Fusion 600 H.O Imukurkut..

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä aki86, 18/11/10.

  1. aki86

    aki86 Well-Known Member

    Sitä vaan että mitä nuo imukurkut maksaa fusioniin? Olisivat varmaan vaihdon tarpeessa..
     
  2. GoGo

    GoGo New Member

    Vs: Fusion 600 H.O Imukurkut..

    Duell myy tarvikekurkkua 35€/kpl, noita odotin 4kk ja marssin toiseen liikkeeseen ostaen sieltä alkuperäiset.Alkuperäiset on jämymmät ja luulis kestävän paremmin. Hintaa orkkiksilla oli 135€/pari.
     
  3. aki86

    aki86 Well-Known Member

    Vs: Fusion 600 H.O Imukurkut..

    Joko noissa orkkis kurkuissa on laatu parantunu?
    Mulla on tällä hetkellä paikallaan alkuperäset ja niiden pinnassa näkyy pientä halkeamaa/pykimää, mutta ei mene sormi läpi vielä.. Mitä luulette että kannattaako jo vaihtaa?
    Eikä ole haitannut ajoa tms..
     
  4. Tommy T

    Tommy T Polle

    Vs: Fusion 600 H.O Imukurkut..

    Ainakin minä vaihtasin mieluummin nuo kuin pahimmassa tapauksessa koko koneen.
     
  5. arctic cat

    arctic cat rave

    Vs: Fusion 600 H.O Imukurkut..

    Jos vain budjetti antaa periks niin vaiha.. itelleki oli jo vähän pakko uusia tohon ommaan rassiin alko niin pahalta näyttään.
     
  6. Spin

    Spin Well-Known Member

    Vs: Fusion 600 H.O Imukurkut..

    Laatu muka parantunut. Paskat sanon minä. Onhan noita ongelmia uudemmissakin IQ malleissa. Itse laitoin uudet vuosi sitten ja taas on vähän haurastumista havaittavissa. Ei tosin yhtä pahat kuin aiemmin. 2000km tuli viime talvena mittariin.
     
  7. arctic cat

    arctic cat rave

    Vs: Fusion 600 H.O Imukurkut..

    Nyt oli rr:änkin kurkkujen numero muuttuunu viime talvesta ja oli kyllä hinnatki nousu.. saa nähä onko sen kummemmat..
     
  8. aki86

    aki86 Well-Known Member

    Vs: Fusion 600 H.O Imukurkut..

    Eiköhän budjetti sen verran veny.. Jokikone myy orkkista n.78e/kpl. Onhan se halvempi ku tehä koneremppa..
    Mulla on kelkan mittarissa vasta 2079km, eli siinä on vielä alkuperäset lurtat kiinni.
    Onko miten veemäiset vaihtaa? Onko jossain topikissa anneltu ohjeita? Vaikka selviää tuosta varmaan ilmankin.. ::)
     
  9. dimmy

    dimmy lynx rave re -12

    Vs: Fusion 600 H.O Imukurkut..

    Käykös noi vm.07 iq:n ja rr:n kurkut 06 fusioniin? en löytänyt duelin kataloogista 06 kurkkuja....
     
  10. aki86

    aki86 Well-Known Member

    Vs: Fusion 600 H.O Imukurkut..

    Mikäs kone sulla on siinä?
     
  11. dimmy

    dimmy lynx rave re -12

    Vs: Fusion 600 H.O Imukurkut..


    juu kone on 600cc
     
  12. Spin

    Spin Well-Known Member

    Vs: Fusion 600 H.O Imukurkut..

    Aikanani taisin samaa kysellä, ja ilmeisesti eroja on. En tiedä onko joku laitellut sitten??
     
  13. aki86

    aki86 Well-Known Member

    Vs: Fusion 600 H.O Imukurkut..

    Kysyppä paikallisesta varaosaliikkeestä, tuleepahan oikiat kerralla.
    Mie ostin alkuperäset ihan suosiolla..

    Ite vaihdoin tänään uudet, toisessa ex kurkussa oli reikä :eek: toivottavasti ei oo tullu mitään vaurioita koneeseen.. ::)
     
  14. sumbeam

    sumbeam sixpäkki 600HO -06

    Vs: Fusion 600 H.O Imukurkut..

    Joo on kurkkujen numerot vaihtuneet muutamaan kertaan. Alku vuodesta tuota ihmettelin. Surkeitahan noi on ollut ja varmaan alihankkijaa ja/tai kurkun materiaaleja vaihdeltu ja siten tieten aina uus numero että marmoreilla tiedetään missä mennään ja mitä versioo kulloinkin myydään.

    Tuola sitä ihmettelin, "Switchback 2006 600 HO kaasarin kurkuista":
    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=60034.0
     

Suosittele tätä sivua