Kortti lähti ???

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä miqa2, 25/6/10.

  1. miqa2

    miqa2 Well-Known Member

    Elikkäs kortti lähti kuivumaan, mutta saanko kuitenkin ajaa vesiskootteria vaikka olenkin ajo kiellossa, koska siihenhän ei tarvita ajokorttia ??

    - Kiitos etukäteen
     
  2. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: Kortti lähti ???

    Meilläpäin kortin kuivumisesta puhutaan rattijuoppojen kohdalla ja hyllylle joutumisessa ylinopeus.
    Eipä ole vesiskootterille olemassa ajokorttiluokkaa, veneellä saa ajaa kuka tahansa. Isommat alukset eri juttu.
    Skuutterinhan pitää olla rekisteröity ja ompa nuo frontier guardin jätkät kysyny sammuttimen ja melan peräänki...
     
  3. miqa2

    miqa2 Well-Known Member

    Vs: Kortti lähti ???

    Juu siis meni hyllylle, ei ollut alkohoolia veressä :)
     
  4. Masai

    Masai Well-Known Member

    Vs: Kortti lähti ???

    Innolla odotan millaisen moraalisoinnin ryöpyn tämä topikki tulee saamaan osakseen. ;D
     
  5. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: Kortti lähti ???

    Matilla on tainnu lähteä kortti nuoruudessa ! :eek:
     
  6. Masai

    Masai Well-Known Member

    Vs: Kortti lähti ???

    Kyllä se on pari kertaa ollut lainassa vallesmannilla.
     
  7. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: Kortti lähti ???

    Se on nuorimies keulapystyssä revitelly kävelytiellä pikkuhiivassa ja huudellu mummoille hävyttömiä juhannus hurmioissaan ;) ;D
     
  8. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: Kortti lähti ???

    mulla ei oo ollu ko kerran.
     
  9. kloppi

    kloppi 3900syncro/zr500apv/550rmk

    Vs: Kortti lähti ???

    joo lähti se mullakin ja 1800e sakkoo :-[ kai sitä veneellä saa ajella? mut mopoautolla ei eikä edes kiinnoistais
    mopolla saa ennen -85 syntyneet ;D ;D ;D (no eihän sitä kortilla ajeta)
     
  10. Leader Dog

    Leader Dog ROTAX 440x-06 +R8 -63+R8 -64+912-ULS

    Vs: Kortti lähti ???

    Kerran on ajo-oikeus ollut tauolla ja sakkojakin on maksettu omikstarpeiksi, nykyään olen teiden tukkona. Vältän ylinopeuden ajamista hyvinkin tarkasti autolla liikkuessani.
     
  11. Masai

    Masai Well-Known Member

    Vs: Kortti lähti ???

    Mää oon ottanut nykyään saman asenteen liikenteessä. Reilua alinopeutta aina. Mää tiedän että se alkaa siellä takana aina ihmisiä kiristään ja hyvä niin. Kiva katella kun ihmiset sit repii viimeistä päivää ohite. :D:D
     
  12. korhja02

    korhja02 Kelkaton!

    Vs: Kortti lähti ???

    Kortti ollu kerran hyllyllä ja kahdet sakot vaan saanu.
    Vakionopeudensäätimellä ajalen melko taajaan nyk. ja muutenkin vähintään tarjolla olevaa nopeutta. Nuukana miehenä en viitti ylinopeuksia päästellä.....jää rahaa parempaan tarkotukseen!
     
  13. samu88

    samu88 rm-z 450

    Vs: Kortti lähti ???

    onhan tuo yhen kerran lähtenyt..
    pari päivää sitten tein aika ilkeesti ku 100 rajoituksella ajoin vähän alle 100 mittarissa siviilipoliisin takana.
    no siinä joku audi roikku ihan perseessä kiinni ni hiljensin jonku 10-15kilsaa ni audi lähti ku tykin suusta ohi..
    varmaan joku 150 kerkes ohitukses ottaa..
    no siitä se siviilipoliisi pamautti perään ja pysäytti.. ei ollu ilosen näkönen kaveri ollenkaa..
     
  14. totu

    totu Tundra

    Vs: Kortti lähti ???

    Vahingonilo voittaa jouluilon :)
     
  15. Leader Dog

    Leader Dog ROTAX 440x-06 +R8 -63+R8 -64+912-ULS

    Vs: Kortti lähti ???

    Sama vika rahikaisella,kiire on muilla ei minulla , mutta itsekuri nykyään pitää.Olen päässyt poikamaisista uhitteluista eroon ja toivon sitä muillekkin.

    Juhannus tunnelmiin täältä tästä tähän;Aarne Tanninen Washington USA..

    Thanks.
     
  16. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: Kortti lähti ???

    Eipä ollu tarkotus jeesustella.
    Tommonen ~6 promillea ois monelle hengenlähtö:
    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010062511937989_uu.shtml
    Sama homma, ja viime sakosta 13 vuotta aikaa.
    Tosin 4km/h, 4km/h ja 6km/h ylinopeudesta huomautukset tuli 3kk sisään tolppapoliisilta Iisalmi-Joensuu akselilla.
     
  17. himotas

    himotas Well-Known Member

    Vs: Kortti lähti ???

    Ja leppävirran kohalla 10-15 ylitystä niin jo välähti, naureskelin jo eessä menneelle että saipas sakot.. Hymy hyyty kun "halpa" käärme muuttuikin ehken pikkuisen hinnakkaammaksi...
     
  18. ville77

    ville77 MXZ 500 -02 JA PAKKI

    Vs: Kortti lähti ???

    Sullakin on vissiin tuttu vallesmanni ja diilinä "seuraava kerta ja tupla sakot & ajokielto..."
    Näillä mennään. Toisaalta hyvä notta valvoo. Tietää ettei mene verot hukkaan. ::)
     
  19. Masai

    Masai Well-Known Member

    Vs: Kortti lähti ???

    Kyllä mulla on puhdas pöytä. Noista hommista on sen verran aikaa että tuskin vaikuuttaavat enään mihinkään.
     
  20. Tuplaäksä

    Tuplaäksä Well-Known Member

    Vs: Kortti lähti ???

    Kyllä se vaan lähti 3 viikoks het parin kuukauven jälkeen myöntämisestä vuonna 1979. Ajoin Stop-merkin ohi pysähtymättä ja sitten oli vielä unohtunu laittaa 80-lätkä suabin takaikkunaan. Vuoskymmeniä myöhemmin olin vallesmannin puhuttelussa kun oli aina kiire jonnekkin, ei ottanu korttia mutta lähellä se oli ihan millin päässä.

    Nykyään ei ole kiire minnekkään, kyllä sinne ehtii hosumattakin, ihan ehjin nahoin. Kyllä ne oottelee meitä.

    XX 8)
     

Suosittele tätä sivua