvin pelannu. ei ole vikaa. puolitoista talvea ollu.
     
  4. miika

    miika lynx g-type 670

    oon ajellu ngk:n ja denson tulpil ja ei mitään eroa paitsi densot halvempia. tais varaosaliikkeen myyjäkin sanoa et samoi tulppia melkein.
     
  5. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    Joillakin ei NGK:t kestä,mutta Densot kestää,taitaa olla kelkkakohtainen juttu.Minulla on ajettu nyt reilu 2000km NGK:lla eikä ole ongelmia.
     
  6. pollemies

    pollemies Well-Known Member

    just just ku noi champparit vähä epäilyttää ku kerinny ajaa ku 1500 ni pitää vaihtaa
     
  7. Pollari

    Pollari Guest

    Minulla on herkkusienetkin pelittäny, mutta nyt tilasin Denson iridiumit.
     
  8. ngk! niillä mennään jo toista talvea. tai saattohan ne entiselläki omistajalla olla ::)
     
  9. SnOOzE

    SnOOzE Well-Known Member

    Polleen ei kyllä muita ku champpareita kuulemma kannata laittaa.. Sitä en tiiä on jutussa perää. Kuullu vaan semmosta
     
  10. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    no mikähän ton perusteena muka ois ??? :eek:
     
  11. Henkka_T

    Henkka_T AC F5 SnoPro -04

    Millaisia kokemuksia iridiumeista on porukalla. Kannattaako investoida 5 kertaa enemmän maksaviin tulppiin?
     
  12. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    iridiumit pelaa tosi hyvin.. kannattaa 8)
     
  13. Pollari

    Pollari Guest

    Aivan! :) Alkupään (kiihdyttäessä) köhinä katos pois kokonaan ku laitoin moiset.
     
  14. TJH

    TJH Member

    Mistä ootta tilaillu nuita denson tulppia? Vai ihan paikallisesta varaosa liikkeestä haettu.
    Onko missään vertaustaulukoita Championin ja NGK:n tulppiin? Tietäsi vähä minkälaisia numeroita ehtiä. Tiete eikai sitä tarte ko lämpöarvo ja kierteen pituus/paksuus olla tiedossa.
     
  15. maroach

    maroach RMK800 '14

  16. miika

    miika lynx g-type 670

    ite hankin ihan paikallisesta auto varaosaliikkeest.sama hommahan se on autois toisis kestää toisen merkkiset ja toisis toiset. mut monesti japanin raudois toimii parhaiten ngk:t tai densot mut vuorostaan ei toimi esim boschit.
     
  17. Jartsa

    Jartsa Lynx Enduro Sport -05

    Oikea lämpöarvo on tärkein, myyn kaikkia merkkiä, no comments. Japseilla laajempi lämpöarvo ja iridiumit pelaa kireissä parhaiten.
     
  18. AlEkS1

    AlEkS1 Summit x 165"

    Mulla on omaan 97 g-typeen laitettu densot ja kestää paremmin kuin ohjeen mukaiset b9es:sät
     
  19. frosty

    frosty Well-Known Member

    Iridiumeilla mennään ja ne kesti jo yhden kiertokangenlaakerin romutkin. Pintakaasuun vastaaminen parani tuntuvasti Iridiumeihin siirtyessä.
     
  20. jetsi

    jetsi pro xr 800

    pirun kalliita täälläpäin maksaa 26€ kipale
     

Suosittele tätä sivua