Koska viimeksi näit poliisin reitillä/uralla

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Leader Dog, 24/1/08.

  1. PakkanE_

    PakkanE_ lynx BD 3900 -13

    kerran oli luoston reitin varrella.. tais olla vuosi 2005. ei ne täällä töissä ole..
     
  2. pilkkis600

    pilkkis600 Nettikelkka

    Ei kyllä me puiston sisällä oltiin ja vaskolla käytiin pilkillä.
     
  3. Kultanen_

    Kultanen_ Well-Known Member

    Menee viime talven puolelle :)
     
  4. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    7 vuotta sitten.
     
  5. Deippa

    Deippa Yamaha Phazer FX -07

    Lasketaanko rajavartijakin? Tossa pääsiäisen aikaan kävivät kiusaamassa ku olin pilkillä Iissä laitakarin edustalla. Ensmäisen kerran tuon kelkan aikana kukaan kysy papereita vaikka soon mulla ollu kohta kymmenen vuotta. Minä sitten kaivoin "hieman" nuhjuuntuneen kopsun rek.otteen lompakosta. Meinas ettei tähän oikein kannata mitään kirjotella, että pitäs olla aito paperi. Rekisterikilvet oli mukamas liian edessä telatunnelissa. Vastahan nuo tossa on jo kohta tusinan vuosia ollu, muka jalka peittää. Eikä edes ennen ylimäärästen muovihärpäkkeiden poistoa takapuskurin kiinnityksistä edes olis mahtunu taaemmas, ku tossa mxztassa tulee ne penkin pehmusteet tms. melko alas lähelle astinlautoja, joten ainut mahdollinen paikka kilville on uutena ollut melko edessä. Ei kyllä jalat peitä jos pitää koukuissa jonne kuuluvat. Kyllähän ne kilvet saa peitettyä jalalla olkoon ne melkeen missä tahansa... kele. Onneksi eivät huomanneet telan jatkoa, kun en oo vielä kerenny käyttää konttorilla kun ko. rojekti on vastustanut ja ollu koko talven "koeajossa". Eipä siinä, asiallisesti käski vaan siirtää taaemmas, ku seuraavan kerran remppaa kelkkaa.

    Saakos ne rajavartijat kysellä muutaku kelkan papereita, ku ei korttia ees kysyny?

    Niin ne poliisit reitillä. Sellaset oon tavannu edellisen kelkan kyydissä, eli kymmenkunta vuotta sitten.
     
  6. Arttu

    Arttu Well-Known Member

    Viimeksi pääsiäisenä kelkkiä tankatessa Utsjoella, ihmeellisesti oltiin heti hankaluuksissa ja tuli jopa varoitus tulevista ajoista: Siis ajamisesta mitä ei oltu vielä ajettu ::)
     
  7. Henkka.K

    Henkka.K Ski-doo mxz 600 x-rs -07, Lynx 3500 Mountain mod

    Eipä ole vielä kertaakaan poliiseja sattunu samalle reitille.
     
  8. Rave 600cc

    Rave 600cc Arctic Cat ZR 600 efi

    Saa ne kysellä korttiakin ja puhalluttaa. Taitaapi olla melkeenpä poliisin oikeudet niillä.
     
  9. veltsu91

    veltsu91 Summit 800 -03

    Tuosta tulikin mieleen.. Mitkäs ne rajavartijan oikeudet on kun olen kuullut sanottavan että rajavartijalla on jo poliisin oikeudet, mutta onko se nyt ihan näin ???
     
  10. RemiX

    RemiX 800 rfTek DOO

    no melkeinpä vois sanoa niinki. ei niillä vissiinkään ihan kaikkia poliisiin oikeuksia ole ???
     
  11. eliäs

    eliäs Guest

    en oo ikinä nähny poliisia :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
     

Suosittele tätä sivua