Lumirallin foorumikasaantuminen!

Keskustelun 'Kokoontumiset' on aloittanut käyttäjä kop-O-nen, 9/11/06.

  1. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Eli niinku kummeleissa oli..? ::) "jos sä vedät lyhyen tikun niin mä saan ton harli-daadvidsonin... mut jos sä vedät pitkän tikun sä et saa tota harli-daadvidsonia?" ;D
    Eli mulle käy. ::)
     
  2. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    hmm..Mulle sopii mullahan ei oo mitään hävittävää ;D minä sitten valitsen tikut :D :D :D
     
  3. Dragon600HO

    Dragon600HO Guest

    Kyllähän teitä poikasia mahtuu parivuoteeseen vaikka kolome. No mie otan yhen makuuhuoneen, niin muut tilat voitte jakkaa vapaasti. ;D
     
  4. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    Hmm...Dragon entäs jos me otetaan sulle teltta niin saat vapaasti käännellä kylkeä ulkosalla?? aamullakin olisit yhtävirkeä kun me juniorit ;D xD
     
  5. Dragon600HO

    Dragon600HO Guest

    Kyllä se meikäläisen kuorsaus pitää kaikki hereillä. Ottakaa iso repullinen korvatulppia.
     
  6. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    Toivotaan sitten että ei oo -22c pakkasta sillon :D
     
  7. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    No parinkymmenen asteen pakkanen menee kiroillen mutta jos on lähempä -30`c tai yli niin sit sylettää ja pahasti. ::)
     
  8. frosty

    frosty Well-Known Member

    Silmät kun pistän kiinni, niin uni tulee vaikka pöydän ääressä istuen.
    Ihan sama kuorsaako joku vai ei, ei tunnu missään. :D
     
  9. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Mullon kokemuksia siivouskomeroista ::)
     
  10. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    No sithän mökkiin mahtus vaikka millä mitalla porukkaa jos frosty nukkuu pöydän ääres ja ac jossain komerossa. ::)
     
  11. Dragon600HO

    Dragon600HO Guest

    Eiköhän se 10 tunnin ajelun jälkeen uni tule käskemättä. ;)

    Ottakaahan iso bensatili mukkaan.
     
  12. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Sillä reissulla sitä pensaa mahtaa kyl muutama litra upota... ::) Hei paikalliset kertokaas missä siinä on lähimmät tankkauspisteet? :) Ja mitä asemia? ::) Ku itellä ois Nesteen kortti niin tietäis et onks siel Nesteen asemia vai jotain muita... :)
     
  13. Dragon600HO

    Dragon600HO Guest


    http://www.neste.fi/paikkakuntahaku.aspx?path=2589%3b2655%3b2710%3b2821%3b2822%3b2823
     
  14. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Kiitos. ;)
     
  15. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Nurmeksest löytyy vaan D-asema... :-\
     
  16. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Mulla ei ainakaan älytön toimintasäde ole... ::) Tai siis mun kelkalla ;D
     
  17. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Eipä sitä itekkään aina kehtais kuivalla tankilla ajella. ::) Onneks sentään tankillisella pääsen ite ainaki reilu 200km. ::)
     
  18. nuse1

    nuse1 n-duro rave 600-06

    Täältä löytyy liikenneasema ABC,johon pääsee kelkalla reittiä pitkin mutta on kallis bensa..On myös Teboil jolle pääsee myös reittiä pitkin ja aina halvempi bensa kuin ABC.llä.On myös Seo mutta ei pääse kelkalla perille asti joten TB.n kanta-asiakaskortit matkaan :D
     
  19. Miksu

    Miksu Lynx Enduro

    No pääsee mut joo, tepskaa suosittu kö halavempi
    Työhää ootta ajoissa jo liikenteessä :)
     
  20. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    kaikki asiat selville että matka onnistuu täydellisesti...sitten reitti luvat varmaan pitää ostaa? ja keneltä saa? onko seuraa josta suoraa saa ostettua?
     

Suosittele tätä sivua