Kysy tarjous, saat Polaris T-paidan....

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä WSA, 11/3/13.

  1. mikkop

    mikkop Member

    Vs: Kysy tarjous, saat Polaris T-paidan....

    Ihan miten vaan.mulla ei kiinnosta antaako joku paitaa tai jääkö jollaki saamatta,en oo kysyny tarjouksia ja enkä kysy!Tarkotin vaan sitä että tiietäämpä se asia että ne lukkee brantin päässä näitä keskusteluja ja luulis viestin menevän perille...jos ei..elämä on valintoja...
     
  2. Lusuki

    Lusuki Member

    Vs: Kysy tarjous, saat Polaris T-paidan....

    Ei vissiin oltu sitten niitä köyhän näköisiä, kolmeen heppuun tarjoukset liikkeen myyntikopista kampanjaan kuuluvista malleista ja paidat saatiin. Piti kylläkin hakea vasta viikon päästä kun oli paitalähetys vaiheessa maahantuojalta. Näin tälläkertaa. Ja unohtumattomat myyntipuheet saatiin särkymättömistä pollen kasisatkuista ;D
     
  3. Olsu

    Olsu Member

    Vs: Kysy tarjous, saat Polaris T-paidan....

    TArjous tuli, muttei paitaa ja IHAN PUHTAASTI paidan takia pyysin tarjouksen, en ihan kummassa Polarista hanki, enkä nyt sitäkään vähää kun en saanu paitaa.. :) Pitäköön tunkkisa..
     
  4. Masai

    Masai Well-Known Member

    Vs: Kysy tarjous, saat Polaris T-paidan....

    Minä sain paidan ja muutoinkin olen tyytyväinen saamani palveluun ja kohteluun. Tosin minun saama tarjous on ollut varmaan pienin polariksen historiassa :D
     
  5. Alijohtaja

    Alijohtaja ELANI

    Vs: Kysy tarjous, saat Polaris T-paidan....

    Niin tuli paita ja Yamaha kauppaan MARS!
     
  6. päristelijä

    päristelijä Apex xtx

    Vs: Kysy tarjous, saat Polaris T-paidan....

    Tarjous pyyntöön vastattiin Motormanista soittamalla ja samalla mainitsi et paidan voi hakea liikkeestä muutaman päivän kuluttua. Tuli text viesti et paita noudettavissa nyt liikkestä kävin hakee ja hyvälaatunen oli
     
  7. mikemetzger

    mikemetzger Member

    Vs: Kysy tarjous, saat Polaris T-paidan....

    kyllä
     

Suosittele tätä sivua