Kajaanin reitit ja ympäristö

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä mopedi, 17/2/06.

  1. Terry

    Terry Guest

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Mitä,minäkö huvittavan näkönen ;D
    Pitääkin ruuvata vielä raivaussaha kiinteeksi osaksi kelkan kylkeen kun ajelee ;D.
     
  2. Terry

    Terry Guest

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Nuin se alussa meneekin,
    tässä vaiheessa elämää emäntä kyselee,että "alahan mennä ajelemmaan ettet pyöri ja haise siinä jaloissa" ;D.
    Ja ellei sano,niin ihteensä voi syyttää,että huonosti on klaarannut asiansa ;D.
     
  3. warrejori

    warrejori Apex. -13

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Kelkkayhdistys ei nimenä pysty tekemään mitään vaan kaikki uraluvan maksaneet jotka muodostavat tämän yhdistyksen. Rahat joita saadaan kokoon menevät jäsenten eduksi lyhentämättömänä. Jos kukaan ei maksa eikä tee mitään niin ei siinä vaiheessa sitten ole uriakaan. Uraluvan hinta määräytyy sen mukaan paljonko tehdään ilmaista työtä ja paljoko ostetaan palveluja ja millä hinnalla. Myös sponsorien määrä auttaa mutta niiden saaminen teettää sitä ilmaista talkootyötä. Yhdistyksen aktiivijäsenet ja hallitus eivät ole kenenkään kelkkailijan vihollisia (niinkuin joistakin kommenteista vois päätellä) vaan kaikki touhuamme yhteisen asian eteen.

    Tämän päiväiset talkoot alkavat juuri Paltaniemeltä Paltammon päin seuraava haara .
     
  4. Terry

    Terry Guest

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Sovi Nytrorin kanssa ,menettte samaa matkaa,nytro tietää kiertää vähäjäiset paikat,ettet pulahda jäitten sekaan :-\, Minä ainakin totesin nytrorin ajaman reitin jokivarressa todella hyvistä kohdin ajetuksi,Hattu kumarrus hälle :D.
     
  5. Antsake

    Antsake Lynx 600R

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Öhöm, eiköhän kannattaisi muilla tavoin talkoista ilmoitella kuin täällä ´kelkkareitit ja kitinät´ palstoilla. Kamk tiedottaa sähköpostilla jäsenille tapahtumista ja talkoista, tavoittaa varmasti enemmän väkeä kuin ns. sisäpiiriläiset palstoilla jotka taitaa kahden käden sormiin mahtua. Ja tämä ilman sarvia ja hampaita :)
     
  6. Terry

    Terry Guest

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Voi olla ja onkin hieman huonot väylät asioiden ilmaisuun tällä hetkellä.
    Muttä sinäkin tiedät nuista talkoista jotain kautta,mutta et vissiin mene?
    Eli purrut se on kuitenkin johonkin kohti,koska älähtää piti.
    Siellä talkoo poruka odottelee yönsä nukkuneita,miksi et mene?
    Turha se täällä kitistä,kun kuitenkin tiedät,että apua siellä tarvitaan :(.
    Tämän kirjoittajasta jäi ainakin mulle paskahaju nokkaan!

    Tuommoset puheet on täyttä paskaa,ellei ole valmis laittamaan itsensä likoon,kuten ne kaverit jotka siellä jo on!!!!!

    Menisin itsekkin,vaan yövuoroputki ei anna armoa...
     
  7. Terry

    Terry Guest

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    En mennyt itse talkoisiin, aamupaskalla luin koko talkoista ja tuskinpa menisin vaikka eilen olisin kuullut. Omat talkoo tunnit käytän toiseen toiminta
    [/quote]

    No tuo tuli selväksi sinun osalta.
     
  8. Terry

    Terry Guest

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Se rakentava toiminta Antsake on tällä hetkellä menossa Oulujärvellä,että elä saattana täällä vingu,jos et ole valmis mitään tekemään.
     
  9. Antsake

    Antsake Lynx 600R

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Ei taida Terry tajuta et vaikea mennä jos ei tiedä milloin, ei varmasti kaikilla ole aikaa kytätä mitä täällä kirjoitellaan. Kuten sanoin on parempiakin tapoja ilmoitella asioista, jos ootte erimieltä ilmoittelusta niin ei ukot ainakaan talkoissa lisi... luulen et kuulun niistä 250 jäsenestä 230:een jotka ei vaan TIEDÄ.
     
  10. lynssiG-T

    lynssiG-T Lyne, lynssi

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Yritetään, vaan ainakin myöhästyn aikalailla ku kello on jo 10.25 mut menossa ollaan kuitenkin..
    Teen evväät, puen ja lähen ja kestää joku hetki ajaa kelpillä hevossuolta tuonne tikutustalkoisiin vaan eiköhän sitä ossaa..
     
  11. Terry

    Terry Guest

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Eihän näistä tiedä,jos ummistaa silmänsä sopivalla hetkellä :mad:.
     
  12. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    enemmän kuin hyvä ajatus antsakkeelta että mailitse ilmoitusta, koska suurin osa antaa mailiosoitteen maksaessaan sen luvan?
     
  13. Antsake

    Antsake Lynx 600R

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Kyllä se ainakin toisilla järjestöillä/yhdistyksillä toimii hyvin... Ajattelin vaan mainita kun täällä aktiivisesti puhutaan siitä kun ei väkeä talkoisiin riitä. Vaikka mun ajatukset meinasi saada teddyltä heti haisevan vastalauseen,hehheh.. noh ymmärrän, yövuoro(10vuotta 3-vuorotössä olleena) kiristää pipoa enemmän ku tää mun tupakkilakko :eek:
     
  14. julli82

    julli82 Well-Known Member

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    olisihan se teboili ollu siinä 200metrin päässä abc:lta.
     
  15. lynssiG-T

    lynssiG-T Lyne, lynssi

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Niin oisahan seki ollu, mikähän perse aivo katkos tullu taas.. voihan kerpele, ei yhtää käyny mielesäkkään ja taas sylettäää....
     
  16. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Kaikki ei mee kuin elokuvissa varmaan koneet vaistosi minun tulon... mutta kertokoon vaikka warrejori lisää ja jos luvan antaa mulla jäi eräs savumuisto valokuva kameraan ennenkuin siirryttiin akkuhommiin, voisin laittaa sen tänne ;D
     
  17. vectoori

    vectoori Guest

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Kyllä on ihmiselämän olo hankalaa jos akat määrää milloin saa lähtä ajamaan ;D. Onneksi tuli aikanaan hakattua akka niin paskaksi että ei uskalla enää ulista jostain kelkalla ajamisesta??!!!
     
  18. vectoori

    vectoori Guest

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Yhdyn kyllä Antsakkeeseen takaapäin ja edestä tuon tiedottamisen suhteen. Esim. minäkään en tiennyt että talkoot jatkui tälle päivää. Luulin että eilen on tullut valmista ja lähdin muuten vain ajelemaan Yamahan ja lynxin vintagevehkeitten peräuraan.
     
  19. Terry

    Terry Guest

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    No ei kiristä sitten pätkän pätkää ;D,lempeestihän minä yritin opastaa ;D.
     
  20. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Niin hommat on tehty selväksi muutama vuosi takaperin että asiasta ei keskustella, näin on mennytkin mutta tuolle junnulle mielellään antaisi vapaa-aikaa silloin kun vuoromieheltä virtaa riittää ::)

    keskiviikkona vasta seuraavan kerran maailman parrautta :( :-\ mukaan saa lähteä, jos vaikka pääsis tälle kaudelle ekaa kertaa paljakkaan ja takas kelkalla miksei kauemmaskin jos baanat on hyvät sikapatikolle sanon ei, lana on liikenteessä ainakin sumppisalmen suunnalla...
     

Suosittele tätä sivua