joutsan seutu

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä HAPPYHILL, 16/1/10.

  1. HAPPYHILL

    HAPPYHILL Well-Known Member

    Ajettiin joutsan shelliltä kuortin huoltikselle reitti vähän kolisi muuta ihan ok eteläksi vastaan tuli juuri ennen suonteen vettä kaksi mönkkäriä jotka kyllä raapivat reitin piloille hölmö kun olin en pysättänyt poikia ja pyytänyt siirtymään muualle ajamaan jos joku nyt sattuu törmäämään niin olkaa ystävällisiä ja valaiskaa heitä että ymmärtävät siirtyä muualle ajelemaan.

    Veikkaan että asian omaiset ovat jostain siitä suonteen vesistön joutsanpään seudulta jäljistä päätellen.


    lumisin terveisin vierailija
     
  2. HAPPYHILL

    HAPPYHILL Well-Known Member

    Vs: joutsan seutu

    Kulkeekos purnulta reitti eteenpäin esim sysmään .Kun eivät tienneet siellä purnulla asiasta. :)
     
  3. Mrbadluck

    Mrbadluck Rave RE 850

    Vs: joutsan seutu

    Eipä sieltä taida päästä eteenpäin mitä siellä olen käynyt. Ilmeisesti Leivonmäenreitti on poikki, mutta Kangasniemeen tai Hartolaan tuolta kyllä pääsee. Kantsii kysellä suoraan seuran puheenjohtajalta http://www.lumikissat.com/
     
  4. HAPPYHILL

    HAPPYHILL Well-Known Member

    Vs: joutsan seutu

    ju kitoos mää kyselen sieltä.
     
  5. eerikt

    eerikt Active Member

    Vs: joutsan seutu

    Joo Leivonmäen reitti oli katkaistu Karoliinan Kahvituvan kohdalta. Ilmeisesti sen nelostien remontin takia. Kuulemma joku "vara" reitti vois olla tulossa Leivonmäelle. ????
     
  6. eerikt

    eerikt Active Member

    Vs: joutsan seutu

    Onkos kukaan käynyt josemoran crossi/enduro pätkillä ajamassa? Kokemuksia?
     
  7. HAPPYHILL

    HAPPYHILL Well-Known Member

    Vs: joutsan seutu

    Juu mä oon käyny voi ajaa eikä ainakaan viimeksi ollu hiekkaa radalla siis kelkalla ajoon . enduroreitillä on kelkkailu ehdottomasti kielletty
    Crossirata kandee ajaa aluksi hitaasti niin huomaat missä kohdissa aika jyrkät tiputukset joita seuraa mutka jne.. joku tosin on sinne myös tehnyt "ohitus" polkujakin. ei ainakaan viimeksi ollut lanattu joten on korkeuseroja ;D.
     

Suosittele tätä sivua